Gå til innhold

Camilla i Unge mødre -litt eldre (villa Paprika)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig med Lektoren her. At folk fremdeles tar henne på alvor etter alt hun har 'sminket bort' sier mye om tilhengerene hennes. Hun burde regne med litt kritikk når hun åpner livet sitt slik for andre, og dette er noe helt annet enn mobbing.

Anonymous poster hash: 9fb02...706

HVORFOR har man rett til å kritisere kun fordi hun bretter ut privatlivet sitt i media?

Jeg er ingen tilhenger av henne, har såvidt sett henne på unge mødre, aldri lest bloggen. Jeg er bare generelt mot at folk (les mødre) skal kritisere og "bestemme" hvordan andre skal leve livet sitt. Kan man ikke prøve å tenke litt mer på hvordan man selv oppfører seg og synser om andre? Som en annen her skrev, man kommer langt med å være litt mer koselig.

Anonymous poster hash: 0ef19...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye kjæresten? Er hun ikke sammen med mannen igjen, pappa'n til barna??

Anonymous poster hash: b0558...0a1

Nei, de har gått fra hverandre. Hun er sammen med en som heter Hans, tror jeg det var (står på bloggen).

Anonymous poster hash: 1acfe...39f

Hun gikk omtrent rett fra "Håkon og jeg har det fantastisk igjen" til "her er den nye innbytteren. Bare lat som ingenting." Troverdig.

Skrevet

Velkomm too the real world.Folk baksnakker å prater dritt om hverandre.bLOGGER MAN Å ER PÅ TV SÅ MÅ MAN TÅLE Å HØRE FOLKS MENINGER.

Anonymous poster hash: 0f1a8...59a
Skrevet

Tragisk dame. Virker som om hun liker best å være fra barna sine. Og hun snakker om den lille rotetet butikken sin som om det skulle vært like stort som Mc Donalds. Å hun har jobbet veldig hardt for å få til det hun har klart. Ja hurra. Syned hun er ekstremt dårlig på interiør. Ser hun hermer mye, lite personlighet, overmøblerer og har altfor mye nips. Og i tillegg så gjør hun rommene mindre, når man i prinsippet skal innrede slik at rommet ser større ut. Hun klarer ikke å gjøre gråstein til gull for å si det slik. Kjøpt og betalt stil uten personlighet. Utrolig dølt, kjedelig og lite spennende. Ikke imponert. Og lurer på hva som skjer når Håkon får seg ny dame? De blir vel bestevenner. Eller kommer hun til å tolerere det tru? Nei. Falsk tvers igjennom. Lite imponert. Hun har bare vært heldig. At hun har en pappa som får henne "opp". Hun hadde vært 0 uten han. Å starte interiør butikk er ikke noe wow. Det finnes jo en blogg og butikk som er prikk lik. Så unik er hun ikke. Dessuten finner man nipset hennes overalt. Billig, lite kreativ og kjedelig måte å innrede på. Sikkert mye skrive feil. Skriver med tlf. Orker ikke å rette oppi det. Skriver i full fart.

Anonymous poster hash: 49b69...901

Skrevet

Tragisk dame. Virker som om hun liker best å være fra barna sine. Og hun snakker om den lille rotetet butikken sin som om det skulle vært like stort som Mc Donalds. Å hun har jobbet veldig hardt for å få til det hun har klart. Ja hurra. Syned hun er ekstremt dårlig på interiør. Ser hun hermer mye, lite personlighet, overmøblerer og har altfor mye nips. Og i tillegg så gjør hun rommene mindre, når man i prinsippet skal innrede slik at rommet ser større ut. Hun klarer ikke å gjøre gråstein til gull for å si det slik. Kjøpt og betalt stil uten personlighet. Utrolig dølt, kjedelig og lite spennende. Ikke imponert. Og lurer på hva som skjer når Håkon får seg ny dame? De blir vel bestevenner. Eller kommer hun til å tolerere det tru? Nei. Falsk tvers igjennom. Lite imponert. Hun har bare vært heldig. At hun har en pappa som får henne "opp". Hun hadde vært 0 uten han. Å starte interiør butikk er ikke noe wow. Det finnes jo en blogg og butikk som er prikk lik. Så unik er hun ikke. Dessuten finner man nipset hennes overalt. Billig, lite kreativ og kjedelig måte å innrede på. Sikkert mye skrive feil. Skriver med tlf. Orker ikke å rette oppi det. Skriver i full fart.

