Gå til innhold

Rhodos i sommer..Noen anbefalinger? Vi diskuterer og blir ikke enige :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta med min datter og søster til Rhodos, men søsteren og jeg blir ikke enig..

Vi har aldri vært der og har bare bilder å gå ut i fra. Vi vil ha strand, basseng og barnevennlige hoteller og shopping :)

Jeg vil først og fremst prioritere hun på 8 år, men må ta hensyn til hun på 17 også.

Så er det noen som har noen anbefalinger? :)

Anonymous poster hash: 74016...e37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ving, Kallithea. Fantastisk!! :) 

Anonymous poster hash: 9ae54...8a2
Skrevet

ving kalithea. nært rhodos by, men veldig barnevennlig hotel. 17 åringen kan sikkert dra til byen alene, det går ofte buss

Anonymous poster hash: ba7d7...371
Skrevet

Ving, Kallithea. Fantastisk!! :)

Anonymous poster hash: 9ae54...8a2

Takk, sjekker ut! :)

Anonymous poster hash: 74016...e37

Skrevet

Vi var på Mythos Beach sist sommer. Vurderte også Kallithea, var tilfeldig at det ble Mythos, tror det hadde noe med flytidene akkurat den dagen eller noe. Mythos var helt topp. Har 4-5 forskjellige bassenger, hvor det ene var et stykke unna barnebassenget og treningsbassenget (pga støy etc). Strand rett ved med lett adkomst. Flere restauranter å velge i uavhengig av om det var all inckusice eller ikke (inne på området). Hvis en ønsket å spise på landsbyrestauranter, var det ca 2,5 km å gå til nærmeste landsby, så Mythos Beach ligger nokså rolig til. Buss til Rhodos by og Lindos daglig hvis en ønsket å sjekke ut andre deler av Rhodos. Ca 30 min kjøretur til Faliraki, som er en mer ungdoms/partystrandområde. Rhodos var topp. tror Mythos beach og Kallithea er bygd for skandinaviske småbarnsfamilier, så kan muligens være litt lite action for en på 17...

Anonymous poster hash: 7f6e8...719
Skrevet

Fra Kalithea koster det lite med taxi til byen. Vi dro like ofte ut og spiste der som på hotelet. Så hvis 17 åringn vil shoppe, henge ut, gå på cafe eller bar, så kan det lett kombineres

Anonymous poster hash: ba7d7...371
Skrevet

sunwing resort i kalithea er fantastisk =) koster 50 kr og ta taxi inn til rhodos by.

Skrevet

Sier sunwing kallithea jeg og. Vi var der i forfjor og det var supert!

Anonymous poster hash: 2a97c...34d

Skrevet

Hos oss stod det mellom mythos med Apollo (dit ville 18-åringen) o sunwing kallithea. Det ble sunwing kallithea siden de minste barna ville tilbake til lollo og Bernie. Vi reiser i juli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...