*oktobergutt 12* Skrevet 30. januar 2014 #26 Del Skrevet 30. januar 2014 Det går fortsatt veldig bra her. Hun gråt litt i forrige uke da jeg gikk, men hadde lekt så fort jeg var ute av synet. I dag gråt hun ikke og tøyset og tullet da jeg hentet henne. Hun storkoser seg og er veldig sosial. Prater med alle foreldre også. Det har gått veldig bra synes jeg.Hvordan er nettene deres blitt etter at hun begynte i bhg? Samsover/ammer du henne fremdeles? Min skal begynne nå.... er veldig spent.... har en drøm om at nettene skal bli bedre.... Hehe nettene er ikke bedre her men vi har flyttet i ny leilighet og begynt i barnehage samme uka Mye nytt for henne på engang. Hun sover mellom oss i sengen og har selvbetjening ved puppen. Vi skal begynne med å la henne sovne i sin egen seng snart bare hun blir litt mer kjent og trygg. Det eneste som er bedre er at hun er veldig trøtt på kvelden og sovner tidligere og lettere. Hun sover også lengre den første perioden av kvelden. Men så begynner moroa klokka 23 for da er hun urolig frem til ca. 01. Da sover hun hardt igjen et par timer før uroligheten begynner igjen. Sånn har det vært lenge. Hun får mye tenner også. Lykke til. Håper det bedrer seg for dere snart Huff ikke så grei start her. Han gråter og klamrer seg fast når jeg skal gå, hører han skriker mamma mamma. Syntes det er helt hjerteskjærende jeg og jeg gråter når jeg kommer ut. Kan heldigvis ta en myk start da jeg ikke har startet i jobben ennå. Han har kun vært der max 3 timer fram til soving denne uka. Godt å høre at lille snuppa di trives da, håper det går seg til her også snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #27 Del Skrevet 31. januar 2014 Huff nei det var ikke noe greit for dere da:( det blir nok bedre snart skal du se. Ikke gøy å se de små lei seg. Jeg jobber i hennes bhg og det hender at hun ser meg i løpet av dagen. Da gråter hun litt fordi jeg får bare gitt henne en klem også må jeg jobbe videre. Men hun kan være på min base frem til klokka 9 da. Lykke til videre med bhg. Håper det blir bedre snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsa88 Skrevet 4. februar 2014 #28 Del Skrevet 4. februar 2014 Min var 10mnd når han startet, måtte det siden jeg skulle fortsette å gå skole og pengene vi ville ha fått fra nav for å la han være hjemme 1år til ville ikke ha strekket til. Vi hadde en helt smertefri start, satte han ned på gulvet og der for han =) Ikke noe stress, trengte vel egentlig ikke tilvenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnTe Skrevet 7. februar 2014 #29 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!? Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer.. Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen. Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 vi gjør faktisk så godt vi kan. Hun får lange dager ja, men hun får fri så fort vi har muligheten. Denne uken har hun fått 2 hele dager fri. Det virker litt som om du er ute etter å gi dårlig samvittighet til oss som ikke har muligheten til å gi korte dager hver dag. Jeg klarer ikke å la være og bli provosert av denne. Og er virkelig glad for at du ikke er ped-leder i min barnehage! Som ped.leder møter du vel mange foreldre med dårlig samvittighet hver eneste dag. Om du da står der med pekefingeren din og gjør hei-og-hadet-oppvelelsen mellom foreldre og barn dårlig, bidrar du ikke akkurat til en hyggelig stund for hverken store eller små. Hva slags ped-leder er det? De fleste foreldre vil jo at barna skal ha kortest mulig dag, og er fullstendig klar over at lange dager kan være slitsomt. Her begynte jenta mi i bhg i oktober, da var hun 11 mnd. Jeg synes det var frytelig tidlig, og følte meg grusom. Gruet meg veldig til oppstart, heldigvis fikk hun lang tilvenning med far. Hadde jeg møtt på deg i døra da, med din "pedagogiske tilnærming" til barnehagetider ville jeg nok fått sammenbrudd på vei til jobb. Snupsa stortrives i bhg, og vi har hatt veldig få dårlige dager. Det er utrolig spennende å få være med på den utviklingen som har skjedd etter at hun begynte, og det er deilig å være trygg på at de ansatte er flotte mennesker. Sorgprosessen du refererer snakker om, har ikke vi sett noe til her. Nå får du jammen bli en skikkelig pedagog, og ta vare på både store og små. Åh, nå ble jeg så sur altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #30 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!? Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer.. Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen. Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 vi gjør faktisk så godt vi kan. Hun får lange dager ja, men hun får fri så fort vi har muligheten. Denne uken har hun fått 2 hele dager fri. Det virker litt som om du er ute etter å gi dårlig samvittighet til oss som ikke har muligheten til å gi korte dager hver dag. Jeg klarer ikke å la være og bli provosert av denne. Og er virkelig glad for at du ikke er ped-leder i min barnehage! Som ped.leder møter du vel mange foreldre med dårlig samvittighet hver eneste dag. Om du da står der med pekefingeren din og gjør hei-og-hadet-oppvelelsen mellom foreldre og barn dårlig, bidrar du ikke akkurat til en hyggelig stund for hverken store eller små. Hva slags ped-leder er det? De fleste foreldre vil jo at barna skal ha kortest mulig dag, og er fullstendig klar over at lange dager kan være slitsomt. Her begynte jenta mi i bhg i oktober, da var hun 11 mnd. Jeg synes det var frytelig tidlig, og følte meg grusom. Gruet meg veldig til oppstart, heldigvis fikk hun lang tilvenning med far. Hadde jeg møtt på deg i døra da, med din "pedagogiske tilnærming" til barnehagetider ville jeg nok fått sammenbrudd på vei til jobb. Snupsa stortrives i bhg, og vi har hatt veldig få dårlige dager. Det er utrolig spennende å få være med på den utviklingen som har skjedd etter at hun begynte, og det er deilig å være trygg på at de ansatte er flotte mennesker. Sorgprosessen du refererer snakker om, har ikke vi sett noe til her. Nå får du jammen bli en skikkelig pedagog, og ta vare på både store og små. Åh, nå ble jeg så sur altså helt enig med deg. Jeg ble også fryktelig gretten av dette. Man gjør så godt man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #31 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!? Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer.. Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen. Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere...... Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 19. februar 2014 #32 Del Skrevet 19. februar 2014 Ja. Men hun var 22 md, og vi hadde vært endel på besøk. Løp inn fra første dag. Elsker bhg sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #33 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #34 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Barna er selvfølgelig mitt hovedfokus og. Men jeg trenger ikke å moralisere og være nedlatende mot foreldre av den grunn, hvis ikke du klarer å se helheten så vil jeg ikke kalle deg den beste pedagogen Anonymous poster hash: eb386...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #35 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Barna er selvfølgelig mitt hovedfokus og. Men jeg trenger ikke å moralisere og være nedlatende mot foreldre av den grunn, hvis ikke du klarer å se helheten så vil jeg ikke kalle deg den beste pedagogen Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er ikke nedlatende! Beklager om du tolker det slik. Men her føler jeg det går mer på morsfølelsene enn på barnet! Og for å være helt ærlig jobber jeg ikke med mødrene, men barna deres...... Synd om mamma og pappa har dårlig samvittighet-men sånn er livet! Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #36 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Barna er selvfølgelig mitt hovedfokus og. Men jeg trenger ikke å moralisere og være nedlatende mot foreldre av den grunn, hvis ikke du klarer å se helheten så vil jeg ikke kalle deg den beste pedagogen Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er ikke nedlatende! Beklager om du tolker det slik. Men her føler jeg det går mer på morsfølelsene enn på barnet! Og for å være helt ærlig jobber jeg ikke med mødrene, men barna deres...... Synd om mamma og pappa har dårlig samvittighet-men sånn er livet! Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 jeg fikk ikke dårlig samvittighet av det du skrev. Ble bare irritert og synes ikke du virker som en god pedleder. Glad jeg ikke har sånne på min arbeidsplass. Glade foreldre= glade barn. Godt foreldresamarbeid er viktig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #37 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Barna er selvfølgelig mitt hovedfokus og. Men jeg trenger ikke å moralisere og være nedlatende mot foreldre av den grunn, hvis ikke du klarer å se helheten så vil jeg ikke kalle deg den beste pedagogenAnonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er ikke nedlatende! Beklager om du tolker det slik. Men her føler jeg det går mer på morsfølelsene enn på barnet! Og for å være helt ærlig jobber jeg ikke med mødrene, men barna deres...... Synd om mamma og pappa har dårlig samvittighet-men sånn er livet!Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 jeg fikk ikke dårlig samvittighet av det du skrev. Ble bare irritert og synes ikke du virker som en god pedleder. Glad jeg ikke har sånne på min arbeidsplass. Glade foreldre= glade barn. Godt foreldresamarbeid er viktig uansett. Jeg er i hvertfall glad jeg kan velge å ha barnet mitt kort dager i barnehagen.. Og jeg skal love deg de som jobber i barnehagen der du bor tenker det samme og gjør det om de har mulighet..... Jeg er glad jeg har muligheter til å velge hvordan hverdagen vår skal være Idag leverte jeg han kl 08 og hentet kl 1. Det er mer en nok for en liten gutt på ett år han ble så vlad da han så meg Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #38 Del Skrevet 22. februar 2014 Til nå har det gått som en drøm, første uke unnagjort. 13 mnd, og virker trygg og god både i bhg og hjemme er hun som før. Soving og spising går fint og er rolig og fornøyd. Bruker 2 uker på myk innkjøring, med bare noen timer hver dag, samt soving. Selvsagt kan det komme reaksjon senere, men da kjenner hun iallfall de voksne der, som er og helt supre alle som en. Noen barn er tillitsfulle av natur. Tydelig at slik er minstemann, eldste var skeptisk og fant ikke roen i barnehagen på mange mnd, helt forferdelig. Også tror jeg at barna speiler foreldrene, jeg var mye mer stresset i rollen som mamma med nr 1, mens har fulle roen nå med nr 2. Anonymous poster hash: 8b7e7...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #39 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Barna er selvfølgelig mitt hovedfokus og. Men jeg trenger ikke å moralisere og være nedlatende mot foreldre av den grunn, hvis ikke du klarer å se helheten så vil jeg ikke kalle deg den beste pedagogenAnonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er ikke nedlatende! Beklager om du tolker det slik. Men her føler jeg det går mer på morsfølelsene enn på barnet! Og for å være helt ærlig jobber jeg ikke med mødrene, men barna deres...... Synd om mamma og pappa har dårlig samvittighet-men sånn er livet!Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 jeg fikk ikke dårlig samvittighet av det du skrev. Ble bare irritert og synes ikke du virker som en god pedleder. Glad jeg ikke har sånne på min arbeidsplass. Glade foreldre= glade barn. Godt foreldresamarbeid er viktig uansett. Jeg er i hvertfall glad jeg kan velge å ha barnet mitt kort dager i barnehagen.. Og jeg skal love deg de som jobber i barnehagen der du bor tenker det samme og gjør det om de har mulighet..... Jeg er glad jeg har muligheter til å velge hvordan hverdagen vår skal være Idag leverte jeg han kl 08 og hentet kl 1. Det er mer en nok for en liten gutt på ett år han ble så vlad da han så meg Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Selvfølgelig er korte dager best, det vet alle. Men hvis du mener at barn ikke skal kunne gå i barnehagen en full dag når mamma og pappa er på jobb, hvorfor jobber du egentlig i barnehage? Hvis du er så imot dette så burde du kanskje jobbet med noe annet. Ingen ledere i min barnehage går å kritiserer de som har lange dager. Det synes jeg du burde slutte med også. Da har jeg sagt mitt til deg, og jeg håper at denne tråden kan fokusere på det som faktisk står i tråden, og at du kan slutte å moralisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #40 Del Skrevet 24. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!?Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer..Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen.Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start....Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 ikke alle som kan ta en uke fri fra jobb for tilvenning. Jeg jobber i hennes barnehage og hun er hos meg på slutten av dagen. Hun har også mulighet til å komme til meg hvis hun skulle gråte eller det skjer noe spesielt. Vil heller at hun er i barnehagen enn at hun blir hentet av en ukjent onkel eller ei bestemor hun knapt har sett.Synes likevel det var lenge å være den første perioden ;)Selvfølgelig er det lenge. Men jeg kan jo ikke be hvem som helst om å hente henne heller da. Vi har strekt oss til det ytterste for å ha henne hjemme to mnd ekstra og da må det bare bli sånn. Hun skal få korte dager når vi har mulighet men det er ikke alltid vi har det. