Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Er det bare meg, eller er ikke hun veldig slitsom?? Maser så på ungene sine med en enormt skarp og "skrikende" stemme... "Oliiiiver, har du savnet mamma? Elsker du mamma"?? Det går jo i ett. Hun snakker som om hun tror hun skal ha levd et laaaaangt liv. Slitsom dame!! Og ikke minst, hun forteller om butikken sin som hun leder enn bedrift med 450 ansatte! Anonymous poster hash: b0558...0a1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Det irriterer meg også når hun sier ting som "eeelsker dere mamma", "har dere savnet mamma" hele tiden.. er det ikke mer normalt å snu på det og si mamma elsker deg, mamma har savnet dere osv. Kunne aldri falt meg inn å mase på ungene på den måten, det virker så tilgjort og som en måte å dekke over sin dårlige samvittighet på. Anonymous poster hash: 9b80f...08f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Det irriterer meg også når hun sier ting som "eeelsker dere mamma", "har dere savnet mamma" hele tiden.. er det ikke mer normalt å snu på det og si mamma elsker deg, mamma har savnet dere osv. Kunne aldri falt meg inn å mase på ungene på den måten, det virker så tilgjort og som en måte å dekke over sin dårlige samvittighet på. Anonymous poster hash: 9b80f...08f Stusser også over dette med at hun maser hull i hodet på barna etter bekreftelser, når det er tydelig på barnas kroppsspråk at de ikke er så ivrige på å gi den Anonymous poster hash: 30f01...963
Trultemor85 Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Jeg leser ikke bloggen hennes ,men tittet innom et par ganger. Hvordan kan de få plass til å sitte i sofa, stoler og sengene?? Er jo fullt av puter . Har noen selv og det er jo fint, men ville aldri valgt så mange selv. Hadde blitt gal Og i mitt liv ville de fått fort flekker osv da jeg har barn som er som barn flest. Litt møkkete, klær med mat, baby som gulper osv osv Min mening da. Men kjenner ikke til henne og har ikke noe vondt å si.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres. Anonymous poster hash: b71f5...25e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres. Anonymous poster hash: b71f5...25e Det heter å rakke ned på noen, du blander det med å hakke på noen, altså riktig skrivemåte blir "rakke ned på henne". Måtte bare 😝 ellers er jeg enig i det du skriver. Anonymous poster hash: 94180...b1b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Bare vent til hun kommer hjem fra jobb. Da begynner forsvarsverket hennes straks å fungere. Anonymous poster hash: 3454d...626
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres.Anonymous poster hash: b71f5...25e Det heter å rakke ned på noen, du blander det med å hakke på noen, altså riktig skrivemåte blir "rakke ned på henne". Måtte bare ellers er jeg enig i det du skriver. Anonymous poster hash: 94180...b1b Du måtte ja...khm...jaja Anonymous poster hash: b71f5...25e
Selma_ Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres.Anonymous poster hash: b71f5...25e Kunne ikke vært mer enig!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Dårlig samvittighet og blir derfor veldig voldsom mot barna med sånn overfladisk åååå savner du mamma? For meg virker ingenting ekte dessverre...... Og hun elsket sin mann, ble ikke de nettopp skilt?!?! FASADE!! Jeg mener ikke å rakke ned på henne, men hun er jo i media å viser seg frem og hele familien så da må hun tåle litt, virker som hun stresser mer mann og barn enn hun gjør det godt i de epiosodene jeg har sett....ååå haakon gjør sånt, gjør ditt, gjør datt, osv osv..slitsomt Anonymous poster hash: fbff2...d28
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres. Anonymous poster hash: b71f5...25e Lever man sitt liv i media eller på internett må man faktisk tåle at verden har meninger om det man sier og gjør. Og når du blogger er du i det offentlige rom. Det er ca like privat som å stå å brøle på torget.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres.Anonymous poster hash: b71f5...25e Lever man sitt liv i media eller på internett må man faktisk tåle at verden har meninger om det man sier og gjør. Og når du blogger er du i det offentlige rom. Det er ca like privat som å stå å brøle på torget. Bare ventet på svar som dette. Typisk Dib brukere, de har sin egen politikk. Man kan være koselig, det koster ikke så mye. Hvorfor skal man hakke ned på hvordan folk oppdrar ungene sine, deres liv. Det jeg prøver å si, at man kommer langt med når man er koselig. Anonymous poster hash: b71f5...25e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 Mobbing er ikke greit og man kan holde seg for god til å snakke nedsettende om andre. Samtidig så skjønner jeg at mange lurer på hva som foregår når hun var lykkelig med mannen sin (som hun sa og skrev selv) også plutselig er hun sammen med en annen og viser han frem. Anonymous poster hash: b2a77...aed
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 Det virker som om denne dama har et ekstremt behov for bekreftelse HELE TIDA! Noe så slitsomt! Har hun så lite tro på seg selv? Hun fremstår som enormt usikkert og umoden på denne måten, må jeg si, og fortsår heller ikke hvorfor hun bretter seg lik ut når hun ikke takler kritikk i noen grad. Anonymous poster hash: 9fb02...706
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres.Anonymous poster hash: b71f5...25e Lever man sitt liv i media eller på internett må man faktisk tåle at verden har meninger om det man sier og gjør. Og når du blogger er du i det offentlige rom. Det er ca like privat som å stå å brøle på torget. Bare ventet på svar som dette. Typisk Dib brukere, de har sin egen politikk. Man kan være koselig, det koster ikke så mye. Hvorfor skal man hakke ned på hvordan folk oppdrar ungene sine, deres liv. Det jeg prøver å si, at man kommer langt med når man er koselig. Anonymous poster hash: b71f5...25e Dersom hun ikke liker å bli diskutert eller omdiskutert så kan hun da fjerne seg fra rampelyset? Hyggelig, sikkert. Jeg antar hun har venninner her inne for en del er veldig på kravene om å beskytte henne. Men høyesterett har vedtatt at internett er det offentlige rom.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 Helt enig med Lektoren her. At folk fremdeles tar henne på alvor etter alt hun har 'sminket bort' sier mye om tilhengerene hennes. Hun burde regne med litt kritikk når hun åpner livet sitt slik for andre, og dette er noe helt annet enn mobbing. Anonymous poster hash: 9fb02...706
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #19 Skrevet 7. januar 2014 Jeg liker henne jeg Hun er søt, dyktig i det hun gjør, forguder barna sine og virker alltid positiv MEN må innrømme at jeg finner hennes nye forhold litt spesielt. Håkon og nye kjæresten er kompiser, og Håkon er ble nå erstattet totalt i løpet av veldig kort tid. Men det er nok mye vi ikke vet, og jeg håper de har funnet en god løsning for alle parter slik at de alle er lykkelige Unner henne alt godt Anonymous poster hash: 59d5d...ebb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #20 Skrevet 7. januar 2014 Er ikke det programmet over ? Det som Camilla var med i? Vitsen med å hakke ned på henne? Dere er virkelig noe for dere selv her på Dib, skal stadig hakke ned på Camilla? Hva har hun gjort dere? Må dere være så ondskapsfulle? Får dere det bedre med dere selv? -skal hakke ned på Camilla idag, så blir dagen min mye bedre -. Da synes jeg synd på dere! Hva så om hun spør ungene om de har savnet henne, elsker henne? Hva så om hun har mange puter i sofaen? Hennes barn, hennes liv og hennes hus! Ta en titt på deres liv heller, før dere hakker ned på andres.Anonymous poster hash: b71f5...25e Lever man sitt liv i media eller på internett må man faktisk tåle at verden har meninger om det man sier og gjør. Og når du blogger er du i det offentlige rom. Det er ca like privat som å stå å brøle på torget. Bare ventet på svar som dette. Typisk Dib brukere, de har sin egen politikk.Man kan være koselig, det koster ikke så mye. Hvorfor skal man hakke ned på hvordan folk oppdrar ungene sine, deres liv. Det jeg prøver å si, at man kommer langt med når man er koselig. Anonymous poster hash: b71f5...25e Du så ikke kommentaren om " hakke ned på" ?Det er ikke noe som heter det. Klemz. Sånn, nå ble det koselig. Anonymous poster hash: 58101...bf2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #21 Skrevet 7. januar 2014 Er det bare meg, eller er ikke hun veldig slitsom?? Maser så på ungene sine med en enormt skarp og "skrikende" stemme... "Oliiiiver, har du savnet mamma? Elsker du mamma"?? Det går jo i ett. Hun snakker som om hun tror hun skal ha levd et laaaaangt liv. Slitsom dame!! Og ikke minst, hun forteller om butikken sin som hun leder enn bedrift med 450 ansatte! Anonymous poster hash: b0558...0a1 Er det bare meg eller er det utrolig irriterende med damer som lager tråder bare for å få snakket litt nedlatende om andre folk? Hva med å prøve å finne noe positivt å si om andre? Og bare la være å bry seg om personer man ikke liker, og ikke minst, ikke kjenner!? Anonymous poster hash: 0ef19...cdc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #22 Skrevet 7. januar 2014 Nye kjæresten? Er hun ikke sammen med mannen igjen, pappa'n til barna?? Anonymous poster hash: b0558...0a1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #23 Skrevet 7. januar 2014 Er det bare meg, eller er ikke hun veldig slitsom?? Maser så på ungene sine med en enormt skarp og "skrikende" stemme... "Oliiiiver, har du savnet mamma? Elsker du mamma"?? Det går jo i ett. Hun snakker som om hun tror hun skal ha levd et laaaaangt liv. Slitsom dame!! Og ikke minst, hun forteller om butikken sin som hun leder enn bedrift med 450 ansatte! Anonymous poster hash: b0558...0a1 ENIG!!! Anonymous poster hash: d9406...1e5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #24 Skrevet 7. januar 2014 Nye kjæresten? Er hun ikke sammen med mannen igjen, pappa'n til barna?? Anonymous poster hash: b0558...0a1 Nei, de har gått fra hverandre. Hun er sammen med en som heter Hans, tror jeg det var (står på bloggen). Anonymous poster hash: 1acfe...39f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #25 Skrevet 7. januar 2014 Slitsom å stressa dame.Jesp.Når går unge mødre litt eldre?Hvilken kanal? Anonymous poster hash: 0f1a8...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå