helixxx Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 ...eller munnverk. Har fått vondt i munnen innover der visdomstanna satt før (er opertert bort for maaange år sidan). Lurer på om det kan vere tannverk, men er jo ingen tenner der. Kanskje det har kilt seg man der? Uansett; kjenner at det "sprenger litt" heile tida og det har liksom spredd seg litt til kjaken. Er ikkje direkte vondt, berre veldig ubehageleg. Åååå...dette vil eg ikkje ha no. Er gravid 34 vk med tvillingar. Har tannlegeskrekk og besvimar lett. Kan ikkje ligge på rygg no pga veeeldig stor mage (sliter td ved ul). I tillegg går eg på blodfortynnande... Har verkeleg ikkje lyst å gå til tannlegen. Fekk tips om å skylle med corsidyl av veninnen....bur på bygda og her finst seff ikkje det. Min strategi no er å sjå det an. Men blir det verre må eg jo gå. Tips?
helixxx Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2014 Man=mat. Er så lei av autokorrekt!
Evas cecilie Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Kan jo være en betendelse? Min mor fikk medesin av tannlegen. Men hvis du har tannlege skrekk hadde jeg prøvd fastlegen først. Sånne ting blir uheldigvis ikke bedre med tiden bare verre. :-(
Molly_83 Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Jeg ville bestilt en time hos tannlegen. Kanskje holder det å skylle med noe saltoppløsning? De får ikke gjort noe skummelt med det første uansett Så er jo ikke noe å grue seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå