Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Sønnen vår på 3 har bikket 18 kg og kan ikke bruke besafen lenger.. I dag skal vi til byen for å kjøpe ny stol. Og jeg har sett meg ut denne, mest fordi han kan sitte bakovervendt lenger, opptil 25 kg slik jeg forstår det. Er det en god stol? Anonymous poster hash: dc015...0c5
Appelsinpiken Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Dersom dere har plass i bilen, ville jeg også sett på besafe izi plus. Supert sete Britax har jg dessverre ingen erfaring med.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Vi vurderte lenge besafe plus.. Men siden vi har litt liten bil og jeg og samboeren min er veldig høye, så må vi velge et annet:( kunne absolutt helst tenkt meg plus-setet... Hi Anonymous poster hash: dc015...0c5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Liten bil (stasjonsvogn med liten plass inni) vi også, så derfor valgte vi det setet. Er ganske fornøyd, og hører ingen klager fra ungen :-) Anonymous poster hash: dfcdc...9a1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 VI har det. Eneste ulempen med setet er at når det er montert bakovervendt ble det veldig bratt i ryggen. Når barnet sovnet datt han fremover fordi setet var så bratt. Dette har veldig mye å gjøre med hvordan baksetene i bilen deres er utformet. Våre bakseter var veldig skrå.Nå har ungen blitt så stor at vi har snudd det, og da funker det supert. Gode sidebeskyttere til hodet. Anbefaler sterkt å prøve setet i bilen og sette ungen inni før dere kjøper. Anonymous poster hash: 2e072...262
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Vi har ikke multi tech'en man britax maxway, det er en rent bakovervendt stol. Tror den ligner en del på multi tech. Vi er hvertfall kjempefornøyd! Vi hadde ikke sjans til å få inn besafe plus i vår bil heller dessverre så gikk for maxway. Setet er langt i ryggen og selv om vi har vanvittig bratte seter i baksetet, var helt overrasket, sitter vesla fint i setet sitt også når hun sover. Britax har en isopor-dings man kan legge under fronten av setet når man monterer det så det ikke blir så bratt sittestilling. I tillegg kjøpte vi en sånn nakkeputesak så hodet ikke dingler fra side til side når hun sover. Som en over her sier, prøv setet i bilen før dere kjøper! Anonymous poster hash: a8148...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå