Gå til innhold

Snakk om å leve i en fantasiverden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt gravid med begge mine på den måten - helt sant altså....

Skrevet

Jeg ble faktisk gravid i badekaret jeg, slå den a..

Skrevet

Klorresistente spermier, det var noe nytt. 

Skrevet

Jeg ble faktisk gravid i badekaret jeg, slå den a..

den tror jeg faktisk mye mer på ;)

Anonymous poster hash: 251ec...764

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da er saken enkel... Jomfru Maria var Polsk... De blir gravide av å bade :P

Skrevet

Lurer på hvilket hotell de var på? God businessidè å selge pakkereiser til de som strever med å bli gravide :P

Anonymous poster hash: ab84d...891
Skrevet

Jeg ble gravid da jeg lånte toalettet hjemme hos ei venninne og ble gravid. Har mannen hennes vært utro mot henne da? For det må jo være han som er barnets far?

Skrevet

Mulig hun faktisk ble gravid i bassenget, meeen....

Skrevet

Merkelig hvorda rasisme kortet blir brukt/misbrukt. Feks møkkamann som plumpo prøvde seg på var helt krise og de ble mobbet av alle og en hver. Men i OL sangen kaller de folk for svartinger og ingen reagerer. Synd å si det, men for meg er rasismekortet snart oppbrukt. Selvsagt hadde vel alle følt det som en krise om barnet på 13 år ble gravid med en fra et helt anna land og en helt anna kultur. Ingenting med rasisme å gjøre.

Anonymous poster hash: 0f65f...65f
Skrevet

Jeg som har slitt i over seks år med å bli gravid, burde jo absolutt vært innom det bassenget :P

Fantastisk - miraklenes tid er ikke over ;)

Anonymous poster hash: 28625...dc4

Skrevet

Hehe, kan godt være hun ble gravid i bassenget, men ikke MED bassenget....

og til de som sier at det er så synd på henne som ble gravid med en muslimsk mann: tror dere at denne 13 årige jenta (barnet) kommer til å ha delt barneansvar nedi Egypt og sende barnet dit hver helg? om hun i det hele tatt beholder

Skrevet

Tråden er ryddet for rasistisk ytring. Pluss siteringer av slettet innlegg. Det betyr at også innlegg som ikke overskrider noen grenser blir dratt med i dragsuget dessverre.

Cat.68

Brukermoderator

Skrevet

Husker alle debattene på nett om dette, men dette er jo fra 2009.. Lurer på hvordan det gikk...:)

Anonymous poster hash: e74aa...4ac

Skrevet

Tråden er ryddet for rasistisk ytring. Pluss siteringer av slettet innlegg. Det betyr at også innlegg som ikke overskrider noen grenser blir dratt med i dragsuget dessverre.

Cat.68

Brukermoderator

Eh... Er man rasist om man ikke ville blitt sammen med en afrikaner?? Må man ha sex med utlendinger i dette landet for å ikke bli stemplet som rasister? Faenma det dummeste jeg har hørt noen gang.

LAVMÅL!

Anonymous poster hash: 1d802...ec1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...