Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Skal snart pakke min og trenger litt inspo Anonymous poster hash: 68788...28b
bjørnemamma Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Brukte mobil, kamra og ladere. Egen tannbørsje, tannkrem og leppomade, ellers stor treningsbukse. Uten om det brukte jeg sykhuset sitt tøy, til meg og barn. Praktisk med amming og lurt for man drar ik hjem med vask. Et par sko el dusjslipperser er lurt, jeg hadde men glemte. Blir man lenge på sykhuset er det godt med egene sjorter etterhvert.
☆☆☆ Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Brukte ikkje sminke, som eg av ein eller anna grunn tok med.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg brukte ikke blondetrusene jeg hadde pakket med (aner ikke hva jeg tenkte på ) brukte kamera, ladere, mobil, sminke, blader, tights og lange løse topper (syns tights var mer behagelig enn joggebukse, holdt liksom litt på plass ) Shampoo, balsam, dusjtøfler, fuktighetskrem, hårbørste! Ble så bustetroll etter begge fødselene Brukte bare tøy til babyene fra sykehuset til vi skulle hjem, da fikk de på seg hentesettene..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Jeg brukte ikke body lotion og denslags, heller ikke egne nattbind siden jeg blødde for mye og måtte bruke sykehuset sine. Var på barsel en uke så måtte ha ekstra klær. Brukte faktisk litt sminke når jeg skulle ha besøk. Hjalp med litt concealer og maskara:) Anonymous poster hash: ffe02...b30
solia Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 JEg hadde med mine hverdagsjeans og gensere som jeg brukte før graviditeten. Ingen av de passet og mannen måtte hjem og hente gravidklærne mine Tenkte ikke på at magen ikke forsvinner med en gang etter at baby er ute..he-he
BareMas Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Fikk ikke bruk for maten jeg hadde pakket for fødselen var over på et blunk, og ble servert frokost før jeg var sulten. Brukte heller ikke babyklærne, det ble alt for stort til fugleungen. Pakk praktisk når det kommer til klær, tenk at du ikke skal treffe folk alikevel, så a med den aller mest komfortable joggebuksa du har.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Maten og drikken ble ikke brukt. Jeg kastet jo opp på de fleste riene,så tanken på mat og drikke var ikke tilstedet. Skulle gjerne hatt med pcen for det ble utrolig kjedelig å bare ligge/sitte uten noe å gjøre på. De har jo tv på fellesrommet men de så aldri på noe intressant. Anonymous poster hash: 1359c...122
Natti11 Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Morgenkåpe, tøfler , kose bukse og genser, hipsters, myke bh'er uten bøyle. Tannbørste , shampoo , balsam, kropps såpe. Amme innlegg, krem til brystvortene så de ikke blir såre. Ipad, kamera, mobil. Hårbørste, litt sminke . Til babyen : 5 bodyer, luer, sokker, teppe, bleier , wet wipes, alkohol til å rense navelen med.
MamsenMedToSmå Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Ting jeg fikk tips om at jeg bare MÅTTE ha, men som jeg ikke fikk bruk for: - mat (orket ikke tanken!), ammeinnlegg (melka kom først ordentlig da jeg var kommet hjem), brystvortekrem (ble ikke sår), tøfler/ullsokker (var så VARM), mine egne trusler (nettingteusene funket utmerket), iPad,blader osv (hadde SELVFØLGELIG ikke bruk for det under fødsel og ikke tid når baby var kommet), føner (til underlivet. Var føner på barsel). Ting jeg virkelig var glad jeg hadde med: enrgidrikk til fødselen (den var min beste venn!), tights og store gensere, alt av toalettsaker (var utrolig deilig å dusje,vaske håret etc etter fødselen), hårbørste (pådro meg omtrent dreads under fødselen), kamera, mobil og ladere til disse.
MammantilNurket Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Jeg fikk ikke bruk for brystskjold. Hadde med litt lite klær til meg selv (guttebabyer tisser laaaangt!). I tillegg savnet jeg truseinnlegg og (mykt) toalettpapir - da det ble tomt og ingen fylte på selvom vi maste.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Hadde med for lite klær til baby, hun gulpet masse. Tenk på det om det ikke er babyklær der du skal føde (hvis de har det, bruk sykehuset sine, så slipper du all vasken…) Hadde med litt for mye klær til meg selv, men brukte stort sett alt ellers. Tøfler/innesko er veldig greit å ha!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Brukte ingen egne truser, nesten ingen av klærne (hadde overvurdert hvor raskt babymagen forsvant etter fødsel) og ingen av skoene (ballongben med like mye vann tre dager etter fødsel). Brukte: Langt belte fra morgenkåpen til å heise meg opp av sengen med siden det var så vondt etter KS, musikk, maaange ammeinnlegg, morgenkåpen. Anonymous poster hash: fb210...263
Håper<3 Skrevet 7. januar 2014 #14 Skrevet 7. januar 2014 Brukte alt jeg tok med bortsett fra morgenkåpen. Angret på at jeg tok den med for den tok så stor plass og var bare i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå