Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hva var symptomene deres på det? Anonymous poster hash: fa533...e9d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Mitt svinger begge veier, men når det er høyt raser jeg ned i vekt, blir superaktiv, nesten manisk, håret faller ut, blir sulten som en hest og kan gjerne spise hele dagen, hjertebank +++ Anonymous poster hash: 2adf4...b06
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Takk. Fler? Anonymous poster hash: fa533...e9d
geitemarken Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg var tidligere høy, før de "slo" den ut med raioaktivt jod. Mine symptomer var stort vekttap, dårlig mage, svært nervøs, skjelven på hendene, hjertebank, sulten hele tiden, svært trett, litt manisk og mye svette.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Radioaktivt jod anbefales ikke lenger, så det ville jeg nektet om du kan, HI. Jeg ble operert og har ikke angret. Moren min tok jod og ble kjempesyk, selv 20 år etter. Anonymous poster hash: 2adf4...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå