Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Fra topp til tå, inners til ytterst? Eller kan du ha på deg samme klesplagg i to til tre dager? Anonymous poster hash: 63d0d...9fc
me_87 Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg kan gå med de samme klærene to ganger før vask,men ikke de samme klærene to dager på rad. Undertøy å sokker går selvsagt rett i vask etter en dag,men det ser jeg på som en selvfølge. Endret 6. januar 2014 av me_87
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Skifter truse hver dag. Kan bruke enkelte plagg som feks bukse flere dager før den vaskes. Anonymous poster hash: 631ea...4aa
klishe89 Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Skifter hver dag. Kan kanskje bruke en hettejakke til trening etter å ha brukt den en dag
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Bruke de samme klærne to dager på rad(ikke når jeg er på jobb) når jeg er i permisjon,og skifter truse hver dag. bhen bruker jeg noen dager lengre og ullsokker tåler noen dager mer enn vanlig sokker. Anonymous poster hash: 6f05c...faa
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Skifter bare truse hver dag, resten kan brukes i 2-3 dager. Vet mange synes det høres ekkelt ut når det gjelder sokker, men jeg går for det meste barbeint, så sokkene brukes kanskje en time per dag. Anonymous poster hash: c9b25...0b3
Jallow B Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Jeg slenger av meg både undertøy og sokker med en gang jeg er hjemme, så det kan jeg fint bruke to dager på rad. Kunne ikke det med gamle jobben, hvor jeg var fysisk aktiv hele dagen. Topper/gensere kan jeg fint bruke to-tre ganger før vask, ikke nødvendigvis dager etter hverandre. Bukser kan jeg bruke langt lengere, igjen fordi alt tas av med en gang jeg er hjemme. Alt spørs også på aktivitet og hva man har gjort..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bytter ikke klær hver dag. truser bytter når de lukter, sokker annenhver dag. Andre klær ca hver 3 dag om det ikke er flekker. Anonymous poster hash: 77382...7da
Mummumamma Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg slenger av meg både undertøy og sokker med en gang jeg er hjemme, så det kan jeg fint bruke to dager på rad. Kunne ikke det med gamle jobben, hvor jeg var fysisk aktiv hele dagen. Topper/gensere kan jeg fint bruke to-tre ganger før vask, ikke nødvendigvis dager etter hverandre. Bukser kan jeg bruke langt lengere, igjen fordi alt tas av med en gang jeg er hjemme. Alt spørs også på aktivitet og hva man har gjort.. Hvis du går uten truse, sokker og bukse hjemme; kan jeg spørre hva du har på deg en typisk hjemmekveld?
Jallow B Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Jeg slenger av meg både undertøy og sokker med en gang jeg er hjemme, så det kan jeg fint bruke to dager på rad. Kunne ikke det med gamle jobben, hvor jeg var fysisk aktiv hele dagen. Topper/gensere kan jeg fint bruke to-tre ganger før vask, ikke nødvendigvis dager etter hverandre. Bukser kan jeg bruke langt lengere, igjen fordi alt tas av med en gang jeg er hjemme. Alt spørs også på aktivitet og hva man har gjort.. Hvis du går uten truse, sokker og bukse hjemme; kan jeg spørre hva du har på deg en typisk hjemmekveld? Maxikjole Eventuelt en løs bohemsbukse og løs topp.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bytter ikke klær hver dag. truser bytter når de lukter, sokker annenhver dag. Andre klær ca hver 3 dag om det ikke er flekker. Anonymous poster hash: 77382...7da Oi, vasker du deg nedentil hver dag da?... Og hvor mange dager går du med samme truse, for å være nysgjerrig... ;-) Anonymous poster hash: ba67e...a58
MissZanta Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Alt byttes hver dag unntatt bukser og bh så lenge de er rene. Alt annet er uhygenisk i mine øyner
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Truse og sokker byttes hver dag, singlett også hvis jeg har det innerst. Bukse taes av når jeg kommer hjem og tar da på løs kosebukse. Genser og jakker kan brukes et par dager så leng det ikke lukter svette Anonymous poster hash: 509ad...b3c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Overdeler og kjoler + truser byttes hver dag. Bukser bruker jeg flere ganger så lenge de ikke er flekkete. Anonymous poster hash: bb8e7...934
rytme Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bytter undertøy og sokker hver dag. Resten av plaggene bruker jeg gjerne 2-3 dager hvis de er rene
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Truse og sokker byttes hver dag, bh og singlet ca hver annen dag (kommer an på hvor mye jeg svetter, hva jeg skal osv). Genser kan jeg bruke i 2 dager med mindre den blir skitten, og en jeans kan jeg bruke i 3-4 dager (ikke etter hverandre) før den vaskes. Jeans skal jo ikke vaskes så ofte heller. Men så skifter jeg ofte klær på kvelden, tar gjerne på meg en pysj eller noe annet comfy, og jeg sover i en annen singlet enn jeg går i på dagen- og uten bh. Dessuten trener jeg ofte på morgen/formiddag, og da har jeg selvsagt på meg treningstøy. Så det er ikke sånn at jeg går med de samme klærne fra tidlig morgen til sent på kveld uansett.
Cruella De Vil Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Bukser og BH bruker jeg flere ganger, så fremt de ikke har blitt skitne, selvsagt. Og gensere/hettejakker til hjemmebruk blir gjerne brukt flere dager. Alt annet av tøy bytter jeg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Denne tråden fikk meg til å tenke på en venninne av meg som ofte lukter ekstremt svett og vondt. Hun bytter klær hver 2-3 dag, men dusjer også når hun bytter og ikke ellers. Er i grunn ganske ekkelt. Er du en som svetter så dusj og bytt er du snill! Vet alle svetter, men noen mer enn andre Anonymous poster hash: 1011a...5c8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Jeg bytter ikke klær hver dag. truser bytter når de lukter, sokker annenhver dag. Andre klær ca hver 3 dag om det ikke er flekker. Anonymous poster hash: 77382...7da Oi, vasker du deg nedentil hver dag da?... Og hvor mange dager går du med samme truse, for å være nysgjerrig... ;-) Anonymous poster hash: ba67e...a58 Jeg dusjer og vasker meg hver dag nedentil. rett etter jeg er ferdig med mensen kan jeg bruke samme truse i 3 dager, like før mensen, bytter jeg daglig for da har jeg en del utflod.. Alt etter behov. Anonymous poster hash: 77382...7da
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #23 Skrevet 6. januar 2014 Truse, sokker og genser skiftes hver dag. BH ca hver tredje dag. Bukse brukes kanskje 5-7 dager. Anonymous poster hash: f6371...f51
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #24 Skrevet 6. januar 2014 Æsj! Å gå med samme sokker og truse mer enn en dag er rett og slett disgusting!!! Anonymous poster hash: 91c32...04d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #25 Skrevet 6. januar 2014 Truse skiftes hver dag! Bukse en til to dager, topp skiftes hver dag men kan brukes to ganger før det vaskes. Anonymous poster hash: 55d62...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå