Gå til innhold

kjæresten.. orker ikk være her med meg. ungen har trass periode og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg faktisk veldig letta i dag :)

Anonymous poster hash: 76cc2...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ikke ut som et bra forhold. Hvorfor bli sammen med noen som har barn når han tydeligvis ikke takler det? Høres ut som han er temmelig egoistisk også.

Endret av Flickan i skägg
Skrevet

han skryter av hvor gla han er i barn og har fortåelse for et, men jeg tror han vil mer enn han egentlig klarer.

Skrevet

Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg :)men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!!må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye..Anonymous poster hash: 76cc2...52e

Du beskriver eksen min på en prikk, mitt råd er: Løp for livet! Anonymous poster hash: e8711...846

Min også, kom deg vekk før det er for sent.

Anonymous poster hash: 1ef95...9b3

Skrevet

eg prøver og forklare han at jeg og unen trenger litt alenetid, og at jeg vil ha tid til skolen nå i ukene og derfor heller treffe han de helgene jeg har barnefri igjen slik som før, herregud, trekker meg jaggu veldig slow tilbake her. ikke tilbake til og det og vere med han men fra han.. han sier han forstår det veldig godt og sånn, men at jeg sku få vere alene til helga det likte han ikke, ikke på noen sur måte, mensiden jegikke har skrivi hjerter og flørtet i dag så tror han pluttselig at jeg ikke er gla i han. hmmm dette er ikke lett altså..

hva blir faren ved og bli i dette forholdet? hva skaper jeg her, hva slags type forhold er det egentlig :o er det bygd på penger eller hva??

Skrevet

nå fikk jeg akkuratt vite at han må velge og overta gården til foreldrene sine allerede til sommeren, og han veit ikke hva an skal gjøre siden jeg er kommet inn i bildet, da han vet jeg ikke vil flytte langt til skogs med han.. jeg har tå år som lærling forran meg fra høsten av og slått meg helt til ro her jeg bor og jeg vil ikke han skal flytte  inn til meg heller. huff. hvordan forklare han om og om igjen da at jeg ikke vil.

Skrevet

han spurte om jeg ville flytte til han når jeg er ferdig med lærling tiden. han vil ta valg som retter seg den veien at vi flytter sammen etter hvert at. ting går sånn for da får han det slik han vil jeg skal gi han den tryggheten

Skrevet

:D

Anonymous poster hash: 7eaaa...33c

Skrevet

Du skal drite i både deg selv og mannen her, og tenke på ungen! Vil ungen din få det bra med en sånn mann i huset?

Flytter du sammen med en som ikke er grei med ungen din egner du deg ikke som mor! 

Anonymous poster hash: b8eee...fec
Skrevet

han er jo grei ellers, det har ikk noen skade skjedd enda, man han ville ha kjeftet om han hadde blandet seg inn, han nekter meg ikke og gjøre ting slik jeg gjør, men det frustrerer han veldig, vi er noe uenige om oppdragelse..

Skrevet

han er jo grei ellers, det har ikk noen skade skjedd enda, man han ville ha kjeftet om han hadde blandet seg inn, han nekter meg ikke og gjøre ting slik jeg gjør, men det frustrerer han veldig, vi er noe uenige om oppdragelse..

Du skriver at hans form for å oppdra en trassete unge vil være å skrike og true tilbake.

Du skriver at han aldri leker med barna.

Du skriver at han ønsker å kline med deg foran barna.

Han høres virkelig ikke god ut! Du må ha en helt elendig selvtillit for å finne deg i dette...

Anonymous poster hash: a66dd...68e

Skrevet

huff jah, jeg har en helt elendig selvtillit!!

Skrevet

Men drit i det, og ta vare på ungen din istedet! Velger du mannen foran ungen er du totalt ego!

Anonymous poster hash: b8eee...fec

Skrevet

sANDT!!!! SOM HUN SOM SKREV I NATT SA, DRIT I HAN OG HANS FØLELSER OG STOLTHET..  

Skrevet

Hvorfor gjør du det ikke bare slutt med en gang? Hvorfor dra det ut i det uendelige? Grunnen til at han ber deg flytte sammen med han er jo fordi han er livredd for at du skal forsvinne nå. Han har sikkert panikk og prøver alle mulige måter å beholde deg. Men han sier jo ingenting om barnet oppi dette. Det er en ting dere to ikke evner å se, og det er BARNETS behov oppi alt dette. Du sier at ungen er mer harmonisk når ikke kjæresten din er der. Trenger du mer bevis? 

Anonymous poster hash: e8711...846
Skrevet

Gi ham beskjed om at du har tenkt endel på forholdet deres, og har kommet til at dere kanskje ikke passer sammen likevel.

Denne fyren kommer uansett til å gi deg problemer når du slår opp med ham. Hvis du bestemmer deg for dette må du stå på ditt, og ikke la ham true, lokke eller tvinge deg til å fortsette med ham.

Bli ferdig med det, og gå videre!

Anonymous poster hash: b491a...80a
Skrevet

Gi ham beskjed om at du har tenkt endel på forholdet deres, og har kommet til at dere kanskje ikke passer sammen likevel.

Denne fyren kommer uansett til å gi deg problemer når du slår opp med ham. Hvis du bestemmer deg for dette må du stå på ditt, og ikke la ham true, lokke eller tvinge deg til å fortsette med ham.

Bli ferdig med det, og gå videre!

Anonymous poster hash: b491a...80a

det er nok den lokkinga jeg bør bekjymre meg mest for.. og til hun over ditt svar igjen, nei trenger ikk mere bevis og jah han er nok litt i panikk nå. det er jeg og.. kan liksom ikk gjøre det slutt på melding heller eller over telefon da

Skrevet

Men er du virkelig villig til å ødelegge psyken til barnet ditt, for at du skal få være sammen med en ego drittsekk som ikke respekterer deg?

Anonymous poster hash: a66dd...68e

Skrevet

jammen er han så drittsekk da... å herreminn... han har jo også gjort enormt mye for meg. er villig til og gi opp sin egen drøm for meg.. kanskje hvis jeg er tydlig nok på hva som er bra og ikke... jeg vet ikke, men føler dette tar litt av her..

Skrevet

da var det gjort.. nesten. jeg har ikke gjort det slutt, men har satt krav, har sagt at ungen ikke blir mere innvolvert i meg og hans forhold og at han ikke lan fortelle meg åssen jeg skal oppdra ungen min i mitt hus.. han innrømmet og ønske tid med meg og derfor blitt sur, tro meg det vil jeg være på vakt for  fremover. jeg kommer sikkert dag for dag ønske mindre og mindre av han..  takk for svar og kjeft, trengte det. :) god natt :)

Skrevet

Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg :)

men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!!

må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye..

Du er enten full, ett troll, eller stokk dum! Jeg vet ikke hva som er værst...

Skrevet

Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg :)

men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!!

må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye..

Du er enten full, ett troll, eller stokk dum! Jeg vet ikke hva som er værst...

sorry og skufe deg, alt dette er fakta.. men bedre at tråden dør ut nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...