MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #51 Skrevet 6. januar 2014 Jippi:) har svart genser og cola i glasset mitt.. Hva ser du i fremtiden min mon tro?Jeg ser lykke og kjærlighet! Søte stunder med dem du er glad i står i kø i 2014. Du smiler til verden og verden vil smile tilbake, bare husk å pusse tennene godt før du legger deg Var det alt du "så" utifra alle opplysningene jeg ga deg, (svart genser og cola i glasset) hmm litt skuffet nå.. Ser du ikke at jeg vinner flere millioner i Lotto?? Jeg tror du ser detStemmer, stemmer. Glemte bare å skrive det ... Du glemte å skrive Lotto tallene også... Jadda, masa ... 4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42 Tror teposene dine har gått ut på dato for i lotto spiller man med 7 tall, fra 1-34! Skjerpings nå, få vinnertallene mine! Hmmm ... jeg får i alle fall opp disse tallene på deg. Pussig ...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. januar 2014 #52 Skrevet 6. januar 2014 Jippi:) har svart genser og cola i glasset mitt.. Hva ser du i fremtiden min mon tro?Jeg ser lykke og kjærlighet! Søte stunder med dem du er glad i står i kø i 2014. Du smiler til verden og verden vil smile tilbake, bare husk å pusse tennene godt før du legger deg Var det alt du "så" utifra alle opplysningene jeg ga deg, (svart genser og cola i glasset) hmm litt skuffet nå.. Ser du ikke at jeg vinner flere millioner i Lotto?? Jeg tror du ser detStemmer, stemmer. Glemte bare å skrive det ... Du glemte å skrive Lotto tallene også... Jadda, masa ... 4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42 Tror teposene dine har gått ut på dato for i lotto spiller man med 7 tall, fra 1-34! Skjerpings nå, få vinnertallene mine! Hmmm ... jeg får i alle fall opp disse tallene på deg. Pussig ... Nå skjønner jeg, det er vikinglotto som skal gjøre meg til millionær. Takk:) når jeg vinner skal du få en gave av meg
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #53 Skrevet 6. januar 2014 Jippi:) har svart genser og cola i glasset mitt.. Hva ser du i fremtiden min mon tro?Jeg ser lykke og kjærlighet! Søte stunder med dem du er glad i står i kø i 2014. Du smiler til verden og verden vil smile tilbake, bare husk å pusse tennene godt før du legger deg Var det alt du "så" utifra alle opplysningene jeg ga deg, (svart genser og cola i glasset) hmm litt skuffet nå.. Ser du ikke at jeg vinner flere millioner i Lotto?? Jeg tror du ser detStemmer, stemmer. Glemte bare å skrive det ... Du glemte å skrive Lotto tallene også... Jadda, masa ... 4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42 Tror teposene dine har gått ut på dato for i lotto spiller man med 7 tall, fra 1-34! Skjerpings nå, få vinnertallene mine! Hmmm ... jeg får i alle fall opp disse tallene på deg. Pussig ...Nå skjønner jeg, det er vikinglotto som skal gjøre meg til millionær. Takk:) når jeg vinner skal du få en gave av meg Juhu!!
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #56 Skrevet 6. januar 2014 Lilla genser og vann Du går en lys fremtid i møte! Jeg ser mye frisk luft og aktiviteter utendørs. Du vil gjøre det bra i en konkurranse. Kan hende du går av med seieren i årets påskerenn på hytta? Husk i alle fall kuldekrem
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #57 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Genseren er rød og glasset er tomt.*dyp og mystisk stemme*Om du ønsker det vil glasset ditt snart fylles! 2014 kommer til å bli et strålende år med hensyn til jobb/utdanning. Du vil jobbe hardt og oppnå gode resultater. På hjemmefronten nyter du den gode hverdagen. Denne våren bør dere legge fokus på det som vokser og gror. Enten dere har hage, veranda, potteplanter eller balkongkasser. Endret 6. januar 2014 av MammantilNurket
Modesty Blaise. Skrevet 6. januar 2014 #58 Skrevet 6. januar 2014 Åhh, spå meg også, meg også! Jeg har eplemost i glasset, av type Lier eple. Også har jeg en svart singlet, med en grå ulljakke utenpå Om du ikke har funnet mannen i ditt liv vil 2014 bli året hvor du finner ham. Er du i et forhold vil romantikken og lidenskapen nå astronomiske høyder!Jeg ser forøvrig en reise til et sted med masse frukttrær. Planlegger dere ferie i Norge til sommeren? Ahh, du er genial! Du har helt rett i dette med masse frukttrær. Min kjære mor bor i eplebygden, så jeg skal helt sikkert legge ut på den lange, slitsomme 20 minutters reisen dit...
Fertila Skrevet 6. januar 2014 #59 Skrevet 6. januar 2014 (endret) OI oi oi.. For noen fremsynte kaffebønner og teposer du måtte ha Endret 6. januar 2014 av Fertila
Påfuglbarn Skrevet 6. januar 2014 #60 Skrevet 6. januar 2014 Oioi, svart cardigan med grå singlet under, iste (fersken) i glasset.. Oh magiske nurkemamma, hvordan blir fremtiden min?
IceNose Skrevet 6. januar 2014 #61 Skrevet 6. januar 2014 Lilla genser og vann Du går en lys fremtid i møte! Jeg ser mye frisk luft og aktiviteter utendørs. Du vil gjøre det bra i en konkurranse. Kan hende du går av med seieren i årets påskerenn på hytta? Husk i alle fall kuldekrem En lys fremtid, det trenger jeg! Det ser ut til at jeg har klart å endre kosthold og begynt å trene igjen. Litt avhengig kanskje, så da kan det stemme med frisk luft og aktiviteter. Kanskje jeg til og med skal gå på ski!
IceNose Skrevet 6. januar 2014 #62 Skrevet 6. januar 2014 Lilla genser og vann Du går en lys fremtid i møte! Jeg ser mye frisk luft og aktiviteter utendørs. Du vil gjøre det bra i en konkurranse. Kan hende du går av med seieren i årets påskerenn på hytta? Husk i alle fall kuldekrem En lys fremtid, det trenger jeg! Det ser ut til at jeg har klart å endre kosthold og begynt å trene igjen. Litt avhengig kanskje, så da kan det stemme med frisk luft og aktiviteter. Kanskje jeg til og med skal gå på ski! Kan du se noe ang. jobb? Kanskje?
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #63 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Oioi, svart cardigan med grå singlet under, iste (fersken) i glasset.. Oh magiske nurkemamma, hvordan blir fremtiden min?Du nyter det søte liv og det vil du fortsette med i 2014. Jeg ser også noe som har med Kina å gjøre. Om det dreier seg om en reise, seier i kinasjakk eller beef chop suey til middag er litt vanskelig å avgjøre. Kina kommer i alle fall opp Endret 6. januar 2014 av MammantilNurket
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #64 Skrevet 6. januar 2014 Lilla genser og vann Du går en lys fremtid i møte! Jeg ser mye frisk luft og aktiviteter utendørs. Du vil gjøre det bra i en konkurranse. Kan hende du går av med seieren i årets påskerenn på hytta? Husk i alle fall kuldekrem En lys fremtid, det trenger jeg! Det ser ut til at jeg har klart å endre kosthold og begynt å trene igjen. Litt avhengig kanskje, så da kan det stemme med frisk luft og aktiviteter. Kanskje jeg til og med skal gå på ski! Kan du se noe ang. jobb? Kanskje?Her er det litt uklart, men jeg er rimelig sikker på at du har nok å henge fingrene i
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. januar 2014 #65 Skrevet 6. januar 2014 Blå grønn genser med høy hals og ikke en dritt i glasset! *speeeeeent* hva ser du?
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #66 Skrevet 6. januar 2014 Sitter under en stripete dyne, det er tomt for vann i den rosa koppen min. 2014 er året hvor kjærligheten og romantikken vil blomstre for deg. Jeg ser varme og myke følelser, nærhet og intimitet. Du setter deg klare mål og når disse gjennom hardt arbeid, men jeg ser også hvile og rekreasjon
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #67 Skrevet 6. januar 2014 Blå grønn genser med høy hals og ikke en dritt i glasset! *speeeeeent* hva ser du?Jeg ser at du skal ut på en reise om ikke så lenge. Den er ikke veldig lang og ikke veldig kort, men ganske passe. Du har et positivt syn på livet; glasset er alltid halvfullt i dine øyne. Denne positiviteten smitter over på dine omgivelser. Du er en gledesspreder!
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #68 Skrevet 6. januar 2014 Tjo ho! Koksgrå bomullsgenser med grønn topp under, og litt rødvin i en lysegrønn sommerkaffekopp. Hehe.En høy og mørk fremmed vil komme inn i ditt liv. Du vil skrive mange bøker. Du vil holde deg frisk&rask grunnet antioksidantene i vinen 2014 blir et år med mange fine hjemmekosekvelder. Hehey! Snabelaktig! Men mener du 'vil skrive' som i 'å ha lyst til', eller som i 'kommer til å'? Digger forøvrig hjemmekosekvelder... Det er jo det som er "cluet" med å spå, da ... man må jo formulere seg sånn passelig vagt for at det skal stemme
Frenzia Skrevet 6. januar 2014 #69 Skrevet 6. januar 2014 Tjo ho! Koksgrå bomullsgenser med grønn topp under, og litt rødvin i en lysegrønn sommerkaffekopp. Hehe.En høy og mørk fremmed vil komme inn i ditt liv. Du vil skrive mange bøker. Du vil holde deg frisk&rask grunnet antioksidantene i vinen 2014 blir et år med mange fine hjemmekosekvelder.Hehey! Snabelaktig! Men mener du 'vil skrive' som i 'å ha lyst til', eller som i 'kommer til å'? Digger forøvrig hjemmekosekvelder...Det er jo det som er "cluet" med å spå, da ... man må jo formulere seg sånn passelig vagt for at det skal stemme Vet ikke om det er jeg eller rødvinen som taler, men jeg synes ikke det er så vagt, jeg tolker det lett dithen at jeg blir en verdensberømt forfatter som kan sitte tilbakelent i sofaen og nyte godene på hjemmekosekveldene mine. Suverent! Beste spådommen jeg har fått, noen gang! Hihihi!
