Gå til innhold

Er 3146kr mye for vask av min leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har solgt min leilighet, og fikk tips til et vaskefirma som meglerfirma bruker og tok en tlf idag for å sjekke prisen. Min leilighet er 89kvm og de skal ta alt. Sluk på badet, alle dører og karmer, vinduer innvendig/utvendig, alle skapene, tørmopp på taket +++ . Og det kom på 3146 inkl moms.

Det er ikke mye og det er heller ikke lite.

Hva mener dere? Første gangen jeg tenkt å bruke et vaskefirma, så vet liksom ikke hva som er vanlig.

Anonymous poster hash: 07b98...f41

Skrevet

Bortkastet penger da. Vi vasket litt selv, de som kom etterpå vasket selv uansett... Men deres valg da:)

Anonymous poster hash: 915df...09c
Skrevet

Jeg kunne ha levd med 3145, men 3146 blir i overkant dyrt.

Fra spøk til alvor: synes prisen er grei.

Anonymous poster hash: bc498...56c

Skrevet

Antageligvis får meglerfirmaet prosenter for å anbefale akkurat det vaskefirmaet.

Synes det var nokså stivt ja, men klart det er jo dyrt når absolutt alt skal tas. Og er det nødvendig med skrubbenedvask etter at du har bodd der? Har jeg aldri gjort.. Ingen som kjøper av meg eller har leid til meg har sjekket taket.

Hadde hørt litt rundt og tatt de som var billigst om du ikke vil gjøre det selv.

Skrevet

Synes det var billig jeg!

Anonymous poster hash: 4b11e...418

Skrevet

Tenkte meg at jeg skulle få slike svar ;) Tror det blir til at jeg heller bruker de pengene på noe smartere. Leiligheten er veldig godt vedlikeholdt, så tror jeg bretter opp ermene å tar et tak :)

Gruer meg mest til å vaske komfyren, det er det verste for den er godt brukt :(

Skrevet

Synes ikke det var mye. Faktisk ca. det samme som jeg betalte per kvadratmeter i 2006. Og det var med et firma som var blant de billigste i Oslo den gangen.

Anonymous poster hash: 85373...baa

Skrevet

Begynn å vaske nå! Ta litt hver dag, så er det meget fort gjort den dagen du skal ut:)

Skrevet

Det er de som bryr seg og lager kvalme uten grunn, også de som bryr seg så lite fordi de uansett roter så mye mens de flytter inn. Syns ikke det var for mye og det er veldig avslappende å slippe den møkkavasken uansett :) Man har nok med å flytte seg og sitt eget 

Anonymous poster hash: b98dc...40b
Skrevet

Hør rundt da vel, det finnes mange vaskefirmaer og konkuransen er beinhard.

Eller spar 3146 kr og vask selv..

Anonymous poster hash: 3cf0a...3b7
Skrevet

Syns ikke det var dyrt. Det er noe herk å ta vasken selv. Hadde gladelig betalt det der for å slippe

Skrevet

Billig! Man må vaske utrolig grundig ved flytting. Beregn en hel dag bare på kjøkken og bad... Komfyr er en ting, hva med ventilatoren? Husk også å rense slukene. Helst skal man løsne rørene under vaskene på bad og kjøkken også. Vinduer skal pusses, og det skal se greit ut utom huset også, eks inngangspartiet.

Alt for mange tar flyttevasken for raskt, for det er selvfølgelig en kjedelig jobb når man heller vil ordne i det nye huset.

Jeg ville gladelig betalt tre tusen for å slippe, bare jeg stoler på at de gjør det skikkelig ;)

Skrevet

Billig! Man må vaske utrolig grundig ved flytting. Beregn en hel dag bare på kjøkken og bad... Komfyr er en ting, hva med ventilatoren? Husk også å rense slukene. Helst skal man løsne rørene under vaskene på bad og kjøkken også. Vinduer skal pusses, og det skal se greit ut utom huset også, eks inngangspartiet.

Alt for mange tar flyttevasken for raskt, for det er selvfølgelig en kjedelig jobb når man heller vil ordne i det nye huset.

Jeg ville gladelig betalt tre tusen for å slippe, bare jeg stoler på at de gjør det skikkelig ;)

Tro meg, jeg er en perfeksjonist ;) Ventilatoren blir tatt hver mnd faktisk, slukene også..jeg er så nøye som det går ann å bli :D Jeg har vasket alle boliger jeg har solgt, men de siste tre årene har jeg hatt vond skulder som ikke tåler mye pluss at vi har kjøpt oss nytt hus, så tenkte det fristet litt å slippe å vaske en hvertfall ;)

Tror som sagt jeg ender opp med å vaske selv, for da vet jeg det blir ordentlig gjort :)

Skrevet

Tro meg, jeg er en perfeksjonist ;) Ventilatoren blir tatt hver mnd faktisk, slukene også..jeg er så nøye som det går ann å bli :D Jeg har vasket alle boliger jeg har solgt, men de siste tre årene har jeg hatt vond skulder som ikke tåler mye pluss at vi har kjøpt oss nytt hus, så tenkte det fristet litt å slippe å vaske en hvertfall ;)

Tror som sagt jeg ender opp med å vaske selv, for da vet jeg det blir ordentlig gjort :)

Da er du som meg :D jeg bare må ha kontrollen :P Men har flere ganger overlatt vaskingen til min mor da, hun er enda nøyere enn meg igjen *kniis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...