Gå til innhold

Når har barna sin første barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min blir snart 4år og flere i bhg har hatt bursdag da de fylte 4år. Jeg syntes det er litt tidlig,min eldste hadde første selskap da hun fylte 5år.

Anonymous poster hash: 266b6...977

Skrevet

4.år? Så tidlig var det ikke da jeg var barn, da hadde vi vår første bursdag i 1.klasse :)

Anonymous poster hash: becbe...d70
Skrevet

Jeg ante ikke hvordan dette var med eldste, men i bhg har de bedt til 4-årsdagen. Han er "heldigvis" desemberbarn, så vi kunne se hvordan de andre gjorde det først ;)

Veldig koselig å bli bedre kjent med både foreldre og barn.

Skrevet

Min gutt har hatt barnebursdag med søskenbarn og nabounger da han fylte 3 og 4... I år skal han få invitere kompisene fra barnehagen i 5årsdag :)

Skrevet

Gutten min blir 5 om noen dager og skal for første gang ha en større gjeng i selskap(alle på hans årskull). Jeg hadde tenkt å ha det i fjor, men da var han ikke så lysten på det selv. Så da ble det bare et par-tre av de han lekte mest med i bhg.

Anonymous poster hash: fe45d...d1a
Skrevet

første barnebursdag var 1årsdagen :) inviterte venner og deres barn født samme år som min sønn. vi ble til sammen 6-8 barn som kom med foreldrene sine

Anonymous poster hash: c00dc...d39
Skrevet

Jeg tenker at til neste år når han blir 3 år så kommer jeg til å ha barnebursdag visst noen av de andre barna fra barnehagen også begynner med det "så tidlig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...