Frenzia Skrevet 6. januar 2014 #70 Skrevet 6. januar 2014 Tjo ho! Koksgrå bomullsgenser med grønn topp under, og litt rødvin i en lysegrønn sommerkaffekopp. Hehe.En høy og mørk fremmed vil komme inn i ditt liv. Du vil skrive mange bøker. Du vil holde deg frisk&rask grunnet antioksidantene i vinen 2014 blir et år med mange fine hjemmekosekvelder.Hehey! Snabelaktig! Men mener du 'vil skrive' som i 'å ha lyst til', eller som i 'kommer til å'? Digger forøvrig hjemmekosekvelder...Det er jo det som er "cluet" med å spå, da ... man må jo formulere seg sånn passelig vagt for at det skal stemme Vet ikke om det er jeg eller rødvinen som taler, men jeg synes ikke det er så vagt, jeg tolker det lett dithen at jeg blir en verdensberømt forfatter som kan sitte tilbakelent i sofaen og nyte godene på hjemmekosekveldene mine. Suverent! Beste spådommen jeg har fått, noen gang! Hihihi! Og den høye og mørke fremmede er helt sikker Are Kalvø som kommer for å gratulerer meg og for å gi meg Nobels litteraturpris! Jepp!
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #71 Skrevet 6. januar 2014 Nå er det deres tur til å spå meg Jeg har Cosmopolitan i glasset (veldig retro, jeg vet) og har på rød satengnattkjole (50 Shades-kolleksjonen til Lindex eller hvem det nå er). Sett i gang!
linoleum Skrevet 6. januar 2014 #72 Skrevet 6. januar 2014 Uavhengig av cosmo og nattkjole ser jeg at du får en urolig natt, du vil være plaget av koffeinoverdose og utallige turer på do. I morgen vil badet ditt lukte honnicorn. Mer kan jeg ikke se, da mine evner ikke strekker lengre, såkalt nærsynt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #73 Skrevet 6. januar 2014 Nå er det deres tur til å spå meg Jeg har Cosmopolitan i glasset (veldig retro, jeg vet) og har på rød satengnattkjole (50 Shades-kolleksjonen til Lindex eller hvem det nå er). Sett i gang! Jeg ser at du mottar et tilbud på en jobb, eller et oppdrag, ganske så uforventet, og du føler deg litt på gyngende grunn. Du må bestemme deg for om du skal holde deg til en mer jordnær retning, eller om du skal kaste alle fordommer og hemninger over bord og kaste deg på utfordringen. Pass på å ikke henge alt for mye i baren mens du prøver å bestemme deg, men en eldre herremann låner deg gjerne øre og skulder i prosessen. Jeg kjenner lukten av bearbeidet skinn, moskus, svette og kanel. Kanskje skal du ut å reise til middelhavsområder/atlanterhavsområder, eller du mottar en kjær gave/hilsen derfra? Ellers ser jeg lakkede tånegler på stuebordet og action på skjermen (game of thrones? ), og jeg oppfatter søte, varme og lengselsfulle drømmer. Anonymous poster hash: 0633f...1cc
MammantilNurket Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #74 Skrevet 7. januar 2014 Nå er det deres tur til å spå meg Jeg har Cosmopolitan i glasset (veldig retro, jeg vet) og har på rød satengnattkjole (50 Shades-kolleksjonen til Lindex eller hvem det nå er). Sett i gang! Jeg ser at du mottar et tilbud på en jobb, eller et oppdrag, ganske så uforventet, og du føler deg litt på gyngende grunn. Du må bestemme deg for om du skal holde deg til en mer jordnær retning, eller om du skal kaste alle fordommer og hemninger over bord og kaste deg på utfordringen. Pass på å ikke henge alt for mye i baren mens du prøver å bestemme deg, men en eldre herremann låner deg gjerne øre og skulder i prosessen. Jeg kjenner lukten av bearbeidet skinn, moskus, svette og kanel. Kanskje skal du ut å reise til middelhavsområder/atlanterhavsområder, eller du mottar en kjær gave/hilsen derfra? Ellers ser jeg lakkede tånegler på stuebordet og action på skjermen (game of thrones? ), og jeg oppfatter søte, varme og lengselsfulle drømmer. Anonymous poster hash: 0633f...1cc Oj! Du var skikkelig god til å spå. Likte det med "lukten av bearbeidet skinn".Tusen takk
Skylander Skrevet 7. januar 2014 #75 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har lyseblå genser og noen små dråper cola i glasset. Nå er jeg spent. 2014 vil bli preget av romantikk. Om du ikke har funnet den store kjærligheten enda, kan jeg love at i år kommer han! Livet ditt vil være som en skyfri himmel og du vil nyte det i fulle drag Her er det rosa ballonger og enhjørninger så langt øyet kan se! Hehehe, fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå