Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Rannveig Heitmann bruker å være her inne. Hun har ikke fullført vgs. Anonymous poster hash: fcb2e...621
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Nei. Anonymous poster hash: be1e5...0d6
me_87 Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har ikke fullført videregående men begynte på helse og sosial i høst.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har ikke. Mangler 2 fag for å få studiekompetanse.. Det verste er egentlig det at jeg havner alltid mellom 2 stoler.. Er ikke gammel nok/trengende nok til å få voksenopplæring. Har heller ikke nok til å søke høyskole med realkompetanse eller 23/5regelen.. Kjedelig å måtte ta fagene som privatist, men må vel bare gjøre det, en gang. Anonymous poster hash: 59de5...561
Jallow B Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tok ikke siste året. Angrer ikke pr dags dato heller. Har ingen lyst til å videreutdanne meg foreløpig, og muligheten er alltid der om man ønsker. Ansenniteten min gjør at jeg havner ca 2-3kr i timen under de som har VGS i samme yrke.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Nei. Jeg ble syk halvveis inn i andre året, og ble ufør. Håper på å bli frisk nok en gang til å fullføre, det er ikke godt å føle seg uglesett av andre. Anonymous poster hash: b2998...fea
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Nei. Jeg ble syk halvveis inn i andre året, og ble ufør. Håper på å bli frisk nok en gang til å fullføre, det er ikke godt å føle seg uglesett av andre. Anonymous poster hash: b2998...fea Uglesett av andre? Er vel ingen som skal se på deg på en slik måte da Anonymous poster hash: 3f411...8e7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Nei. Jeg ble syk halvveis inn i andre året, og ble ufør. Håper på å bli frisk nok en gang til å fullføre, det er ikke godt å føle seg uglesett av andre. Anonymous poster hash: b2998...fea Uglesett av andre? Er vel ingen som skal se på deg på en slik måte da Anonymous poster hash: 3f411...8e7 Nei, man skal ikke se ned på andre. Men det er likevel mange som gjør det, siden jeg er ufør. De tror visst at jeg er en snylter, at livet mitt har mindre verdi og at jeg bare sitter foran tv'en, etc. Også blir man uglesett om man ikke har fullført videregående, for da er man liksom ikke "smart nok", eller "reflektert nok". Anonymous poster hash: b2998...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå