Gå til innhold

Møbelringen på Alna

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et service, elendig.

Vi kjøpte en modulsofa ifjor, som vi betalte 26.000kr. Nå har vi kjøpt hus, og vi må bygge om modulsofaer, fordi den ikke passer i stua slik den er nå. Vi var på Alna på Møbelringen, og skulle prøve å få til noe. Han som hjalp oss virket veldig forbannet og huffa til alt vi sa.

Han kunne heller ikke komme inn på programmet for modulsofaer og vi hadde ikke noe bilde av det han mente ville passe. Da vi spurte om cirka pris, det kunne han heller ikke si. Det var tydelig at han var sur. Da sa typen min at han skulle heller sende oss alt det på Mail. Også gikk vi....

Ikke har vi fått noe på Mail. Ringte til butikken og snakket med sjefen, han sa at det er mye å gjøre bla bla.. Og jeg sa at hvis vi ikke får noe svar idag, kan de gi blaffen i oss.

Og han svarte: skal prøve å ordne det idag, hvis ikke gir vi blaffen i dere.

Wtf?!?! For et elendig kundeservice, har ikke sett makan til! Der setter jeg aldri min fot igjen.

Flere som har opplevd dårlig kundebehandling?

I min jobb opplever jeg det ofte, men jeg gjør alt for kunden, selv om jeg misliker det.

Anonymous poster hash: 7404d...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også opplevd dårlig kundebehandling der. Sure og lite hjelpsomme ansatte. Vi endte opp med å kjøpe sofa på Living i stedet. Fikk utmerket service der.

Skrevet

Har også opplevd dårlig service der, så det du skriver overrasker ikke meg. Vi skulle kjøpe en sofa, vi hadde sett på det, bestilt og den skulle vi få om seks uker. Vi var i åttende uke og enda hadde vi ikke fått den, de hadde forskjellige unnskyldninger. Når vi kom til uke 10 og enda ikke hadde noe sofa, da avbestillte vi hele greia og sa de kunne drite i hele sofaen. De ville ha oss til å betale osv.. Men det kunne de bare glemme. Verste og utriveligste butikken.

Som brukeren over, kjøpte vi sofa på Living, og det var noe helt annet, det kan jeg love.

Skrevet

Prøv A møbler.

Har alltid fått bra service der.

Anonymous poster hash: b29e2...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...