Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Nå har har jeg tenkt på, drømt om og lengtet etten den jævla wooper menyen på BK i dagesvis!!! I natt tok den nattesøvnen min, hadde vi bodd mer sentralt i nærheten av en døgnåpen en hadde jeg satt meg i bilen i pysjen og kjørt! Jeg lå å vridde meg, sikla, så for meg burgeren....knapt kjent verre lengsel. Å jeg som egentlig hater sånn mat! Blir jo helt skrullete av å være gravid. Når jeg kjører utover, ens ærend for den jævla burger menyen om ei stund bør det jaggu svare til forventningene!!!
amandine Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Sånn var jeg også.. Kjøpte fire cheeseburgere på McD og hadde spist dem opp i bilen før jeg kom hjem.. Nå får jeg helt ouææærgh blæææ bare jeg tenker på det.
ms.Pond Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde et lager med japp i bilen. Gjemte i hanskerommet, og hver gang jeg satte meg bak rattet måtte jeg ha en. Og jeg som vanligvis blir grukvalm av japp.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2014 Blæh...ble overvekdet av kvalme, ingen burger i dag heller. Gubben blir borte til torsdag pga jobb... Buhuuuuu... Får ta med guttungen på butikken, kjøpe hamburger brød, karbonadedeig osv...sette junior i sving med å lage hjemmelaga burgere her hjemme...se om det funker. Litt sunnere også...
amandine Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Og egentlig mye bedre! Med hjemmelaget dressing! Nam!
ms.Pond Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Det er jo egentlig det aller beste det, hjemmelaget burger, med aller mest av det aller diggeste du vet, og toppet med alt du måtte ønske deg fra sylteagurk til sjokoladesaus
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Sånn er jeg som ikke-gravid også, dvs at jeg har så sinnssyke cravings etter forskjellige ting (hva det er varierer jo) at det ikke finnes et annet alternativ enn å gi etter. Det er veldig upraktisk hvis jeg har veldig lyst på noe som ikke er så veldig tilgjengelig, som for eksempel restauranten som ikke leverer og som ligger sånn til at det tar tre kvarter å reise hver vei. Jeg kunne sikkert ha funnet på å ta fly også, hvis det hadde vært ille nok.
bIomstre Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Blæh...ble overvekdet av kvalme, ingen burger i dag heller. Gubben blir borte til torsdag pga jobb... Buhuuuuu... Får ta med guttungen på butikken, kjøpe hamburger brød, karbonadedeig osv...sette junior i sving med å lage hjemmelaga burgere her hjemme...se om det funker. Litt sunnere også... Nam, nam! http://trinesmatblogg.no/2011/08/11/kjempegode-hamburgerbrod/
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2014 Det ble ikke burger, men marinert kyllinfile, med tynne hjemmelagde potet " strips", en god salat med hjemmelaga yoghurt/ salsa dressing og jeg er METT , lykkelig og holder på maten. Kokken var min kjære ( tidvis opprørske) sønn som steller veldig pent med mamman sin til vanlig. Gud den gutten kan å lage mat!!! Yummy!! Å så smaker det så mye bedre når man går til dekka bord.
amandine Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Og dressing ca 3ss majones, ditto ketchup, en dæsj worchestershiresaus, en liten dæsj dijonsennep, pepper, dill og vips har du saken i boks!
Iiiiik Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Lurte på det - om det var godt når du først fikk det. Sannsynligvis hadde det ikke vært like godt som du forestilte deg. Fine gutten da, som steller for mamma. Det er godt de har flere sider enn den opprørske! Glad du har beholdt festmåltidet.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2014 Lurte på det - om det var godt når du først fikk det. Sannsynligvis hadde det ikke vært like godt som du forestilte deg. Fine gutten da, som steller for mamma. Det er godt de har flere sider enn den opprørske! Glad du har beholdt festmåltidet. Det hadde garantert ikke svart til forventningene...nå vanker det hjemmelaga bananmilkshake ...mmmmmmm...... Spørs om kvalmen begynner å slippe taket, i hvertfall på ettermiddag og kveldstid.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Sånn er jeg som ikke-gravid også, dvs at jeg har så sinnssyke cravings etter forskjellige ting (hva det er varierer jo) at det ikke finnes et annet alternativ enn å gi etter. Det er veldig upraktisk hvis jeg har veldig lyst på noe som ikke er så veldig tilgjengelig, som for eksempel restauranten som ikke leverer og som ligger sånn til at det tar tre kvarter å reise hver vei. Jeg kunne sikkert ha funnet på å ta fly også, hvis det hadde vært ille nok. Jeg vurderer sterkt å kjøpe billige flybilletter til køben bare for å kjøpe lakris... Boksen jeg fikk av lakrisnisssen er tom
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 Sånn er jeg som ikke-gravid også, dvs at jeg har så sinnssyke cravings etter forskjellige ting (hva det er varierer jo) at det ikke finnes et annet alternativ enn å gi etter. Det er veldig upraktisk hvis jeg har veldig lyst på noe som ikke er så veldig tilgjengelig, som for eksempel restauranten som ikke leverer og som ligger sånn til at det tar tre kvarter å reise hver vei. Jeg kunne sikkert ha funnet på å ta fly også, hvis det hadde vært ille nok. Jeg vurderer sterkt å kjøpe billige flybilletter til køben bare for å kjøpe lakris... Boksen jeg fikk av lakrisnisssen er tom Hva heter denne lakrisen? Kanskje mulig å få tak i på nett? Det meste er mulig å finne hvis man er desperat nok (og har en god dose tålmodighet). Hvis ikke ville jeg ha tatt en Københavntur veldig snart.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Den er å få tak i på nett og i butikker i området (de legger på heftig så den koster litt mer enn hva jeg liker) og kommer fra Johan Bülow; en mann jeg tror drysser er lite støv med heroin over lakrisen for maken til avhengighet skal man lete lenge etter. Fikk den største boksen (nesten 1 kg) av lakris dekket med sjokolade og så rullet i lakrispulver
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Kvalitet koster, sies ikke det? Du må også ta i betraktning at den danske kronen er sterk! Siden vi har en tråd om cravings kan informere om at jeg venter så mye som både pizza og sushi på døren, for jeg klarte ikke å bestemme meg. Dessert har jeg også. Hvis ikke denne ungen kommer ut som et matvrak så vet jeg ikke.
Gjest Fru Banderas Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 Det er veldig upraktisk hvis jeg har veldig lyst på noe som ikke er så veldig tilgjengelig, som for eksempel restauranten som ikke leverer og som ligger sånn til at det tar tre kvarter å reise hver vei. Jeg kunne sikkert ha funnet på å ta fly også, hvis det hadde vært ille nok. Da jeg var gravid hadde jeg i en periode helt sinnssyke cravings for Ikea-kjøttboller. Seriøst. Og det er nok greit om man bor i Norge, med Ikea i hver by, men jeg bodde i en del av Spania hvis nærmeste Ikea var midt i Sevilla, og det er to timer å kjøre, en vei. Det ble noen turer dit de månedene. Faktisk bare for å spise.
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #19 Skrevet 7. januar 2014 Da har jeg mesket meg med honning melon, avokado og te.....jeg får ikke nok!! Vurderer å hive meg i bilen får sikre forsyninger for morgendagen, formen er best nå på kvelden, så kansje bedt å handle med cravings og ikke med kvalme. Takket være junior vi har såpass mye godt i hus nå, han tok seg av plukkinga på butikken i dag. Men går fort tom i det tempoet jeg gafler i meg her...føler meg utsulta.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 7. januar 2014 #20 Skrevet 7. januar 2014 Jeg heier på å dra nå om formen er såpass. Man må ta det man får i slike tilfeller - been there, done that. Men jeg kunne bare velge mat etter hva som var "best" å spy, ikke etter hva jeg ville ha (ingenting egentlig). Og man lærer i løpet av 9 laaange måender at rema poser er bedre enn f.eks meny for rema sine har hank du kan tre på øra når man kaller på elgen og porselenet ikke er i nærheten. Jeg måtte forøvrig le når jeg så bivirkningene av de kvalmestillende medisinene jeg fikk "hyppigste bivirking er kvalme og brekninger".. eh ja da så! En te som faktisk var knakende god når kvalmen herjet var lipton sin grønne pyramide te med peppermynte. Men honningmelon og avokado høres jo ikke dumt ut - har hørt om verre cravings
Ugl@ ruger... Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #21 Skrevet 7. januar 2014 Jeg heier på å dra nå om formen er såpass. Man må ta det man får i slike tilfeller - been there, done that. Men jeg kunne bare velge mat etter hva som var "best" å spy, ikke etter hva jeg ville ha (ingenting egentlig). Og man lærer i løpet av 9 laaange måender at rema poser er bedre enn f.eks meny for rema sine har hank du kan tre på øra når man kaller på elgen og porselenet ikke er i nærheten. Jeg måtte forøvrig le når jeg så bivirkningene av de kvalmestillende medisinene jeg fikk "hyppigste bivirking er kvalme og brekninger".. eh ja da så! En te som faktisk var knakende god når kvalmen herjet var lipton sin grønne pyramide te med peppermynte. Men honningmelon og avokado høres jo ikke dumt ut - har hørt om verre cravings Honningmelon hadde jeg cravings på med de andre tre, tror i hvertfall med en av dem at lokalbutikken der vi bodde da måtte bestille inn mer pga økt etterspørsel, jeg spiste jo minst en melon hver dag...hihi.... Får handle unn melon og avokado all mass så jeg har til helga i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå