Gå til innhold

Forstår ikke at folk orker tunge vogner med 4- hjul jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til masse pose og dritt under vogna...

:veslejenta:

Anonymous poster hash: bfcd8...23f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

-poser

Anonymous poster hash: bfcd8...23f
Skrevet

angrer litt på at jeg ikke valgte svingbare fremhjul i dag ja :/ har citycross og er ellers veldig fornøyd med vogna, men den kan være tung å manøvrere noen ganger

Anonymous poster hash: 54c68...ee2
Skrevet

Er så sterk i armene jeg, serru :D

Anonymous poster hash: 6cdf2...b6f
Skrevet

Det er ikkje alt du treng å forstå, verda går vidare likevel..

Skrevet

Og når det er snø og is ute, kan ikkje eg skjønne nokon orker vogner med berre tre hjul..

Skrevet

vi er vel mye sprekere enn deg da

Anonymous poster hash: c94ec...d97
Skrevet

vi er forskjellige alle sammen,eller har du ikke fått med deg det..?

Anonymous poster hash: 3f815...91a
Skrevet

Nothing beats SIMO! :D

Anonymous poster hash: d73df...785

Skrevet

Har prøvd både 3- og 4-hjulinger, og foretrekker helt klart fire hjul på tur ute (spesielt når det er snø etc). Synes trehjulingene blir for vinglete og ustabile. Men de er fine som kjøpesentervogner da ;)

Anonymous poster hash: a0a86...3bc
Skrevet

Har ikke så mange hjørner, vi, og rett frem i snø, så er 4-hjulinger uslåelige:)

Anonymous poster hash: f5002...fea
Skrevet

Lurer litt på hvilke spagettiarmer de som maser om at de 'store' vognene er så tunge har jeg!

Har emmaljunga duo og syns den er lett både å trille og løfte inn og ut av bilen :P

Det kommer kanskje av at sist jeg hadde vogn er for 15 år siden - da snakker vi om tung vogn ;)

Skrevet

Jeg har fire hjul på både simo kombi og emmaljunga scooter. Liker det. Men så har ikke jeg prøvd trehjuling da.

Anonymous poster hash: f4c42...96c

Skrevet

Jeg vil ha type Dansk vogn med god plass jeg!

Anonymous poster hash: 2ef71...f97

Skrevet

Har begge deler. Mountain buggy, og emmaljunga citty cross. MB er god på kjøpesenter, men ellers foretrekker jeg citty crossen. De som synes det er tungt bør enten trene litt mer, eller komme seg litt ut og prøve noe annet enn bare cafelivet. Er tyngre å kjøre trehjulingen opp en bratt grusete bakke, enn firhjulingen.

Anonymous poster hash: 5f750...53f

Skrevet

Vogn med 4 hjul er det eneste valget syns nå jeg. 

Anonymous poster hash: b9329...e36
Skrevet

Helt enig Hi! Er så glad jeg valgte TFK!!

Anonymous poster hash: 37f54...eef

Skrevet

Uansett hvordan man vrir og vender på det så er vognene med 4 hjul mer stabile enn 3-hjulinger. Godt noen tenker på barnas sikkerhet også!
Også synes jeg 3-hjulinger er ekstremt stygge i tillegg.

Anonymous poster hash: 68b40...ce2
Skrevet

Har hatt begge deler, og foretrekker 4 hjul. Spesielt i snø og på lengre turer. Eneste gangen 3 hjul har vært best er i butikker, men det blir ikke så ofte.

Skrevet

Har hatt både 3 og 4-hjuling og trillet begge i skog og mark. Så fremt en har mulighet for å låse fremhjulet på trehjulingen er det null problem å komme frem på ujevnt underlag. Ikke prøvd Simo da, men mellom Emmaljunga og TFK, så velger jeg glaltt TFK. Den har aldri veltet heller, men mulig det finnes andre ustødige trehjulinger (men mine barn har aldri stått i vogna heller-mulig den velter da....)

Anonymous poster hash: fc49f...4a1

Skrevet

Gleder meg til å få min Emmaljunga med 4 hjul hvorav 2 er svingbare ;) Slår å ha 3 hjul her jeg bor hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...