Gå til innhold

fineste lilleungen og storeungen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gjør tålmodig alle de fortløpende tingene man må ha to hender for - åpne rognebærgele-glass og knyte søppelposer, fx - og store kom og vasket gulv for sin mor... fine fine ungene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk med gode hjelpere når man er  midlertidig satt ut av spill :) Fine unger! 

Har ei på jobben med brukket arm, og fikk et innblikk i hvor vanskelig det kan være bare å gå på butikken og handle brød når man bare har en brukbar arm. Misunner ikke. 

Skrevet

Nei, du har rett - og man er helt avhengig av ferdig skåret brød, men kan ikke bruke skjæremaskinen, og i hvert fall ikke få brødet fra den og inn pose, eller lirke kortet ut av lommeboka, og kan ikke pakke varer i handlepose uten å lage megakø, og burde storhandle men kan ikke bære det hjem eller kjøre bil, og er det glatt tør i hvert fall ikke jeg gå ut i det hele tatt. Så takk til de gode hjelperne, fantastiske folka mine som ordner og fikser og trøster og bærer,

Skrevet

Fantastiske folk er aldri å forakte :) Og det er vel fort i sånne situasjoner at de dukker opp, kjente som ukjente, og viser oss de gode hjelperne som tross alt bor i oss alle. 

Godt å høre at du blir tatt godt vare på! Det fortjener du :) 

Skrevet

Lille gjør tålmodig alle de fortløpende tingene man må ha to hender for - åpne rognebærgele-glass og knyte søppelposer, fx - og store kom og vasket gulv for sin mor... fine fine ungene :)

Fineste mammaene får de fineste ungene vetdu :)

Skrevet

Jeg tror også at fine mammaer får fine unger. Og snille damer får hjelp når de trenger det. 

Og så skal jeg bare nevne fort før noen klikker av påstanden om at fine mammaer får fine unger - jeg har møtt fine mammaer som får unger som i perioder ikke kan oppføre seg. 

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Så fantastisk herlige unger, men ikke overraskende med en slik fin mor! Jeg er enig - fine unger kommer fra fine mødre :)

Håper det går fremover og at du ikke har det vondt

Skrevet

Jeg tror også at fine mammaer får fine unger. Og snille damer får hjelp når de trenger det. 

Og så skal jeg bare nevne fort før noen klikker av påstanden om at fine mammaer får fine unger - jeg har møtt fine mammaer som får unger som i perioder ikke kan oppføre seg. 

Jeg er glad du sier både det første og det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...