Gå til innhold

hjelp til tolkning av hcgstigning..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok første hcg prøve torsdag 2/1(5+6) som var på 6012. Den neste tok jeg mandag 6/1 (6+3)som var 17589! (4 dager mellom) Det er jo ikke akuratt dobling, men jeg leste at fra uke 5 og utover kan det gå så lenge som 3,5 dager før den dobles! Noen som kan dette her?? Vist det stemmer ser jo stigningen min veldig fin ut, men ikke vist ikke! :-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ho over dobbel det det da? Ser helt riktig ut spør du meg. Dobbles vær tredje dag ca

Skrevet

Hver 3.ja?? Det høres fint ut! Hadde det bare så klart for meg at det skulle dobles annenhver dag! Men så leste jEg nettopp at etter uke 4 bruker det lenger tid! Er superletta! Tusen takk for svar;-)

Skrevet

Bare hyggelig ser helt perfekt ut i mine øyne å har mange hcg målinger bak meg

Skrevet

Tuuusen takk:-) hærlig å bli så letta:-)

Skrevet

Jeg var så "smart" og tok en prøve til i går! Var da 6+6! Da hadde den steget fra 17589 til 30782 på 3 dager...! Kan noen tolke den for meg??

Skrevet

Måler du selv? Hvordan gjør du det?

Skrevet

Nei! Jeg tar blodprøve på legekontoret:-)

Skrevet

Hvorfor trenger du hjelp til å tolke.. Du ser jo over st den skal dobles hver 3 dag, og du ser vel selv at din har doblet seg i løpet av de tre dagene..?

Anonymous poster hash: 96879...49e

Skrevet

Den har jo ikke det?? Den er jo ikke doblet? Nesten, men ikke helt! Lurte bare på om det set bra ut men!

Skrevet

Den er doblet, 2000 fra har ingenting å si :)

Anonymous poster hash: 96879...49e

Skrevet

Okey..? Det har jeg aldri fått med meg!:-) men den er jo nesten 5000 under dobling..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...