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Er virkelig glad min lille kan ha en rolig og deilig start. Det er veldig stressende i barnehagen for de yngste.. Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 fint for dere......Ja det er virkelig fint for barnet. Livet er hardt nok fra før av. Jobber selv i barnehagen og vet hva jeg snakker om.Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Du høres ut som en usympatisk og moraliserende pedleder Hilsen en annen pedleder Anonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er den beste pedagogen fordi jeg ikke tenker på dere foreldre, det er barna som er mitt hovedfokus Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Barna er selvfølgelig mitt hovedfokus og. Men jeg trenger ikke å moralisere og være nedlatende mot foreldre av den grunn, hvis ikke du klarer å se helheten så vil jeg ikke kalle deg den beste pedagogenAnonymous poster hash: eb386...7e8 Jeg er ikke nedlatende! Beklager om du tolker det slik. Men her føler jeg det går mer på morsfølelsene enn på barnet! Og for å være helt ærlig jobber jeg ikke med mødrene, men barna deres...... Synd om mamma og pappa har dårlig samvittighet-men sånn er livet!Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 jeg fikk ikke dårlig samvittighet av det du skrev. Ble bare irritert og synes ikke du virker som en god pedleder. Glad jeg ikke har sånne på min arbeidsplass. Glade foreldre= glade barn. Godt foreldresamarbeid er viktig uansett. Jeg er i hvertfall glad jeg kan velge å ha barnet mitt kort dager i barnehagen.. Og jeg skal love deg de som jobber i barnehagen der du bor tenker det samme og gjør det om de har mulighet..... Jeg er glad jeg har muligheter til å velge hvordan hverdagen vår skal være Idag leverte jeg han kl 08 og hentet kl 1. Det er mer en nok for en liten gutt på ett år han ble så vlad da han så meg Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Selvfølgelig er korte dager best, det vet alle. Men hvis du mener at barn ikke skal kunne gå i barnehagen en full dag når mamma og pappa er på jobb, hvorfor jobber du egentlig i barnehage? Hvis du er så imot dette så burde du kanskje jobbet med noe annet. Ingen ledere i min barnehage går å kritiserer de som har lange dager. Det synes jeg du burde slutte med også. Da har jeg sagt mitt til deg, og jeg håper at denne tråden kan fokusere på det som faktisk står i tråden, og at du kan slutte å moralisere. Vi har alle rett til å si vår mening Jeg er imot lange dager selv om jeg jobber i brhg. Har barn som kommer 07 30 og blir hentet 16 40 HVER dag-det verste er at mor er hjemmeværende!!!! Får helt gåsehud! Og ikke tro de som jobber i andre barnehager ikke diskuterer dette.... Vi diskuterer alt! Og misliker seriøst de foreldrene som alltid er sene! Om jeg har fri en dag har jeg ungen hjemme, mens andre mødre ikke kan vente til barnehagen skal åpne fordi de skal ditt og datt... Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #41 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!? Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer.. Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen. Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start.... Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 her er du ganske krass og rask til å kritisere uten at du vet noe om oss. Synes det er lite proffesjonelt av en pedagog. Hvis du er det da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #42 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg synes det var lenge å være 7.5 timer til å være såpass ny og liten ikke minst!? Jobber som ped leder og vi sier at den første uka skal være med korte dager, da maks 5 timer.. Selvom det går bra må du nok belage deg på en sorgprosess etterhvert og da vil det ikke hjelpe om du har barnet i 7.5 timer i barnehagen. Min mening og erfaring. Det burde bli en rolig start.... Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 her er du ganske krass og rask til å kritisere uten at du vet noe om oss. Synes det er lite proffesjonelt av en pedagog. Hvis du er det da........ Det er det jeg mener og føler. Det er opp til deg hvordan du vil tolke det Anonymous poster hash: fc7c3...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå