<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Dette var virkelig ikke planlagt :-( har en på 6 og en på 1,5 år og var heeeelt ferdig med baby....har solgt og gitt bort ALT av babyutstyr :-( Er livredd av tanken på å ha 3 små barn! Noen som har noen beroligende ord??? Jeg skal gifte meg til sommeren, men har termin den uken bryllupet skal stå.... Heldigvis tar mannen min dette bedre enn meg..
nr2erpåveg Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 At ting går lettere, og mer av seg selv for hvert barn. At de to minste kommer til å få mye glede av hverandre. Og at når 3. man er født, og ting har falt på plass, ville du ALDRI vært den foruten. Jeg venter på nr 3
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk for svar :-) har klart å roe meg litt ned nå, men kjenner at jeg fortsatt er litt overveldet. Det løser seg nok og man vil jo elske dette barnet like høyt :-) hadde bare ikke forestilt meg selv som 3 barns mor ... Har hatt to tøffe svangerskap tidligere og to KS, hvordan vil 3 svangerskap gå? Hvordan har det vært for deg å bære nr 3 ?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Hei, dette vil gå bra! har nettopp født min fjerde og vi har det helt fantastisk! Tøffe svangerskap med alle, men alt er glemt av vondter når den lille kommer:) kjempemorro for barna dine å få en lillebror/søster også! Jeg synes at overgangen fra 1 til 2 var "værst", nr 3 og 4 har gått kjempebra! Vet og føler litt mer på det å ha flere barn da, så er ikke så " hysterisk" som med første mann! bare å fordøye det litt så viker det ikke så negativt skal du se! gratulerer så masse med 3. Mann på vei!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2014 Tusen takk for fine svar :-) begynner egentlig å glede meg litt nå :-D
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Har 3 barn selv Venter på mannen skal bli klar for en 4.mann... Er ganske overveldende først, men det går seg veldig til Mine er 10, 6 og 3. Med en hjelpende storesøster så gikk det veldig bra med nr 3. Gleder meg til nr 4. Er som de sier over her at det blir et barn mer bare Det kommer raskt inn i gjengen Gratulerer så mye
Ayka Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Venter også nr.3. Tok testen i går og fikk det bekreftet Førstemann er født i -09 og sistemann i -13, så blir knapt 1,5år mellom de to siste men det må da gå bra,får'n tro! Blir spennende, og jeg er egentlig vettskremt, men kjenner jeg gleder meg veldig også
Elin snart mamma til 3 Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Wooohoooo grattis!!! Dette går så bra så. Her er eldste 5 år, yngste 1 år og babyen kommer til sommeren 2,5 md før bryllup
Turtelduen Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Venter Nr 7 og gleder oss masse! Dagene tar vi som de kommer. Søsknene storkoser seg med mindre søskna. Men dette er siste da, men poenget er at det er ikke antallet som kan bli et problem, heller hvordan en velger å ta det Du finner nok gleden når du får det til å synke inn! Lykke til!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2014 Igjen tusen takk for støttende og oppmuntrende ord. Jeg har begynt å venne meg litt mer til tanken nå og tror dette kommer til å bli fint for oss alle fire ( fem ) :-) Gratulerer til alle dere også som venter både nr 3,4 og 7 :-D Tenk så heldige vi er :-) Vi har flyttet bryllupet frem så da er det fire mnd til jeg står brud :-O har dere forslag til hva slags brudekjole som passer til en voksende mage ?
Ønskeskatt3 Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Dette går "som ei kula" som jeg pleier å si. Venter nr 3 her og, har ei på 9 mnd nå. Gleder meg masse til minsten skal ha noen så tett. Har ei på 7 år utenom. Du vil jo mer få to små enn 3 små
Turtelduen Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Se på happymum.no Mener det var der jeg så mange kjoler. Men de er kanskje ikke utprega lang brudekjole. De hadde noen hvite knekorte fine kjoler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå