Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er gravid med nr 2 og er i uke 30. Kjenner jeg begynner å bli veldig trøtt og tung i kroppen. Jeg jobber 50% i en ganske aktiv jobb og eldste har korte dager i barnehage og fri hvis jeg har fri en dag. Når jeg begynner sent på jobb så pleier jeg å sove et par timer etter jeg/pappaen har levert i barnehagen. Bør jeg bare sove og "lade opp" eller bør jeg gjøre meg vant til å være våken. Man kan jo ikke sove når man vil med en liten baby. Anonymous poster hash: 07435...068
Mia_73 Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Slapp av med god samvittighet! Det er en bra ting at du klarer å sove litt på dagtid, det blir muligens viktig hvis du får en baby som sover dårlig i begynnelsen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Psykiateren min sier at om du vil hvile/sove på dagtid uten å ødelegge for nattesøvnen skal du ikke sove mer enn 20 min, men heller flere ganger. Ev.ha på klokka. Det er jo ogsæ viktig her at du er opplagt til å ta deg av det barnet du allerede har og være noenlunde uthvilt og ha energi til fødselen når den begynner.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 hvil deg,ikke noe poeng i å være utslitt før babyen kommer! Anonymous poster hash: 105c8...944
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er også gravid og trøttere enn normalt, og ihvertfall for meg så funker det helt fint å sove en halvtime på dagen uten å ødelegge natten. Jeg er ikke noen ekspert, men jeg velger å ikke være utslitt når neste barn kommer:) Anonymous poster hash: 8b87d...d7d
MamsenMedToSmå Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Sov og slapp av med god samvittighet!!!
Cruella De Vil Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Sov det du kan så lenge du ikke ødelegger nattesøvnen! Det viktigste nå er at du holder deg frisk og uthvilt og at du kan ta deg av eldstemann når han/hun er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Slapp av, sov og lad opp til fødselen og babytiden. Jeg sov masse ekstra som gravid, men hadde ikke noe økt søvnbehov etter fødselen for det, heller tvert imot. All energien min kom tilbake da. Anonymous poster hash: b4d33...8bd
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Sov om du får det til sier jeg bare! Her klarte jeg ikke sove på dagtid (klarer jeg aldri) og når jentungen kom til, så var jeg oppe det meste av tiden. maks 3 timer søvn pr natt i 3 mnd tar på Er jo ikke bare å sove når man vil/kunne fått til, når man har liten baby i hus, og en unge til
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Sov, for guds skyld dame, SOV!!! Søvnmangelen kommer tidsnok , den blir ikke bedre av at du sliter deg ut nå. Dessuten var jeg faktisk mer trøtt som gravid enn jeg har vært etter fødselen. Svangerskap er heftig for kroppen
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #12 Skrevet 7. januar 2014 Sov nå når du har muligheten! Ble selv 2 barnsmor for 4 mnd siden og har kanskje hvilt 2x på dagtid. Er oppe hver 3 eller annenhver time på natten. Så er trøtt! Jenta har bare 60% bhg plass så da skal alt gjøres de dagene hun er i bhg. Har ikke tid til å sove. Men, det går bra:) har jo verdens flotteste unger som smelter det trøtteste morshjertet. Kaffe er min beste venn for tiden;) gled til å bli 2 barnsmor og SOV nå! Anonymous poster hash: 8df9e...1d5
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2014 #13 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har ikke sovet en hel natt på over et år og er ikke i tvil om hva jeg ville valgt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå