Gå til innhold

Noen erfaring med symptomer kort tid etter befruktning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine symptomer trodde jeg først var 0, før jeg oppdaget ting jeg aldri har vært plaget av som har vedvart inn i "svangerskapet". Dette kom fra 5-6dpo og frem til IKM.

*uren hud

*sopp

*røyter forferdelig mye

*tisse mye og sove mye (men dette var et "problem" også før jeg ble gravid så vet ikke om jeg kan kalle det symptom.

*trodde mensen var rett rundt hjørnet 12-13dpo med de vanlige mensensmertene.

Ingen kvalme, ingen ømme pupper, ingen "gravidutflod" og dette har jeg fortsatt ikke fått og er snart i uke 9.

Lykke til:)

Endret av Fillibobba

Mine symptomer trodde jeg først var 0, før jeg oppdaget ting jeg aldri har vært plaget av som har vedvart inn i "svangerskapet". Dette kom fra 5-6dpo og frem til IKM.

*uren hud

*sopp

*røyter forferdelig mye

*tisse mye og sove mye (men dette var et "problem" også før jeg ble gravid så vet ikke om jeg kan kalle det symptom.

Ingen kvalme, ingen ømme pupper, ingen "gravidutflod" og dette har jeg fortsatt ikke fått og er snart i uke 9.

Nå er det 3 dpo og jeg har hatt mensensmerter/kvalme de siste 2 dagene, og i natt fikk jeg brun utflod og "blør" fortsatt. Det er likevel ikke vanlig blod som jeg pleier, men klumpete og brunt (beklager detaljer). Tror du dette rett og slett bare er tidlig mensen eller kan jeg være gravid?

*uren hud

*sopp

*røyter forferdelig mye

Nå er det 3 dpo og jeg har hatt mensensmerter/kvalme de siste 2 dagene, og i natt fikk jeg brun utflod og "blør" fortsatt. Det er likevel ikke vanlig blod som jeg pleier, men klumpete og brunt (beklager detaljer). Tror du dette rett og slett bare er tidlig mensen eller kan jeg være gravid?

Har også vært veldig svimmel, spesielt når jeg har reist meg opp fort. Også røyter jeg mye.

Hei!

Jeg fikk ømme pupper rett etter EL, og det gikk ikke over. Det var ikke vanlig for meg, men tror det er vanlig for mange.

Ca en uke etter EL fikk jeg bittelitt rosa på papiret, og da lurte jeg på om det kunne være festeblødning.

Noen dager etter det begynte jeg å få livlige, rare drømmer, noe jeg kjente igjen fra sist jeg var gravid (to måneder tidligere). Og så testet jeg positivt noen dager før IKM.

Men den første uka eller så etter EL var jeg helt sikker på at jeg ikke var gravid, kjente liksom på kroppen at jeg ikke var det. Om det var festeblødning som kom ca. ei uke etter EL stemmer jo det veldig godt! Etter det endret det seg litt, og jeg tenkte at det var en mulighet, selv om jeg ikke var overbevist på noen måte. Vanskelig å forklare ;)

Men tror kanskje ikke det er mulig å "føle" seg gravid før egget fester seg, for kroppen vet jo faktisk ikke om det før da ;)

Annonse

Sist så sov jeg en times tid på sofaen etter jobb fra rundt IKM..

Tenkte ikke noe mer over det da for testa negativt to ganger før den ble positiv seks dager etter IKM.. Hadde ingen andre tegn og å bli mer trøtt enn ellers trodde jeg kun var fordi jeg jobba mye og det var varmt ute :P Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...