Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Alle sier det er så koslig og sove med babyen sin i samme seng..Jeg prøvde det inatt med min datter på 7 uker. Når jeg våknet, lå hun nesten på magen og jeg lå klistret inntil henne med armen over hodet hennes..! Bråvåknet i full panikk, huff dette tør ikke jeg noe mer.. Anonymous poster hash: 7fcd1...239
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Har stor dobbeltseng, og hun lå "et stykke" unna meg i sengen ved veggsiden, enda våknet vi på denne måten ;( Anonymous poster hash: 7fcd1...239
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Har samsovet med begge mine og ikke opplevd dette. Er sengen veldig myk? Sover du veldig tungt? Kanskje en sånn ammemadrass er tingen til hun blir litt større? Anonymous poster hash: 9b633...d98
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg hadde mine i en seng inntil min, men uten side når de var så små. Og så kom de opp i sengen når de ble litt større. Følte at sengen vår var for myk når de var nyfødte. Kanskje du kan forsøke babynest? Anonymous poster hash: 9ca2d...7bf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 I Sverige er det nå nye retningslinjer på samsoving. De anbefaler nå ikke samsoving fra 0-3 mnd pga at faren for krybbedød er større enn fordelene ved amming. Anonymous poster hash: e719d...af8
Lykke~liten Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har også prøvet noen ganger. Og opplever det som deg, våkner i panikk. Og føler ikke jeg har kontroll. Om du ønsker henne i samme seng, kan du jo prøve en samsovingsmadrass? Ellers kan du jo bare ha henne i egen sprinkelseng helt inntil din seng. Tar ikke lang tid å ta henne opp til amming da-og du har mer kontroll:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå