Gå til innhold

Komplett SA uke 5, men blødde kun i 3 timer?!

lillespire2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke helt hvor dette spm passer, men jeg går ut fra at det dessverre er noen med erfaring på SA som kan svare meg.

Nå på fredag i uke 5 opplevde jeg plutselige menssmerter. Dessverre begynte jeg å blø kraftig. Ca 2 timer etter var det en "klump". Og så sluttet jeg å blø.... Hcg fredag viste 4200, hcg i dag mandag viste 830. Så ingen tvil om en komplett SA.

Men burde jeg blø mer? Hva skjer nå? Må jeg på GU? Når bør neste hcg evt tas?

Takk for råd og veiledning ut i fra din situasjon til en forvirret pessimist som konstant går med angst for å plutselig få TR..

Fortsetter under...

Eg har bløff fleire dagar (og veker) etter mine sa....så det er ikkje sikkert alt er kommt ut endå. Eg ville ha avventa nokre dagar og om fet fortsatt ikkje kjem meir s. Ville eg ha bestilt gu. Greit å få sjekka. Må jo berre seie at det kan ha vore ein tvilling og....så greit å ta hcg igjen.

Veit ikkje om det var dette du ville høyre om....men det var mine tankar.

Om det no er ein sa så håpar eg at du tør prøve igjen :) lykke til!

Takk for svar. Jeg håper ikke på noen tvilling eller noe sånt. Det vet jeg det ikke er. Dette var ivf og kun et egg satt inn. Jeg har sluttet på alle støttemedisiner.

Det jeg egentlig lurer på; jeg kan forvente å blø mer?! Får ta på bind for sikkerhets skyld. Ikke gøy å sitte i møte på jobb også.....

Andre erfaringer fra sa i uke 5?

Jeg har kun erfaring med MA og kjemisk. Men jeg tror kanskje det kan stoppe litt opp, før det eventuelt starter igjen? Eller at resten kommer ut ved neste mens? Utrolig trist at du måtte miste. Mitt fersk forsøk endte kun i kjemisk, så ikke langt nær så langt på vei som deg. Men jeg vet hvor skuffende det er :( Ønsker deg masse lykke til! 

Takk for svar. Jeg håper ikke på noen tvilling eller noe sånt. Det vet jeg det ikke er. Dette var ivf og kun et egg satt inn. Jeg har sluttet på alle støttemedisiner.

Det jeg egentlig lurer på; jeg kan forvente å blø mer?! Får ta på bind for sikkerhets skyld. Ikke gøy å sitte i møte på jobb også.....

Andre erfaringer fra sa i uke 5?

Uff det var ikke hyggelige nyheter :( heia veldig på deg nå!!! håper du finner nytt mot til nye runder, og at det da går bra!

jeg har hatt sa. i uke 6... blødde voldsomt i 2-3 timer, og den klumpen du beskriver kom ut... så gikk det noen dager, og jeg var på UL,(2dager senere) da så de at det ikke var foster der, og at det lå igjen masse blod. Blodet hadde levret seg i livmora. Gyn sa at jeg kom til å begynne å blø igjen i løpet av et par dager. Det gikk bre timer etter UL til jeg begynte å blø... og da blødde jeg i 7 dager tror jeg... så det er nok mer som skal ut hos deg... men det er fortsatt mulig at kroppen ordner opp selv.. det er jo å støte ut embryoet som er den tyngste jobben....

Annonse

Hei!

Jeg vet ikke helt hvor dette spm passer, men jeg går ut fra at det dessverre er noen med erfaring på SA som kan svare meg.

Nå på fredag i uke 5 opplevde jeg plutselige menssmerter. Dessverre begynte jeg å blø kraftig. Ca 2 timer etter var det en "klump". Og så sluttet jeg å blø.... Hcg fredag viste 4200, hcg i dag mandag viste 830. Så ingen tvil om en komplett SA.

Men burde jeg blø mer? Hva skjer nå? Må jeg på GU? Når bør neste hcg evt tas?

Takk for råd og veiledning ut i fra din situasjon til en forvirret pessimist som konstant går med angst for å plutselig få TR..

Hei! Har hatt 2 sa i uke 5 og en i uke 6. Den første gangen blødde jeg småblødninger en uke, men stoppet da den store klumpen var ute. Andre gangen blødde jeg i flere måneder, selv om de ikke fant noe som var igjen der. Sist gangen blødde jeg småblødninger en uke. Men stoppet opp da den store klumpen var ute... Så synes vel at 3 timer høres merkelig lite ut. Men alle er vel forskjellige. Ville hatt på meg bind hvis jeg var deg ja. Eller truseinnlegg. Lykke til videre! Føler virkelig med deg.

Anonymous poster hash: 6d974...8dc

Hei! Takk for svar. Trist dette ass.. Var på UL nå. Aborten er ennå ikke komplett. Legen mente jeg kunne forvente en blødning innen 1 uke. Og at det var "positivt" at ikke abort var helt komplett- da ville kroppen min holde på en graviditet. Og det var ikke min "skyld".. Godt å bli ivaretatt!!

Hei! Takk for svar. Trist dette ass.. Var på UL nå. Aborten er ennå ikke komplett. Legen mente jeg kunne forvente en blødning innen 1 uke. Og at det var "positivt" at ikke abort var helt komplett- da ville kroppen min holde på en graviditet. Og det var ikke min "skyld".. Godt å bli ivaretatt!!

ååå da vet du at det "bare" var feil egg :) neste runde så sitter den nok helt frem skal du se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...