Gå til innhold

Leieboere som klager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga. familiesituasjonene Har vi et ungt par boende i sokkeletasjen. De klager på lyd, tv lyden/musikken må skrues ned samt andre ting. Det er lytt mellom etasjene, noe vi informerte tydelig om før de flyttet inn. Vi har aldri klaget på lyd fra dem, selv om de kan høres godt til tider. 

Nå har det seg slik at vi har en hund som har innbilt svangerskap og bjeffer når hun er alene hjemme. (jeg jobber skift og går nå på en jobbeperiode på 3uker). Etter samråd fra vet. skal vi ikke fokusere på dette, da det vil gå fortere over om vi ignorerer det.

Nå har de klaget igjen. Hunden bjeffer hele dagen. De er hjemme hele dagen og vil derfor bli berørt av dette. Må legge til at vi har nå flyttet hunden i andre enden av der de har stuen.

Hva gjør man i en slik situasjon? Hvordan skal man forholde seg til de som leier. Føler tiltider at det er vi som leier og ikke dem om dere skjønner.

Anonymous poster hash: 44762...e26

Hi her.

Mye ufullstendig info fra meg.

Hunden har hatt problemet i snart 1 UKE (ikke år) nå. Har hatt dette problemet en gang tidligere. DA FIKK VI KLAGER, jeg er borte i 3 uker nå og er bekymret for om det skal bli et problem for leieboeren. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at hunden bjeffer hele tiden når dine er alene?

Det er stor forskjell på å bjeffe litt og hele tiden.

Jeg fikk en gang klage fra nabokona i 70 åra på at hunden min bjeffer når den var alene. Ba pent om unnskyldning og sa vi skulle sjekke opp dette.

En annen nabo som også hadde vært ute når dette skulle skjedd, og som er pensjonist og sitter mye ute på sommeren, kunne fortelle meg at hunden hadde kommet med et boff når en skjære hadde satt seg utenfor. Det var all lyden hunden hadde lagd. Det viste seg at hun som klagde ikke likte hunder i det hele tatt.

Anonymous poster hash: c2296...0c4

Skrevet

Hi her sant nok. Skal prøve å få hundepass på dagtid. Skal sjekke opp hvilket tilbud det er her i nærområdet. Har ikke noe å si at de begge er hjemme på dagtid. Grunnen til at jeg sa det var at vi er borte på dagtid. Tror kanskje de var intr. i å leie da vi ikke har barn, bare hund. Lite viste vi alle at hunden fikk dette. De har bodd i huset noen år, og hunden har hatt dette i sanrt ett år..

Har hunden hatt innbilt svangerskap i snart ett år?!?!?! I alle dager er det dere driver med????? Kom dere til vetrinær, tror du den har det noe godt når den har det sånn over så lang tid??

Anonymous poster hash: c9bf3...077

Jeg reagerte også på dette. Mi hadde det i maks 3 uker!

Anonymous poster hash: 0e147...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...