Gå til innhold

Hva spiser dere når søtsuget melder seg? tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bitt av meg alle neglene og blir bare mer sulten av cola zero. Har heller ingen matlyst, men så fysen på noe hele tiden.. 

Anonymous poster hash: cd4c3...875
Skrevet

Bringebær med lett vaniljekesam eller kanelknekkebrød med sukkefritt eplesyltetøy :)

Kanskje ikke det sunneste i verden men langt bedre enn sjokolade hvertfall 

Anonymous poster hash: 8b236...c05
Skrevet

Frukt:) eller rosiner eller svisker. Søtsuget gir seg etterhvert så hang bi there!

Anonymous poster hash: fb2b9...096

Skrevet

Favoritten her er oppskjært frukt og litt nøtter, blandet med vaniljekesam..

Anonymous poster hash: aa05e...347
Skrevet

Piskede eggehviter med sukrin, vaniljepulver, kokosmasse og en plate gelatin. Blir akkurat som fyllet i kokosboller etter ti min i frysen. Og nesten bare proteiner :)

Anonymous poster hash: 8bd9d...e57

Skrevet

Jeg har nå bitt av meg alle neglene og blir bare mer sulten av cola zero. Har heller ingen matlyst, men så fysen på noe hele tiden.. 

Jeg spiser mye sjokolade ;) Men det var kanskje mer sunne ting du tenkte på? 

Spiser sjokolade hver dag.... uff... får dårlig samvittighet, men det er jo så godt!!!

Skrevet

Har hørt at hvis du spiser en bit tomat når suget melder seg, så går det over. Har aldri testa selv, så om det funker kan jeg ikke gå god for...

Anonymous poster hash: cba3d...96d

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det første du bør gjøre er å kutte ut cola zero, ikke fordi du legger på deg av det, men du lurer kroppen til å tro at du får sukker, så kommer det ikke, og søtsuget blir ekstremt! Ellers er frukt i biter namnam :P

Eller prøv khrom(!?) tabletter, skal visst dempe/fjerne søtsuget :)

Skrevet

Jeg drikker te søtet med stevia. Veldig godt, null kalorier, og demper suget.

Håndarbeid hjelper forresten også. Du får noe å konsentrere deg om, bruker fingrene så du ikke har tid til å spise, og lager noe fint i tillegg:)

Anonymous poster hash: 7e74e...66e

Skrevet

Frukt eller grønnsaker. Jeg har forøvrig begynt å drikke lettbrus bare i helgene, nettopp fordi man får mer søtsug av det ;)

Anonymous poster hash: 66288...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...