Gå til innhold

Finnes det noe som gjør at mensen blir litt svakere utenom p pillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler med som en foss den uken jeg har mensen

Anonymous poster hash: 8d99f...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hormonspiral, med flaks mister man mensen helt :P

Jeg gjorde det, ble likefremt gravid 3 mnd etter den ble fjernet. Mens med førstefødte prøvde vi i nesten 1,5 år.

Anonymous poster hash: 3dcd0...418
Skrevet

Gikk fra kraftig mens til null mens da jeg fikk hormonspiralen, mensfri i 4,5 år, ble gravid på første eggløsning under tre uker etter jeg fikk den fjernet. :-)

Men få den satt inn hos gynekolog!!

Skrevet

Gikk fra kraftig mens til null mens da jeg fikk hormonspiralen, mensfri i 4,5 år, ble gravid på første eggløsning under tre uker etter jeg fikk den fjernet. :-)

Men få den satt inn hos gynekolog!!

Helt mensfri vil jeg egentlig ikke. Vil bruke en formue på graviditetstester :-p

Anonymous poster hash: 8d99f...f22

Skrevet

Det er en operasjon som svir av slimhinnene i livmoren som vil minske blødningene. Spør legen din, denne vil skjønne hva jeg mener.

Anonymous poster hash: 620d5...ac9

Skrevet

Ette en slik operasjon så kan man vel ikke få barn lenge etter hva jeg skjønte på min lege. Fikk satt inn hormonspiralen pga blødningene, når det gjelder graviditet så kan du nok slappe av HI, sjansen er minimal, hormonspiral er faktisk det tryggeste prevensjonsmiddelet, uten om sterilisering.

Skrevet

Akkurat, det sikreste! Hormonspiral er det beste som har skjedd meg. Og om du søker litt på nett, finner du graviditetstester til rundt 15kr.

Litt blødninger når man har satt den inn, men ellers lite. Når jeg har mensen, kan jeg bruke den minste tampongen, og trenger den i 1-2 dager. Kan ikke kalle det mensen engang;)

Minipille funker og, men med mer uregelmessige blødninger, og man må være mye mer nøye på tider den skal tas osv.

Anonymous poster hash: 6f79a...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...