Gå til innhold

FOR en genial oppfinnelse!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. gang jeg bruker min mens kopp idag! Fantastisk!!!! Hvorfor har man ikke tenkt på det før!!!?

Anonymous poster hash: b8722...b63

Skrevet

Hva er bra med det? Har aldri prøvd selv? 

Anonymous poster hash: 732af...1f6
Skrevet

Det er så deilig å ikke ha bind eller tampong som lekker og du må skifte heeele tiden. Denne kan du tømme hver 12 time (har tatt den ut et par ganger idag av nysgjerrighet da :)) og man føler seg ren! Føler ikke t det renner liksom!

Hadde mine tvil men dette var jammen verdt de 375 kr jeg brukte :)

Skrevet

Nesten så jeg har lyst til å oppdatere facer'n.... Meeeeeen bare nesten ;)

Skrevet

Hvor kjøpte du din?

Anonymous poster hash: 2ce7d...a1f
Skrevet

Jeg kjøpte den på nett, ladycup heter min. Husker ikke hva siden het, men du kan google det :)

Skrevet

Menskopp er supert. Merker nesten ikke at man har mensen. Jeg har også ladycup og betalte ca 200 kr.

Skrevet

Hørtes jo genialt ut! Ingen baksider??

Anonymous poster hash: 72c0e...41b

Skrevet

Er det ikke ekkelt å ta den ut? Søl osv? Bruker dere den fra første mensdag?

Anonymous poster hash: 74255...c3d

Skrevet

Ingen ennå iallfall, bare brukt den idag på verste dagen og føler meg clean :) fascinerende å se hvordan den funker og hvor mye man egentlig faktisk blør Hehe!

Kjøp kjøp kjøp! Sparer masse penger på bind og tamponger. Og beste er at man kan sove godt om natten uten å måtte rette på bleia hele tida ;)

Skrevet

Ikke ekkelt men jo litt blod blir det jo, heller det bare rett i do. Eklere med tampong.

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt. Var trangt å få inn og kjente den inni der. Også vanskelig å ikke søle når jeg tok den ut. Fikk den nok ikke riktig plassert, prøvde flere ganger. Men kjenner mange som synes det fungerer bra.

Skrevet

Ingen ennå iallfall, bare brukt den idag på verste dagen og føler meg clean :) fascinerende å se hvordan den funker og hvor mye man egentlig faktisk blør Hehe!

Kjøp kjøp kjøp! Sparer masse penger på bind og tamponger. Og beste er at man kan sove godt om natten uten å måtte rette på bleia hele tida ;)

lekker ikke den om du sover med det? er det virkelig ikke farlig å ha gammelt blod inni deg i 12 timer???

Anonymous poster hash: 6707d...019

Skrevet

Nesten så jeg har lyst til å oppdatere facer'n.... Meeeeeen bare nesten ;)

Haha, I dare you!

Anonymous poster hash: b2551...e32

Skrevet

Høres genialt ut, men å skulle TØMME ut sitt eget mensblod fra en kopp.... ÆSJ!

Anonymous poster hash: 6a87d...ffd

Skrevet

Hehe ja det var litt spesielt...:) fnis! Men deilig å slippe søppelbøtter m bind og tamponger som man glemmer å tømme før vaskedama kommer :P

Skrevet

Renner ikke gammelt blod inn igjen når du ligger?

Anonymous poster hash: 80d6a...765

Skrevet

lekker ikke den om du sover med det? er det virkelig ikke farlig å ha gammelt blod inni deg i 12 timer???

Hva skulle være farlig med det?

Anonymous poster hash: 32c13...bb5

Skrevet

Strengt tatt farligere å ha bleket bomull i seg, som suger all fuktighet ut av vagina.

Hvorfor mener du at ens eget blod skal være farlig?

Anonymous poster hash: 2ce7d...a1f

Skrevet

Blodet som kommer er nesten sterilt, så nei, ikke farlig;) skal man tenke bakterier burde man absolutt holdt seg unna ob! Jeg tørr ikke tenke på hvor mye bakterier det er i tråden etter få timer:o

Anonymous poster hash: e0f4f...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...