Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Kjæresten ønsker å kjefte på han. Men jg vil ikke han skal involvere seg for mye enda med grensesetting da han vil skrike å true som en trassig unge tilbake.. greit jg forstår det er et slit å se på. Men hva kan jeg gjøre da. Jeg skriker å kjefter ikke. Jeg er toldmodig og streng. Det synes kjæresten er for snillt. Nå tror jeg han blir borte til trassperioden er over.. jeg tror bare. Men han anntydet til det. Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Nullstress;) Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Hvor lenge har dere vært sammen, og bor dere sammen?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Dere hørtes meget unge ut... Unge mødre og fedre? Anonymous poster hash: 62cdf...47f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Sms språk er ikke lov her HI. Anonymous poster hash: 5aaff...8d4
Todii Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Sånn var eksen min og. Kom deg bort! Han er nok sjalu på barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!! må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye.. Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hadde en eks som ikke taklet at barnet skrek om natten. Vi ble sammen når hun var nesten 3 år. Nå to år senere har jeg ny samboer og nytt barn på vei og det har aldri vært et problem fra dag en, verken trass eller skrikenetter, og han har ikke barn selv. Dump han!! Sikkert like greit det. Anonymous poster hash: 1320a...bc2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Hva i alle dager får deg til å ville være sammen med en fyr som ikke liker ungen din, som behandler ungen dårlig og som kjører egotripp hele veien? Vær en mamma og sett barnet ditt før typen!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!! må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye.. Anonymous poster hash: 76cc2...52e Du beskriver eksen min på en prikk, mitt råd er: Løp for livet! Anonymous poster hash: e8711...846
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Han lovet og komme i kveld. Men sa han sku gi beskjed hvis det ble endring. Jeg sendte han en meld å sa at jeg var usikker på om han kom eller ikke for jeg følte noe på meg. Ja jo. Jeg har mye å gjøre i kveld og på onsdag skal jeg mye med en kompis. Men han sa ikke noe om å ikke komme. Gidder ikke vente til to timer etter jeg burde lagt meg IGJEN.. så skal han dra igjen i morgen mens jeg er på jobb.. hva er poenget da? Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!! må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye.. Anonymous poster hash: 76cc2...52e Du beskriver eksen min på en prikk, mitt råd er: Løp for livet! Anonymous poster hash: e8711...846 oi!! godt og lufte tanker rundt meg og han. Men ventet virkelig ikke denne responsen. Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Bryr du deg om ungen din i det hele tatt? Eller er det bare typen som gjelder over hele fjøla? Din plikt er å beskytte barnet ditt mot sånne folk som denne idioten. Gjør du ikke det, burde du ikke vært mor! Anonymous poster hash: b8eee...fec
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Bryr du deg om ungen din i det hele tatt? Eller er det bare typen som gjelder over hele fjøla? Din plikt er å beskytte barnet ditt mot sånne folk som denne idioten. Gjør du ikke det, burde du ikke vært mor! Anonymous poster hash: b8eee...fec unskyld meg. Snakk om å revne hele duken isdedenfor å stryke den da.. høh Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Troll. Anonymous poster hash: a66dd...68e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Hvor gammel er du HI? Anonymous poster hash: 059fe...891
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Er 25.. høres jeg ut som en 17 åring? Hehe.. Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!! må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye.. Anonymous poster hash: 76cc2...52e Er du drita full HI? Skjønner ikke et kvekk av dette. Anonymous poster hash: a66dd...68e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Jah for min del er det lettere at han ikke er her for da slipper jeg å høre på hvor mye han har lært av tanta si på det og være en foreldrer. Han har ikke barn selv og bryr seg mest om seg selv når han er med familien. Han leker aldri med barna eller noen ting.. så ja. For min del er det egentlig helt ok så kan jeg legge meg i ro å fred på sofan når ungen har roet seg men jeg liker det heller ikke for i dag har han laget planer som byr hele fremtiden kommer til og endre seg. Jeg og han vil visst helt pluttselig to vidt forskjellige veier i livet. Det skrev han på melding.. åååååh. Huff!! må bare uffe meg litt. Hmm. At han er sjalu.. det er vel ikke d som er her. Selv om han oftest vil jeg kiser og nusser på han forran ungen når jeg ikke vil å det plager ungen.. men nei da. Jeg må jo ikk bry meg om det.. sex sex sex faan meg hele tiden og.. tviler så innmari nå på så mye.. Anonymous poster hash: 76cc2...52e Er du drita full HI? Skjønner ikke et kvekk av dette. Anonymous poster hash: a66dd...68e sku ønske jeg var det Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Virker heller som om det er kjæresten din som er i trassalderen. 2 stk i trassalder trenger du ikke, så svaret burde være veldig enkelt...... Anonymous poster hash: 4a995...2a5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Du beskriver mannen min. Dessverre er han faren til barnet mitt, så jeg kommer meg aldri helt vekk fra han. Løp før det er for sent! Anonymous poster hash: 9d6f6...465
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Hvor gammel er kjæresten din HI? Og barnet? Det er jo greit å høre på hans meninger også om grensesetting, du kan høre, og vurdere dem. Spør hvordan han har tenkt å takle trassen. Så kan du vurdere om du vil bruke det. Kjefting er ingen god løsning. Anonymous poster hash: 14466...df7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #23 Skrevet 6. januar 2014 Nå ska han starte firma nå på et sted jeg ganske sikkert ser det kommer til og gå i dass. Dårlig marked og hhhan vet ikke hva en markedsplan er en gang. Han kjøpte ny telefon til meg forvto uker siden sia min ble Ser egotrippet tydligere å tydligere mbå, ser uansvarligheten og barnsligheten. :/ Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #24 Skrevet 6. januar 2014 Nå ska han starte firma nå på et sted jeg ganske sikkert ser det kommer til og gå i dass. Dårlig marked og hhhan vet ikke hva en markedsplan er en gang. Han kjøpte ny telefon til meg forvto uker siden sia min ble Ser egotrippet tydligere å tydligere mbå, ser uansvarligheten og barnsligheten. :/ Anonymous poster hash: 76cc2...52e fikk ikke skrevet ferdig... han kjøpte ny tlf til meg fordi den gamle ble ødelagt. Regningenne sku jg ikk tenke på. I posten nå fant jg regning i mitt navn med 12 mndr binding tid og han har ingen planer om å beta Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #25 Skrevet 6. januar 2014 Nå ska han starte firma nå på et sted jeg ganske sikkert ser det kommer til og gå i dass.Dårlig marked og hhhan vet ikke hva en markedsplan er en gang. Han kjøpte ny telefon til meg forvto uker siden sia min ble Ser egotrippet tydligere å tydligere mbå, ser uansvarligheten og barnsligheten. :/ Anonymous poster hash: 76cc2...52e fikk ikke skrevet ferdig... han kjøpte ny tlf til meg fordi den gamle ble ødelagt. Regningenne sku jg ikk tenke på. I posten nå fant jg regning i mitt navn med 12 mndr binding tid og han har ingen planer om å beta Anonymous poster hash: 76cc2...52e å betale. Kjenner det ulmer et lys inni meg av dummhet å naivitet nå. Anonymous poster hash: 76cc2...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå