Gå til innhold

Flytting og barnefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil flytte til andre siden av landet. Hva slags faenskap kan barnefar finne på da? Han har ikke samvær.

Anonymous poster hash: 3a3ef...396

Skrevet

Hva får deg til å tro at han vil finne på noe faenskap når han ikke er intressert i å se barnet sitt engang?

Har du aleneomsorgen for barnet?

Anonymous poster hash: d300c...6a6
Skrevet

Hva får deg til å tro at han vil finne på noe faenskap når han ikke er intressert i å se barnet sitt engang?

Har du aleneomsorgen for barnet?

Anonymous poster hash: d300c...6a6

Han bruker å finne på faenskap fordi han er en gal drittsekk. Jeg har hovedomsorgen, men vi har delt foreldreansvar.

HI

Skrevet

Hvorfor skal du flytte så langt vekk da? Og hvis han ikke har noe samvær, kommer han vel ikke til å gjøre noe med det heller.

Anonymous poster hash: e09c4...db4

Skrevet

Jeg skal flytte fordi jeg vil. Og pga skole og jobb. Han kommer til å finne på noe fordi han synes det er gøy å plage meg.

HI

Skrevet

Du må varsle ham seks uker før flytting, siden han har del i foreldreansvaret.

Det eneste han da kan foreta seg, er å gå til rettslige skritt for å få hovedomsorgen. Høres ikke spesielt risikabelt ut.

Anonymous poster hash: b1403...046
Skrevet

Syntes det høres rart ut at han skal stoppe deg kun fordi han vil plage deg. Men noen menn er vel sånn og. Hvor gammelt er barnet da? Kan det si selv hva det vil?

Skrevet

Jeg flytta 90 mil. Far gikk til sak, men siden han ikke hadde fulgt opp en eneste samværsavtale og heller ikke betalte bidrag tapte han så det sang etter.

Det var ikke med lett hjerte jeg flyttet, jeg håpte at far ville begynne å ha samvær, men jeg fikk plass på en linje på universitet som jeg hadde veldig lyst på og en utdannelse kommer godt med. Flyttet for over 2 år siden. Har ikke hørt et knyst fra far siden rettssaken.

Anonymous poster hash: cf9c3...fcb
Skrevet

Takk for svar. Jenta mi ble nettopp 10 år. Han kan ikke få hovedomsorgen, men han blir sikkert å prøve for å være ekkel. Kan han plutselig kreve samvær? At jeg må sende jenta mi til han? Hun vil IKKE til han.

HI

Skrevet

Takk for svar. Jenta mi ble nettopp 10 år. Han kan ikke få hovedomsorgen, men han blir sikkert å prøve for å være ekkel. Kan han plutselig kreve samvær? At jeg må sende jenta mi til han? Hun vil IKKE til han.

HI

Når hun er 10 år kan hun få velge litt selv. Og ingen kan tvinge ett så stort barn til noe det ikke vil.

Tviler på at noe rett hadde dømt samvær heller hvis barnet absolutt ikke vil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...