Men nå gjør hun det jo faktisk ganske bra, så at du ikke liker det har jo ikke så mye å si :)

Anonymous poster hash: 5ca76...1ef

Skrevet

Men nå gjør hun det jo faktisk ganske bra, så at du ikke liker det har jo ikke så mye å si :)

Ja. Det er jo en "stil" unge nyetablerte som ikke har så god økonomi denne butikken passer til. Å det finnes jo flertall av de. Men, det blir feil å skryte butikken opp i skyene over hvor stor den er og hvor hard hun har jobbet for den. Helt greit at ting går bra, og at man er stolt. Men, greit å være litt ydmyk og realistisk. For henne det kansje stort ja. Men, hun er ikke den eneste som klarer å drive butikk. Og det er i pris nivå de "fleste" klarer.

Skrevet

Nei, de har gått fra hverandre. Hun er sammen med en som heter Hans, tror jeg det var (står på bloggen).

Men i Unge mødre litt eldre bor hun sammen med Håkon. Vært brudd etter det?

Skrevet

Ja. Det er jo en "stil" unge nyetablerte som ikke har så god økonomi denne butikken passer til. Å det finnes jo flertall av de. Men, det blir feil å skryte butikken opp i skyene over hvor stor den er og hvor hard hun har jobbet for den. Helt greit at ting går bra, og at man er stolt. Men, greit å være litt ydmyk og realistisk. For henne det kansje stort ja. Men, hun er ikke den eneste som klarer å drive butikk. Og det er i pris nivå de "fleste" klarer.

Man får til mye bare man har penger!

Skrevet

Men i Unge mødre litt eldre bor hun sammen med Håkon. Vært brudd etter det?

ja, brudd etter det. 

Anonymous poster hash: 3b983...cce

Skrevet

Det har vært brudd hos en av de andre mødrene vi fikk tilbakeblikk fra også. Hun har selv skrevet om det på bloggen sin så regner med at det er greit at jeg skriver det her.

Men måten hun skjermer ungene i bruddet, ved ikke å legge ut detaljer, samtidig som hun beskriver hvor vondt og vanskelig det har vært, er sterk lesning.

Nå er det sikkert ingen som opplever er brudd likt, og det er jo så individuelt hva man vil dele, men jeg må si jeg får mye mer respekt for forfatteren bak mammawesteheim enn villapaprika.

Men forskjellen er kanskje at den ene skriver en blogg om hverdagen-virkeligheten, den andre skriver en blogg som reklamerer og ønsker å skape et inntrykk av perfeksjonisme. Og det er greit.

Anonymous poster hash: 2d5f6...10b

Skrevet

Det har vært brudd hos en av de andre mødrene vi fikk tilbakeblikk fra også. Hun har selv skrevet om det på bloggen sin så regner med at det er greit at jeg skriver det her.

Men måten hun skjermer ungene i bruddet, ved ikke å legge ut detaljer, samtidig som hun beskriver hvor vondt og vanskelig det har vært, er sterk lesning.

Nå er det sikkert ingen som opplever er brudd likt, og det er jo så individuelt hva man vil dele, men jeg må si jeg får mye mer respekt for forfatteren bak mammawesteheim enn villapaprika.

Men forskjellen er kanskje at den ene skriver en blogg om hverdagen-virkeligheten, den andre skriver en blogg som reklamerer og ønsker å skape et inntrykk av perfeksjonisme. Og det er greit.

Hvem er det snakk om? og hva er bloggen?

Anonymous poster hash: 139a3...0ac

Skrevet

Hvem er det snakk om? og hva er bloggen?

Googleit!!

Skrevet

Når går dette på tv?

Skrevet

Dere er tragiske. Snakker så mye dritt om Camilla, for å få det bedre selv, patetisk.

Men folkens, dere kan snakke så mye dritt både om henne og butikken, men butikken går jo kjempebra, hun selger som bare F, hadde hun ikke gjort det så hadde hun ikke vært her hun er nå.

Skjerp dere!

Anonymous poster hash: b71f5...25e

Skrevet

Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne?

Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere!

Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres.Anonymous poster hash: b71f5...25e

Lever man sitt liv i media eller på internett må man faktisk tåle at verden har meninger om det man sier og gjør. Og når du blogger er du i det offentlige rom. Det er ca like privat som å stå å brøle på torget.

Bare ventet på svar som dette. Typisk Dib brukere, de har sin egen politikk.

Man kan være koselig, det koster ikke så mye. Hvorfor skal man hakke ned på hvordan folk oppdrar ungene sine, deres liv. Det jeg prøver å si, at man kommer langt med når man er koselig.

Anonymous poster hash: b71f5...25e

Hun burde gitt seg etter første sesongen da, hvis hun synns det er så slitsomt at folk er negative, men hun valgte å starte blogg og bli med i enda en sesong.

Da konkluderer jeg med at hun er villig til å tåle ganske mye for å få sine minutter i medias søkelys.

• 2 år senere...
Skrevet

Morsomt å lese denne tråden nå. Har jo raknet totalt for vedkommende nå. Tok ikke mange år og tok heller ikke lang tid før barna og eksponering av dem ble dagligdags på bloggen. Hans er hun ikke sammen med, men føder hans barn as we speak

Anonymous poster hash: 3136b...2a5

Skrevet

Morsomt å lese denne tråden nå. Har jo raknet totalt for vedkommende nå. Tok ikke mange år og tok heller ikke lang tid før barna og eksponering av dem ble dagligdags på bloggen. Hans er hun ikke sammen med, men føder hans barn as we speak

Oi sann.

Er det virkelig sånn du vil framstå hi?

Patetisk og trangsynt?

Jeg blir nesten flau på dine vegne her.

En to år gammel tråd? Virkelig?

Anonymous poster hash: b6aeb...a7c

Skrevet

Oi sann.

Er det virkelig sånn du vil framstå hi?

Patetisk og trangsynt?

Jeg blir nesten flau på dine vegne her.

En to år gammel tråd? Virkelig?

Anonymous poster hash: b6aeb...a7c

Jeg er ikke HI, men kom bare over denne og leser bøoggen, men fulgte aldri med på unge mødre

Skrevet

Jeg er ikke HI, men kom bare over denne og leser bøoggen, men fulgte aldri med på unge mødre

Uansett hvem du er og hva vedkommende har gjort, skadefryd er sjelden sjarmerende

Anonymous poster hash: 0d904...91b

Skrevet

Så alle barna er med samme fyr? Er jo koselig det da! Istedet for at hun har 3-4 unger med 2-3 forskjellige fedre :) Har ikke fulgt noe særlig med på livet hennes etter unge mødre.

Anonymous poster hash: be919...47a
Skrevet

Så alle barna er med samme fyr? Er jo koselig det da! Istedet for at hun har 3-4 unger med 2-3 forskjellige fedre :) Har ikke fulgt noe særlig med på livet hennes etter unge mødre.

Anonymous poster hash: be919...47a

Nei, barnet som kommer nå, har en annen far.

Anonymous poster hash: 301fe...da8

Skrevet

Ja, det gikk nok ikke helt som hun ville med to butikker som går under innen ett år. Forretningsdrift passer nok ikke for henne

Og den nye barnefaren var bestevennen til han forrige da de ble sammen, og dette er ikke noen hemmelighet for alt brettes ut i bloggen. Absolutt alt!

Skrevet

Ja, det gikk nok ikke helt som hun ville med to butikker som går under innen ett år. Forretningsdrift passer nok ikke for henne

Og den nye barnefaren var bestevennen til han forrige da de ble sammen, og dette er ikke noen hemmelighet for alt brettes ut i bloggen. Absolutt alt!

Nettopp. Det må være lov til å ha en mening når fakta brettes ut for hele Norges befolkning. I det ene øyeblikket skal hun skjerme segog sitt, det går tre dager og hun eksponerer seg selv, barnet i magen og barna som aldri før. Dessuten burde barnefar slippe å lese dritt om seg selv og andre tredjeparter gjennom blogg og kommentarfelt.

Skrevet

Vi som leser den bloggen har like mye lov å kommentere den som folk som kommenterer Dagbladet. Dette er jobben hennes, og hun tjener penger på at folk leser det som hun skriver i bloggen. Dessverre så legger hun ut om folk som IKKE tjener penger på det også, og det er ikke greit, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...