Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Vet det er enkelte som vil konvertere til Islam eller som har gjort det. Hva tenker dere ang dette? Er det bare hjernevask? Anonymous poster hash: 3af21...e1b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 All relgion er hjernevasking. Anonymous poster hash: 60ee6...690
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Hjernevask. Ser egentlig på all organisert religion som sekter, og fanatisk religiøse som mindre intelligente. Anonymous poster hash: 7e050...8bf
Tauriel Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Ikke nødvendig vis, men noen ganger kanskje? Enkelte bruker religion for å få orden på livet sitt
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Synes det er helt greit jeg, men da burde man bo i de landene der dette praktiseres. Altså IKKE Norge. Anonymous poster hash: 5d829...d1b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Synes det er helt greit jeg, men da burde man bo i de landene der dette praktiseres. Altså IKKE Norge. Anonymous poster hash: 5d829...d1b Vet om mange som praksiserer islam i Norge, men vet bare om en offisiell islamsk stat og det er Iran Anonymous poster hash: c76af...1e6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Synes det er skammelig at det første man ser om man skal inn til hovedstaden og kommer nordfra/Gardermoen er en moske Nå var det riktig nok ikke spørsmålet.Jeg forstår ikke hvorfor man liksom skal bli et bedre menneske hvis man konverterer til Islam. Man blir da sinnssyk etter min mening. Anonymous poster hash: 5d829...d1b
Fertila Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hvis personen virkelig tror at h^n blir et bedre menneske ved å konvertere til en hvilken som helst religion, så kanskje det blir slik. Den selvoppfyllende profeti.
Jallow B Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Synes det er helt greit jeg, men da burde man bo i de landene der dette praktiseres. Altså IKKE Norge. Anonymous poster hash: 5d829...d1b Lol. HI: Om man selv føler at det gjør en positiv endring på livet, greier jeg ikke se noe negativt i det. Mange, mange har kommet seg ut fra ett kraftig liv i rus f.eks takket være religionen.
Nullstress;) Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvordan man kan gjøre slik, men det er nå min mening. Når det er sagt, hva skal bli nedre med livet ditt om du konverterer? Det er ikke en trolldom som blir kastet over deg. Det er regler og tradisjoner som praktiseres. Er dt noe du gjør per i dag som du ikke liker, så stopp å gjør det da. Er ikke verre enn det. Blir ikke lettere å stoppe med det du ikke liker ved å konvertere.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Man blir ikke til et bedre menneske av å bare konventere til islam eller til en annen religion. For å bli et bedre menneske så må man jo forandre måten man er og oppfører seg på, og det kan man jo gjøre uten å måtte konventere til en religion.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Konverter til hva f### du vil, du er drg sjøl uansett. Blir du slem av å konvertere,så var du slem i utgangspunktet. Blir du snill,så var du det i utgangspunktet. Religion er hjernevask for praktiserende,og rent tull og oppspinn for alle andre. Min mening! Anonymous poster hash: f4c03...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå