Gå til innhold

Sikkert et par med stolte foreldre her! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj for ei ulekker fjern tøs!!! 424 menn hittil og 21 år.... Nice....

Anonymous poster hash: 24e7b...15b

Skrevet

Godt folk er forskjellig :) 

Anonymous poster hash: 0a73f...97b
Skrevet

Uff, synes egentlig bare litt synd på henne og jeg tenker dessverre at hun vil råke ille ut og kanskje ikke leve til å bli 30 år :(

Anonymous poster hash: cb8f7...3b1
Skrevet

Ppffft. Hun lever ut drømmen til 90% av den mannlige befolkningen :)

Anonymous poster hash: a19a8...0b0

Skrevet

Ekkelt og stakkars

Er det å ha det gøy!?? Å bli brukt?

Anonymous poster hash: f7fea...671

Skrevet

Uff, synes egentlig bare litt synd på henne og jeg tenker dessverre at hun vil råke ille ut og kanskje ikke leve til å bli 30 år :(

Anonymous poster hash: cb8f7...3b1

Synd synd i henne selv. Tror ikke hun vil ha det godt med seg selv når hun passerer 35/40

Skrevet

Ppffft. Hun lever ut drømmen til 90% av den mannlige befolkningen :)

Anonymous poster hash: a19a8...0b0

Jeg tror faktisk ikke at drømmen til mesteparten av den mannlige befolkningen er å knulle rundt daglig på masse løse jenter.

Anonymous poster hash: 18b3a...cf2

Skrevet

Men altså hun var jo ikke akuratt et glansbilde, hun har nok desverre starta med å ligge på rygg tidlig og ikke hatt kjæreste. Hun blir ikke akuratt mer atraktiv. Og hun har misforstått hele greia. De damene som f eks ønsket en natt med Julio Iglesias som vistnok har hartt tusenvis av damer de ønsket ikke det for å bli nr 1267.... Men fordi det var han , kjent, rik fyr , kanskje de ville tjene på det også . Se på hun som ble skyld i at Mick Jagger ble forlatt av kona. Han tilbringte 5 min med henne i et bøttekott som det ble barn og heftig barnebidrag av( han sier han ikke husker noe av det, fyll og rus) well spent 5 min? Not. Men denne damen? Hva skal hun liksom være verdt om 5 år gå rundt der å hatt sex med 800 stk? Hun burde jo få en verge eller noe....

Anonymous poster hash: 24e7b...15b

Skrevet

Ekkelt og stakkars

Er det å ha det gøy!?? Å bli brukt?

Anonymous poster hash: f7fea...671

Jeg kunne aldri hatt en sånn drøm, er ganske prippen selv med bare 2 sexpartnere.

Men hvem bruker hvem? Det må bli slutt på at kvinner ses som passive mottakere av sex, at de blir brukt når de har mangf sexpargnere. menn derimot har sex ogs dgne drifter og lyst.

Her er det vel hun som bruker mennene - om noen bruker og noen blir brukt?

Anonymous poster hash: 2bffa...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...