Gå til innhold

Hvor gammel er man hvis man er født i 1969?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 9afe7...1b7

Skrevet

Da blir man 45 år i 2014. Helt alvorlig klarer du ikke å regne det ut selv?

Anonymous poster hash: 811a1...7b0

Skrevet

Jeg tror du kan få erstatning for tapt skolegang.

Anonymous poster hash: ceac3...dde

Skrevet

Jøss? hva sier du til barna dine da? 

Anonymous poster hash: ec8f5...73c
Skrevet

Håper du tuller?

Er sikkert en hun/han dater på nettet...

Anonymous poster hash: ec8f5...73c

Skrevet

Seriøst?  :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 64f23...294
Skrevet

øhh.. og du har ikke kalkulator på pc'en?

Årstall i år 2014

Minus født 1969

= Alder på personen..

Dette trenger jeg ærlig talt ikke fortelle min 2. klassing engang..

Anonymous poster hash: e5a4c...9c6
Skrevet

Heheheheheh. ;)

Skrevet

Oioioi, til og med barneskolebarna mine klarer å regne ut det altså, et enkelt minusregnestykke... Du må tulle!

Anonymous poster hash: e0009...30e
Skrevet

Og mattekunnskapene er på topp?

Skrevet

Takk! Dette trengte jeg svar på også :) Bare overse de sure meggene her inne, de er ikke noe bedre selv!

Anonymous poster hash: ebc00...73e
Skrevet

Husk ta med luftmotstand og friksjon med i beregningen, da. Også må de intransitive bevegelsesverbene bøyes korrekt. I tillegg kjører et tog fra Drammen kl.14.32 med en hastighet på 120 km.pr.time. En annet tog forlater Gol en time senere. Det er lastet med planker.

På toget sitter Per og hans bror. Per er halvparten så gammel som sin bror som har rødt hår.

1) På hvilken stasjon kan vi forvente at togene kræsjer?

2) Hvilken farge har Per på håret?

3) Hvor mange planker trenger Pers bror til trehytten sin?

Skrevet

Takk! Dette trengte jeg svar på også :) Bare overse de sure meggene her inne, de er ikke noe bedre selv!

Jo, jeg er faktisk det. Om man sliter med pluss og minus så kan man ikke mye matte vil jeg påstå.

Skrevet

Selvfølgelig tuller jeg og svarene kom, som forventet, i kjent dibstil. Kun to klarte å svare på spørsmålet, vel å merke med en spydig tone, resten var opptatt av å få frem hvor håpløst spørsmålet er.

Har forresten mastergrad i økonomi.

Tullehøna hi.

Skrevet

Jo, jeg er faktisk det. Om man sliter med pluss og minus så kan man ikke mye matte vil jeg påstå.

Og det er ikke lov til å slite med pluss og minus fordi?

Anonymous poster hash: 635a8...34e

Skrevet

Husk ta med luftmotstand og friksjon med i beregningen, da. Også må de intransitive bevegelsesverbene bøyes korrekt. I tillegg kjører et tog fra Drammen kl.14.32 med en hastighet på 120 km.pr.time. En annet tog forlater Gol en time senere. Det er lastet med planker.

På toget sitter Per og hans bror. Per er halvparten så gammel som sin bror som har rødt hår.

1) På hvilken stasjon kan vi forvente at togene kræsjer?

2) Hvilken farge har Per på håret?

3) Hvor mange planker trenger Pers bror til trehytten sin?

1) Gul

2) Sort

3) Kvadratroten av 298

Skrevet

Er jeg da bedre enn deg, siden jeg mestrer både sarkasme og evnen til å ikke være frekk med alle, da eller?

Skrevet

Selvfølgelig tuller jeg og svarene kom, som forventet, i kjent dibstil. Kun to klarte å svare på spørsmålet, vel å merke med en spydig tone, resten var opptatt av å få frem hvor håpløst spørsmålet er.

Tullehøna hi.

I blant får man de svarene man fortjener. Og i blant har man kanskje ikke fullt så god humor som man selv tror ;)

Anonymous poster hash: 76979...b4d

Skrevet

Tullehøna hi.

I blant får man de svarene man fortjener. Og i blant har man kanskje ikke fullt så god humor som man selv tror ;)

Anonymous poster hash: 76979...b4d

Føles det godt å være spydig? Til informasjon trives jeg godt med humoren min. Det interesserer meg lite hvorvidt andre finner den underholdende så lenge jeg selv tilfredsstilles (gjør aldri narr av noen). Hører dessuten ofte at jeg er morsom, tipper jeg til og med er morsommere enn jeg tror.

Skrevet

Jeg er faktisk matematisk dum nok til at jeg ville brukt godt over gjennomsnittet på å finne ut dette regnestykket. 

Vet dere hva jeg lærte i mattetimene på barneskolen? OLE BRUMM SANGER! Jeg kan fremdeles høre kjære, skjeggete Øystein synge... Og så sa han alltid at "Vi må være snille med hverandre, ellers blir det ikke noe barnetvgodt på lørdag". 

Nå håper jeg ikke andre gamle klassekamerater er dibbere, altså, for de ville visst hvem jeg snakket om ;) 

Jepp. Jeg er elendig i matte. Jeg kan ikke annet enn lette pluss-stykker, og konsentrerer jeg meg veldig, kan jeg klare enkle minus-stykker også. Jeg har derimot pugga gangetabellen (opp til 10), så den sitter som et skudd. Men å gange noe over ti? - Glem det.

Anonymous poster hash: 5b9e7...a26
Skrevet

Gammel nok, heldigvis. Også til å kunne regne.

Skrevet

Og det er ikke lov til å slite med pluss og minus fordi?

Anonymous poster hash: 635a8...34e

Selvsagt er det lov :) men om man gjør det er man ikke god i matte og det var det jeg svarte på.

Jeg suger i matte selv, men pluss og minus nailer jeg, som tenåringen ville sagt :D

Skrevet

Er jeg da bedre enn deg, siden jeg mestrer både sarkasme og evnen til å ikke være frekk med alle, da eller?

Det er du helt sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...