Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. januar 2014 #26 Skrevet 6. januar 2014 Truse skifter jeg hver dag, sokkene brukes gjerne flere dager før jeg bytter, av den enkle grunn at jeg kun bruker sokker i skoa når jeg ikke er hjemme... Går ellers ALLTID barbeint. Barbeint i skoa, om sommern bruker jeg ikke sokker i det hele tatt nesten, så fremt jeg ikke har på støvler... Bukser og gensere kan jeg bruke flere dager hvis det ikke er møkkete og jeg ikke har svetta mer enn vanlig. Bh kan også brukes en stund før jeg bytter... Men også der kommer det jo an på hvor mye jeg har svetta... Tar som regel alltid av meg klær jeg har brukt borte med en gang jeg kommer hjem og bytter til pysj eller en slaskete joggebukse og en løs genser, som jeg gjerne bruker en to tre dager før jeg vasker det...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #27 Skrevet 6. januar 2014 Truser og sokker byttes hver dag. By, ca hver 3. Dag Genser og bukse brukes mellom 1-3 dager og jeg kan godt gå med samme antrekk tre dager på rad, da betyr det at jeg har skiftet hjemme etter jobb til trenings eller annet tøy. Dusjer hver dag. Anonymous poster hash: 5a9b1...339
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #28 Skrevet 6. januar 2014 By = bh Anonymous poster hash: 5a9b1...339
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #29 Skrevet 6. januar 2014 Æsj! Å gå med samme sokker og truse mer enn en dag er rett og slett disgusting!!! Anonymous poster hash: 91c32...04d Hvem er det som gjør det? Anonymous poster hash: 63d0d...9fc
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #30 Skrevet 6. januar 2014 Æsj! Å gå med samme sokker og truse mer enn en dag er rett og slett disgusting!!! Anonymous poster hash: 91c32...04d Hvem er det som gjør det? Anonymous poster hash: 63d0d...9fc Sorry, det var sikkert bare et generelt svar! Anonymous poster hash: 63d0d...9fc
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #31 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bytter ikke klær hver dag. truser bytter når de lukter, sokker annenhver dag. Andre klær ca hver 3 dag om det ikke er flekker. Anonymous poster hash: 77382...7da Oi, vasker du deg nedentil hver dag da?...Og hvor mange dager går du med samme truse, for å være nysgjerrig... ;-) Anonymous poster hash: ba67e...a58 Eh... Vasker ikke alle seg nedentil hver dag??! Anonymous poster hash: 11e0d...2b9
*Yuna* Skrevet 6. januar 2014 #32 Skrevet 6. januar 2014 Bh og bukse brukes 2 dager, stort sett. Alt annet skiftes hver dag.
Pom-mom Skrevet 6. januar 2014 #33 Skrevet 6. januar 2014 det innerst går rett i vask men alt annet kan somregel brukes igjen. men kommer helt an på hva jeg har gjort i løpet av dagen da. med valp i hus går de ofte 3-4 sokker om dagen pga ulykker
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #34 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bytter ikke klær hver dag. truser bytter når de lukter, sokker annenhver dag. Andre klær ca hver 3 dag om det ikke er flekker. Anonymous poster hash: 77382...7da Oi, vasker du deg nedentil hver dag da?...Og hvor mange dager går du med samme truse, for å være nysgjerrig... ;-) Anonymous poster hash: ba67e...a58 Eh... Vasker ikke alle seg nedentil hver dag??! Anonymous poster hash: 11e0d...2b9 Jeg håper da det. Jeg lurte på om personen i dette innlegget vasket seg hver dag uten å skifte truse... Anonymous poster hash: ba67e...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå