Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Noen som har vært der med eller uten barn? Vi vurderer å ta en ukes ferie der i september. Dette er en by jeg og samboeren kunne tenkt oss å besøke og kanskje noen av stedene rundt. Hvis dere har tips til hva vi kan gjør så kom med de:-) Anonymous poster hash: 3cdd8...b92
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Har bare positvt å si om byen, kos dere masse masse masse :-). MEN, ha SINNSYKT god tid på flyplassen ved hjemreise. Det er en enorm flyplass. Og med en haug av mennesker. Jeg reise alene og trodde 2,5 timer var nok fra jeg skulle sjekke inn og til jeg skulle være ved gaten. Det var det ikke. Heldigvis ventet de på meg, om ikke hadde jeg mistet flyet garantert. I og med at dere reiser med barn, ha i alle fall 4, om ikke 5 timer på dere. God tur :-) Anonymous poster hash: 448f8...d86
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Takk:-) Anonymous poster hash: 3cdd8...b92
Siamese Hellhound Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Reis og besøk akvariet! Det er veldig flott. Og et lite tips til når dere spiser ute på restaurant: Flere steder setter de ut små skåler med aperitifer før måltidet. Vi syntes dette var kjempegod service og veldig hyggelig, helt til vi skjønte at man må betale for alt man smaker på! Vi hadde jo såklart smakt på alt, og det ble en dyr fornøyelse. Men når man vet om dette, kan man jo velge å smake eller la være. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Ta den gule trikken. Les mer om det i denne linken: http://www.abcnyheter.no/reise/2013/04/06/det-sakte-liv-i-lisboa Og så må dere dra til bydelen Belém på konditoriet Pastéis de Belém og kjøpe Pastéis de nata. Det er kjempegode små kaker laget av en slags butterdeig og fylt med vaniljekrem. Det er alltid mye folk der (typ kø til ut på fortauet), men det er absolutt verdt å vente på. De er kjempegode uansett, men aller best lune med et dryss kanel på. Nam! Anonymous poster hash: 06a78...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå