Gå til innhold

Jeg spår deg NÅ i kaffebønner og teposer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i kombinasjon med min fantastiske intuisjon (også kjeder jeg meg).

Fortell meg hvilken farge du har på genseren og hva du har i glasset ditt akkurat NÅ - og jeg ser inn i din lysende fremtid :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi:) har svart genser og cola i glasset mitt.. Hva ser du i fremtiden min mon tro? 😉

Skrevet

Har ikke genser, har grønn t-skjorte. Glasset mitt ble akkurat tomt for pepsi max. (Må jeg fylle på det for at det skal virke? ;))

Anonymous poster hash: f36bd...961
Skrevet

Er iført en svart topp (MED flekk), og har vann i glasset! GUD, nå er jeg spent altså!!!

Anonymous poster hash: ef5ca...00e
Skrevet

Der er du, min spåkone :D 

Anonymous poster hash: 9ba1a...052
Skrevet

sort genser, og h2O i glasset, hva bringer min fremtid? Blir jeg megastjerne i Hollywood eller ;)

Anonymous poster hash: a2eee...6d7
Skrevet

Jippi:) har svart genser og cola i glasset mitt.. Hva ser du i fremtiden min mon tro? 😉

Jeg ser lykke og kjærlighet! Søte stunder med dem du er glad i står i kø i 2014. Du smiler til verden og verden vil smile tilbake, bare husk å pusse tennene godt før du legger deg :)
Skrevet

Tjo ho! :D Koksgrå bomullsgenser med grønn topp under, og litt rødvin i en lysegrønn sommerkaffekopp. Hehe. 

Skrevet

Stripete genser, og et tomt melkeglass her :)

Skrevet

beige singlet, taffelsoda i glaset.

Anonymous poster hash: 53650...2d0
Skrevet

Har et tomt glass det var appelsinjuice i og sitter uten genser....

Er jeg gravid kanskje? Jeg kan tisse på genseren jeg ikke har på meg så kan jeg legge ut bilde og kanskje dere ser en strek?

Skrevet

Har ikke genser, har grønn t-skjorte. Glasset mitt ble akkurat tomt for pepsi max. (Må jeg fylle på det for at det skal virke? ;))

Jeg spår at for at glasset ditt skal fylles med mer Pepsi Max må du gå til kjøleskapet og hente mer. Noe sier meg at du har god blodsirkulasjon i kroppen og at ditt hjem har en god og varm atmosfære :)
Skrevet

Skjorte som er hvit med blått mønster på. Krus med te ( Earl Grey fra Rema).

Anonymous poster hash: 6b6cb...ce9

Skrevet

Er iført en svart topp (MED flekk), og har vann i glasset! GUD, nå er jeg spent altså!!!

Anonymous poster hash: ef5ca...00e

Din fremtid er preget av lykke og velstand, samt litt husarbeide ... Muligens i form av klesvask? Du er en lysfontene for dine omgivelser.
Skrevet

sort genser, og h2O i glasset, hva bringer min fremtid? Blir jeg megastjerne i Hollywood eller ;)

Anonymous poster hash: a2eee...6d7

Helt klart duket for stor fremgang i Hollywood. Her ser jeg store penger, kjekke menn og suksess - bare behold genseren på foran kamera :) jeg ser muligens også en karrière som synkronsvømmer!
Skrevet

Jeg ser lykke og kjærlighet! Søte stunder med dem du er glad i står i kø i 2014. Du smiler til verden og verden vil smile tilbake, bare husk å pusse tennene godt før du legger deg :)
Var det alt du "så" utifra alle opplysningene jeg ga deg, (svart genser og cola i glasset) hmm litt skuffet nå.. Ser du ikke at jeg vinner flere millioner i Lotto?? Jeg tror du ser det😉😄
Skrevet

Jeg har lyseblå genser og noen små dråper cola i glasset. :) Nå er jeg spent. :)

Skrevet

Tjo ho! :D Koksgrå bomullsgenser med grønn topp under, og litt rødvin i en lysegrønn sommerkaffekopp. Hehe.

En høy og mørk fremmed vil komme inn i ditt liv. Du vil skrive mange bøker. Du vil holde deg frisk&rask grunnet antioksidantene i vinen :) 2014 blir et år med mange fine hjemmekosekvelder.
Skrevet

Jeg spår at for at glasset ditt skal fylles med mer Pepsi Max må du gå til kjøleskapet og hente mer. Noe sier meg at du har god blodsirkulasjon i kroppen og at ditt hjem har en god og varm atmosfære :)

Å du verden, du har dårlig intuisjon. Med mindre du snakker om fremtiden, da håper jeg du har rett. ;) Vent, mente du fysisk varmt pga t-skjorta? Feil det også, det er bare fordi jeg er feit. :P

Skrevet

Stripete genser, og et tomt melkeglass her :)

Du skal snart ut på en lang reise. Muligens til et sted med mange kuer. Kanskje bondegårsdferie? :) Dersom du er i et forhold vil kjærligheten blomstre og det blir garantert hopping i høyet. Er du singel kommer du til å hooke opp med melkebonden og hoppe i høyet med ham.
Skrevet

Hvit genser, har ikke det glass, men jeg stjeler noen slurker fra samboeren sitt med Pepsi max :)

Skrevet

beige singlet, taffelsoda i glaset.

Anonymous poster hash: 53650...2d0

Du formelig bobler over av energi om dagen! Pass på at du får slappet av også ... Du er et positivt innslag i miljøet ditt og du har mange som setter stor pris på ditt nærvær. Jeg ser pasjon i nær fremtid!
Skrevet

Åhh, spå meg også, meg også!

Jeg har eplemost i glasset, av type Lier eple. Også har jeg en svart singlet, med en grå ulljakke utenpå :)

Skrevet

Har et tomt glass det var appelsinjuice i og sitter uten genser....

Er jeg gravid kanskje? Jeg kan tisse på genseren jeg ikke har på meg så kan jeg legge ut bilde og kanskje dere ser en strek?

Du må helt klart tisse på genseren din!

Jeg ser også en reise til et varmt sted: Florida eller Marokko, kanskje?

Pass godt på bagasjen din - husk at ubevoktet bagasje vil bli fjernet og destruert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...