Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Og akkurat nå trenger jeg noen motiverende ord. Ikke røykt på ett døgn og jeg er nesten på gråten nå. Vondt i magen og hjertebank. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare dette :'( Anonymous poster hash: 28e10...513
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Selvfølgelig klarer du det! Min erfaring er at man klarer det man vil. Det er med andre ord viljen det kommer an på. Skikkelig test av viljestyrke. Anonymous poster hash: 6a805...c78
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Tenk på noe annet, puss tennene, spis lakris... Ta noen treningsøvelser slutta å røyke selv for ett år siden. Kjenner suget en gang i blandt, men jeg greier å holde meg vekk fra røyken stå på, dette klarer du Anonymous poster hash: bf466...df5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Tygger febrilsk på ett nikotintyggis nå. Må bare ikke bli avhengig av det :-s I går fikk jeg ikke sove fordi jeg ikke orket tanken på å stå opp uten å få ta en røyk. Er helt tragisk at man skal kunne bli så avhengig av noe. Må bare stå på og tenke at om noen dager er det bedre.. Anonymous poster hash: 28e10...513
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg slutta for 13 uker sia, har spart ca 6000kr, helt nikotinfri og savner ikke røyken. Lakrispastiller, te og håndarbeid hjalp meg. Pluss tanken på barna mine og mannen min, vil ikke dø av kols eller lungekreft 10-20-30 for tidlig. Sånn eller så stinker røykere helt jævlig, ja, selv om man røyker ute, bruker tyggis osv. Luktesans har blitt bedre, konfisen er bedre, jeg har ikke blitt feit, faktisk gått ned siden jeg orker å trene. Bare pluss....et tips. Brukte nikotin tyggis første par ukene, trappa gradvis ned, tok hjertebank og uro. Anonymous poster hash: 5b27e...221
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg slutta for 13 uker sia, har spart ca 6000kr, helt nikotinfri og savner ikke røyken. Lakrispastiller, te og håndarbeid hjalp meg. Pluss tanken på barna mine og mannen min, vil ikke dø av kols eller lungekreft 10-20-30 for tidlig. Sånn eller så stinker røykere helt jævlig, ja, selv om man røyker ute, bruker tyggis osv. Luktesans har blitt bedre, konfisen er bedre, jeg har ikke blitt feit, faktisk gått ned siden jeg orker å trene. Bare pluss....et tips. Brukte nikotin tyggis første par ukene, trappa gradvis ned, tok hjertebank og uro. Anonymous poster hash: 5b27e...221 Takk for svar! Ja nikotintyggis har hjulpet meg gjennom dagen i dag, hadde vel vært en heks på jobb om ikke. Er mye vanen jeg må komme over også, ikke få morgenrøyken, etter måltid og før leggetid. Hbor mange dager tar det før hjerte og suget roer seg? Anonymous poster hash: 28e10...513
det er berre mordi Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Gå inn på slutta.no - der er det nok av folk som hjelper deg videre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå