Gå til innhold

vil gå ned noen kg, men...

("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så lysten på snacks om kvelden :balltre:

lurer på om jeg kan spise en neve nøtter, en eske lacerol o.l. uten at dette er for galt?

resten av dagen går greit, men kvelden er et h....å komme seg igjennom. Er også glad i gulrøtter, men kan man spise ubegrenset av det?

Skrevet

Man kan spise veldig mye gulrøtter, ja. Og agurk og paprika. Og jeg pleier også å lage meg en skål med mager cottage cheese (100-150 g), valnøtter (8-10) og en dæsj (20-40 g) lettsyltetøy eller hjemmelaget syltetøy. Det er like godt som dessert, syns jeg :-)

Anonymous poster hash: 52e8b...9b8
Skrevet

Nøtter er mange kalorier, så dropp det

Har du veldig lyst på noe på kvelden så kan det godt være at du er sulten.

Hva med å spise et knekkebrød og drikke en kopp te med fruktsmak feks

Skrevet

Er ikke sulten så kan ikke skylde på det. Er heller uvanen med å kose seg om kvelden som er skyld i dette...

er veldig glad i nøtter å tenkte at en fire fem stk ikke gjorde noen, men vet de har noen kalorier ja... noen som vet hvor mange kcal det er i de ulike nøttesortene?

takk for tips :-) noen flere?

Skrevet

Rompa opp av sofaen og ut å gå en tur.

Anonymous poster hash: 5b418...4d9
Skrevet

jeg går en times tid hver dag i bratt terreng samt har aktiv jobb så rompa sitter ikke så mye i sofaen altså :forvirret:

Skrevet

For min del er cold turkey det mest effektive...altså bare holde meg unna alle former for snacks i det store og hele. Spise vanlig mat, drikke vann og te uten sukker/søtning. De første dagene er det kjipt, men etter en ukes tid er det helt greit.

Da kan jeg gå i måneder nesten uten å spise godteri, og om jeg tar litt, går det likevel greit å være uten de neste dagene. Dette har jeg gjort mange ganger, men nå er jeg inne i en godteperiode etter jul og gafler innpå :P

Anonymous poster hash: 2fc1a...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...