Gå til innhold

Trenger 2,5 åringen vogn på sydentur?

Anbefalte innlegg

Frøkna skal til Spania i mars, da er hun akkuratt 2,5 år. Hun er aktiv og glad i å gå selv, men det hender fortsatt hun tar seg en dupp på dagen.. Hun har kun en vogn, en MB, og jeg tenker at den kanskje er litt svær å dra med seg til syden? Men jeg vet heller ikke om jeg gidder å kjøpe ny vogn når ungen er 2,5 år?

Noen med erfaringer?

Kjekt med vogn eller unødvendig bagarsje?

Fortsetter under...

Frøkna skal til Spania i mars, da er hun akkuratt 2,5 år. Hun er aktiv og glad i å gå selv, men det hender fortsatt hun tar seg en dupp på dagen.. Hun har kun en vogn, en MB, og jeg tenker at den kanskje er litt svær å dra med seg til syden? Men jeg vet heller ikke om jeg gidder å kjøpe ny vogn når ungen er 2,5 år?

Noen med erfaringer?

Kjekt med vogn eller unødvendig bagarsje?

Jeg hadde tatt md vogn. Og bruk den du har, bare ålreit å ha med en ordentlig vogn fremfor en trille. De fleste barn tar seg en dupp på dagen i varmen :) Samt at skal man gå en del å titte blir små ben lett slitne. Også fint å ha et trygt sted å stroppe de fast når man går på trafikkerte steder for eksempel :)

Ville absolutt tatt med vogn. De blir ofte mer slitne av varmen og all aktiviteten, så de trenger ofte en siesta midt på dagen. Vi tok med oss emmaljunga Edge forrige gang, og det var null stress. Pakket den bare i prampack.

Vi hadde med vogn til vår jente til syden da hun var over 3år. Godt for små kropper å få hvile i varmen:) Vi hadde med hennes hovedvogn sånn at hun slapp å sitte ubehagelig når hun nå først skulle bruke vognen endel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...