Gå til innhold

Termin 2 sept.Noen i nærheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har termin ca 10.sept. Har heller ikke mange symptomer, bare ømme pupper og noen ganger mensmurringer. Er nesten litt bekymret fordi jeg nesten ikke har symptomer, og jeg føler meg ikke gravid... Men man må vel bare nyte tiden uten kvalme. Gleder meg til tidlig UL på mandag.

Hei, jeg har termin ca 10.sept. Har heller ikke mange symptomer, bare ømme pupper og noen ganger mensmurringer. Er nesten litt bekymret fordi jeg nesten ikke har symptomer, og jeg føler meg ikke gravid... Men man må vel bare nyte tiden uten kvalme. Gleder meg til tidlig UL på mandag.

Tenker litt på tidlig ul selv..hvor skal du ta det?privat? Hadde vært fint å sett at alt utvikler seg normalt før vi evt forteller besteforeldre osv :)

Hei, termin ca 04. september her :) Jeg er fryktelig kvalm, trøtt og ømme pupper. Jeg har allerede vært på to ul, har vært plaget med blødninger. Jeg var på privat ul hos jordmor i Stavanger forrige torsdag, var på ul St.Olav i går. Fikk sett bitteliten embryo med bankende hjerte ;) Har blitt henvist til Nasjonalt senter for Fostermedisin, skal vel på ny ul om to uker :)

Nyt tiden uten kvalme! Nesten så jeg er misunnelig! :P

Annonse

Termin 3 eller 4 september her! Syns det er rart å være gravid uten å være kvalm, føler seg liksom ikke gravid da! Men ellers har jeg en vanvittig matlyst, synlig mage alt, trøtt, humørsvingninger og oppblåst! Skal ikke på tidlig ul før uke 12, er så lenge å vente!

Får dere henvisning til ul av fastlegen deres?Må det være spesielle grunner til tidlig ul?Kunne tenke meg å ta en selv i fks uke 10-11..det pga at jeg hadde en MA for mange år siden som først ble oppdaget når jeg var 12 uker.Dette er jo noe jeg går med i bakhode hele tiden..er det liv eller ikke liksom.

Annonse

Jeg har ikke noen annen grunn enn at jeg ønsker tidlig UL og hadde en MA forrige gang. Fastlegen min sier at man får tidlig UL om man ønsker det. Mulig det praktiseres litt ulikt? Hadde jeg ikke fått det av fastlegen hadde jeg bestilt time privat...

Jeg har termin i starten av september tror jeg.. er utrolig trøtt, veldig sulten, små-kvalm til tider, og ømme pupper (mindre ømme nå, enn for den uke siden..)

Jobb er i grunnen en utfordring om dagen. Prøver å unngå å sovne på pauserommet eller på do eller noe:-p

Har også en 2 åring som krever sitt, men regner med at jeg kvikner til etterhvert ;-)

Skal forresten på tidlig ul om en uke. Gleder meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...