Gå til innhold

Samsoving trygt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier det er så koslig og sove med babyen sin i samme seng..Jeg prøvde det inatt med min datter på 7 uker. Når jeg våknet, lå hun nesten på magen og jeg lå klistret inntil henne med armen over hodet hennes..!

Bråvåknet i full panikk, huff dette tør ikke jeg noe mer.. :(

Anonymous poster hash: 7fcd1...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stor dobbeltseng, og hun lå "et stykke" unna meg i sengen ved veggsiden, enda våknet vi på denne måten ;(

Anonymous poster hash: 7fcd1...239

Skrevet

Har samsovet med begge mine og ikke opplevd dette. Er sengen veldig myk? Sover du veldig tungt? Kanskje en sånn ammemadrass er tingen til hun blir litt større? :)

Anonymous poster hash: 9b633...d98

Skrevet

Jeg hadde mine i en seng inntil min, men uten side når de var så små. Og så kom de opp i sengen når de ble litt større. Følte at sengen vår var for myk når de var nyfødte.

Kanskje du kan forsøke babynest?

Anonymous poster hash: 9ca2d...7bf

Skrevet

I Sverige er det nå nye retningslinjer på samsoving. De anbefaler nå ikke samsoving fra 0-3 mnd pga at faren for krybbedød er større enn fordelene ved amming.

Anonymous poster hash: e719d...af8

Skrevet

Jeg har også prøvet noen ganger. Og opplever det som deg, våkner i panikk. Og føler ikke jeg har kontroll. Om du ønsker henne i samme seng, kan du jo prøve en samsovingsmadrass? Ellers kan du jo bare ha henne i egen sprinkelseng helt inntil din seng. Tar ikke lang tid å ta henne opp til amming da-og du har mer kontroll:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...