Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Vi ble oppringt fra bhg i dag, de lurte på om datteren vår begynte å bli syk. Under samlingstunden hadde hun begynt å skjelve, ble varm, gråt hysterisk og var veldig kvalm. Far hentet henne og dro hjem. Hun var langt i fra syk, men veldig opptatt av å puste med magen, drikke rikelig og rolig. Snakket mye om magen. Det kommer frem at de har hatt samling om kroppen i barnehagen i dag. Ett bilde med hvordan skjelettet ser ut under huden og ett bilde hvor alle kroppsdelene vises (hjerte, nyrer, tarmer, magesekk og det som er der). Hun fikk en kraftig reaksjon på dette og vil ikke snakke om det. Hun ble livredd da de tok frem bildet igjen før hun ble hentet. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: f49d0...ecd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Søsteren min kastet opp i en time på barneskolen av samme årsak. Noen er bare slik, tror jeg Men hun har aldri gitt opp håpet om å bli lege da Anonymous poster hash: 3295f...20e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Godt hun ikke går i barnehagen jeg jobber i praksis da,for vi var på besøk på en videregående skole å fikk se å ta på ett skjelett. Anonymous poster hash: 3eb3d...e80
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Min sønn er også litt sånn . Han kaster opp bare vi prater om blod. Og selv om han selv spør om kropp osv, blir han dårlig når man forklarer hvordan ting fungerer. Kan komme av at han har kuttet seg i fingeren en gang og blødde veldig mye. Han ble veldig redd og gikk i sjokk. Har aldri sett en så blek/grå hud noen gang før. Skikkelig skummelt. Anonymous poster hash: ae704...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå