Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har fått ny kjæreste. Både jeg og han har barn fra før av. Mitt barn bor hos meg ca 70% av tiden. Barnet til kjæresten min er 4,5 år og bor med moren sin i nabobyen, 2,5 time med bil/4timer med buss. Men når han skal ha samvær med barnet sitt som er hver 3.helg(pga avstanden) så overnatter han hos eksen og barnet. Jeg har prøvd å si litt forsiktig at jeg ikke dør liker det at han overnatter hos eksen sin. Men han mener jeg overreagerer og han sier det ikke skjer noe mellom han og henne når han sover der. Men jeg føler meg ikke komfortabel med dette, Er jeg helt urimelig? Eller bør jeg bare godta dette? Anonymous poster hash: 199bd...50c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Dør= helt Anonymous poster hash: 199bd...50c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Godta det Anonymous poster hash: cbce7...12c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Godta det Anonymous poster hash: cbce7...12c At han deler seng med annen kvinne når de er i forhold? Hvorfor skal hun godta det, og hvorfor kan ikke han bo hos kompis, på hytte eller hotell? Overnatte i bilen? Det finnes 1000 andre løsninger enn å sove hos eksen. Det at det ikke er noe mellom dere kjøper ikke jeg dessverre Alt for mange som fortsetter å henge på eksen selv om de er i nytt forhold. Anonymous poster hash: 6694c...531
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde ikke godtatt det. Men jeg stoler ikke lenger blindt på alt folk sier. I lengden hadde det plaget meg nok til at det ikke var verdt det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Godta det Anonymous poster hash: cbce7...12c At han deler seng med annen kvinne når de er i forhold? Hvorfor skal hun godta det, og hvorfor kan ikke han bo hos kompis, på hytte eller hotell? Overnatte i bilen? Det finnes 1000 andre løsninger enn å sove hos eksen. Det at det ikke er noe mellom dere kjøper ikke jeg dessverre Alt for mange som fortsetter å henge på eksen selv om de er i nytt forhold. Anonymous poster hash: 6694c...531 De deler ikke seng, sier han da. Han sier han sover på sofaen eller på madrass inne på rommet til barnet.. Hi Anonymous poster hash: 199bd...50c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Godta det. Regner ikke med de sover i samme seng? Anonymous poster hash: 47a38...37d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Men hvorfor er ikke barnet hos dere? Anonymous poster hash: 47a38...37d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde ikke godtatt det!!! Anonymous poster hash: 1f72c...064
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Han sover ikke der for morro skyld da... Dette skal du ikke stole på nei, de har tross alt barn sammen;) Anonymous poster hash: d3904...eb1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Og du vet jo aldri med barnets mor da, hva hvis hun frister/lurer han med ting, da er det gjort! Du vet hvordan menn er. Anonymous poster hash: d3904...eb1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Godta det Anonymous poster hash: cbce7...12c At han deler seng med annen kvinne når de er i forhold? Hvorfor skal hun godta det, og hvorfor kan ikke han bo hos kompis, på hytte eller hotell? Overnatte i bilen? Det finnes 1000 andre løsninger enn å sove hos eksen. Det at det ikke er noe mellom dere kjøper ikke jeg dessverre Alt for mange som fortsetter å henge på eksen selv om de er i nytt forhold. Anonymous poster hash: 6694c...531 De deler ikke seng, sier han da. Han sier han sover på sofaen eller på madrass inne på rommet til barnet.. Hi Anonymous poster hash: 199bd...50c Ja, og min mann fortalte at dama som han lå med var ei "venninne" og de baaare hadde vennskapsforhold. Problemet var at han var hodestups forelsket i henne og hun utnyttet denne forelskelsen for alt det var verdt, fra sex til rørleggerarbeid (han er rørlegger) til pengelån. Så hva man sier og hva man gjør er ganske ofte helt forskjellige ting. Selvfølgelig hadde han ikke sagt til deg at han sov i samme seng som henne hvis han gjorde det, han er vel ikke dum vel? Anonymous poster hash: 6694c...531
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Men hvorfor er ikke barnet hos dere? Anonymous poster hash: 47a38...37d Det reagerte jeg også på. Barnet er over 4 år, svært mange 4-åringer her jeg bor pendler annenhver helg med 2 timers reisevei til sin far. Så lenge far er oppegående så MÅ ikke samvær foregå med mor tilstede hele tiden, og hjemme hos henne. Så her er det noe som ikke stemmer. Han kan: 1. ha samvær hos seg selv 2. ha samvær hos mor hvis kvalitetstid med barnet er så viktig, og sove et annet sted Når han velger bevisst å overnatte hos eksdama så er han nok ikke over henne. Det har forresten ingenting med "sjalusi" å gjøre, men det er respektløst mot dama. I tillegg er det jo selvfølgelig stor mulighet for at venner og bekjente ser at han sover hos eksen og begynner å lure på hvor seriøs han er med deg, spre rykter og anta ting. Anonymous poster hash: 6694c...531
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Min x bodde hos meg i et par år ved samvær. Det var ikke et snev av hverken romantikk eller erotikk i luften. Ikke et eneste kyss eller antydning til kos i armkroken. En hei og hade klem var alt, akkurat som andre venner gjør. Anonymous poster hash: dd992...96d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Jeg skjønner at du ikke liker det. Og forstår ikke hvorfor ikke barnet er hos dere hver 3 helg? Pluss jeg stusser over at han ikke sover samme plass hver gang. Hvorfor noen ganger på sofaen og andre ganger på madrass hos barnet? Anonymous poster hash: 6d90a...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå