Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Nå er det jo nytt år og nye muligheter. Ett av mine nyttårsforrsetter er å slutte med cola.. Jeg er en skikkelig colaholiker, og syns det er utrolig vanskelig, men pga egen helse så må jeg slutte!!! Noen som er med? Eller som allerede har sluttet, og har noen tips? Er det best å slutte helt, eller trappe ned? Anonymous poster hash: cdfc5...917
wonderbaby Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Jeg sluttet tvert når jeg fant ut at jeg var smellt på tjukka hihihi. Det var ganske automatisk. Samme som alkohol. Noen ganger tenker jeg over smaken, og samboeren drikker det. Men det frister ikke nok i forhold til hvor mye jeg trengte å slutte med den colaen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Jeg drakk mange liter hver uke....slutta tvert for snart 5 år siden. 10 februar har jeg 5 års jubileum. Aldri tatt en slurk siden.... Anonymous poster hash: 9022e...919
jente_80 Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Har ikke drukket cola siden tidlig i desember. Fant ut at det var grunnen til at jeg alltid var så kvisete rundt munnen... det har gått overraskende bra ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Cola drikker jeg aldri, smaker direkte vondt Men har vært avhengig av Pepsi Max, jeg kuttet tvert da jeg begynte å tenke på hvor mye penger jeg brukte. Ikke er det Sundt og ungene begynte å mase etter det som tørstedrikk. Nå går det i vann Bedre for kroppen & lommeboken Anonymous poster hash: 4bead...a07
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Drikker kun pepsimax og hvis jeg drikker det så er det kun i helgen. Nå er set tomt og det skal det få være noen mnd. Her går det på vann med isbiter. Elsker vann så d er ikke så vanskelig:-) Anonymous poster hash: e11e7...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå