Gå til innhold

Hjelp. lagt på meg 6,2 kilo siden 1 desember :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er ikke gravid, men har spist masse god mat og trimmet ekstremt lite siden 1 desember :( Får vel sjokk snart om jeg ikke endrer kostholdsvaner :(

Anonymous poster hash: 84e9c...8d1
Skrevet

Seriøst? Jeg har gått ned jeg...

Men det har vært desember, så da er det lov, du kan trene og spise det bort igjen da :) 

Anonymous poster hash: dbb60...fbc
Skrevet

Litt sent å reagere nå synes du ikke. Se for deg 12 pakker med smør. Så mye fett har du ekstra på kroppen nå. Kvalmt å tenke på alt du har trykt i deg. Det er kun du som kan gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: f4923...8a5

Skrevet

Haha jeg har gått opp 7! kilo siden en gang i november.. :/

Jeg lærer aldri! Og vanskelig er det å få av igjen når jeg ikke kan trene og er så lite aktiv.

Skrevet

Jeg har gått opp 15kg siden juli :( Føler med deg, jeg er bunnløst fortvilet og fly forbannet på meg selv.

Rykker stadig tilbake til start, eller rett i fengsel.

Nå er det andre boller, eller faktisk slutt på slike, og et nytt regime er iverksatt. Har troen på meg selv, atter en gang. Sukk!

Anonymous poster hash: 1ea1f...4ae

Skrevet

Og er ikke gravid, men har spist masse god mat og trimmet ekstremt lite siden 1 desember :( Får vel sjokk snart om jeg ikke endrer kostholdsvaner :(

Anonymous poster hash: 84e9c...8d1

Heg synes det høres rart ut. Du kan da ikke ha spist såå mye? Er du helt sikker på at alt er helt på stell? Hva med en tur til fastlegen din for en sjekk? Kan hende det er stoffskiftet ditt son krangler ...
Skrevet

Og er ikke gravid, men har spist masse god mat og trimmet ekstremt lite siden 1 desember :( Får vel sjokk snart om jeg ikke endrer kostholdsvaner :(Anonymous poster hash: 84e9c...8d1

Heg synes det høres rart ut. Du kan da ikke ha spist såå mye? Er du helt sikker på at alt er helt på stell? Hva med en tur til fastlegen din for en sjekk? Kan hende det er stoffskiftet ditt son krangler ...

De siste 5kiloene mine kom på i desember. Null problem å legge på seg om det spises nok usunn mat og snop i kombinasjon med lite aktivitet. Dessverre!

Anonymous poster hash: 1ea1f...4ae

Skrevet

Ikke noe vanskelig å legge på seg flere kilo på en måned. Fem av kiloene er sikkert vann.

Anonymous poster hash: 5bc08...eef

Skrevet

Drikk mye vann,kutt ut juice og brus og alt som inneholder tilsatt sukker.trenger du noe søtt,ta en bit m sukjerfri sjokolade el en bit 80%mørk sjokolade.

for å få bort søtsuget kan du ta olivenbladkapsler.

spis min 4måltidet om dagen,mye grønnsaker men mindre frukt.

Skrevet

Du kan nok rekne med at det er mykje vatn når du har gått opp så fort. Eg la og på meg i desember, på ei. Slik måte at bukser ikkje såg ut. Tre dagar med slanking og dei passa greit igjen, då seier det seg sjølv at det ikkje er reint feitt.

Anonymous poster hash: 69415...7c1

Skrevet

Litt sent å reagere nå synes du ikke. Se for deg 12 pakker med smør. Så mye fett har du ekstra på kroppen nå. Kvalmt å tenke på alt du har trykt i deg. Det er kun du som kan gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: f4923...8a5

Usj, ekkel sammenligning. Ser for meg alle smørpakkene jeg selv HAR HATT på kroppen min.. Har gått ned 42 kg i 2013, blir 84 sånne smørpakker det :o

Anonymous poster hash: 163f7...2a2

Skrevet

Jeg gikk opp nesten 3 kg bare i jula, så det går an ja. Har gått ned 20 kg, og det er utrolig irriterende. Heldigvis har jeg gått ned 1 kg av de etter bare et par dager med normalt kosthold. :) Salt mat og godis er ikke akkurat slankeføde, og her har det også blitt mindre trim enn vanlig. Nå er det andre boller, nå SKAL det av! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var jo noen eksperter som før jul sa at det er fullt mulig å legge på seg 5 kilo på 10.dager. jeg gikk ned 4 før jul,men de kom fort på igjen! Og siden 1 januar har jeg gått de ned igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...