Gå til innhold

hvordan hadde du reagert om mannen hadde brukt kredittkort bak din rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å brukt 10 000kr på bare dritt? Ingenting av verdi.

Mannen her har gjort det, på 6 uker har han brukte disse pengene. Jeg har spurt om han har brukt kortet, noe han har sagt han ikke har gjort.

Anonymous poster hash: bdd8f...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde det blitt separat økonomi her, og han skulle fått betalt den gjelda alene. Felles økonomi forutsetter at man kan stole på hverandre.

Anonymous poster hash: 9f5ce...d50
Skrevet

Oj oj oj....

Vært gjennom samme drittet selv!!

Bare at mannen min hadde tatt opp nesten 1 million i kredittkortgjeld bak min rygg.

Ble driforbanna da! Og hadde han gjort noe slik igjen hadde det vært kroken på døra!!

Anonymous poster hash: 06818...73b

Skrevet

Han må vel betale det selv?

Vi har våre egne kort pluss felleskort, men hva mannen bruker sitt på bryr jeg meg ikke om.

Han betaler sin del av alt som er felles så da er det opp til han hva han Gjør ellers.

Anonymous poster hash: 25e04...736

Skrevet

Problemet er at vi har felles økonomi. Dessverre kjenner jeg nå. Det har liksom ikke vært noe problem tidligere. Vi som skulle bruke sparepengene til prøverør, nå må vi utsette det lengre enn planlagt. . Drittgubbe

Skrevet

Problemet er at vi har felles økonomi. Dessverre kjenner jeg nå. Det har liksom ikke vært noe problem tidligere. Vi som skulle bruke sparepengene til prøverør, nå må vi utsette det lengre enn planlagt. . Drittgubbe

Dersom han bruker penger han vet skal gå til prøverør på bare dritt, så tror jeg du skal snakke ordentlig med mannen din ang å lage barn sammen.

Høres ut som han ikke er så veldig interessert i noe barn.

Anonymous poster hash: a0c79...7e0

Skrevet

Dersom han bruker penger han vet skal gå til prøverør på bare dritt, så tror jeg du skal snakke ordentlig med mannen din ang å lage barn sammen.

Høres ut som han ikke er så veldig interessert i noe barn.

Anonymous poster hash: a0c79...7e0

Han virker oppriktig interessert i dette med prøverør. Han som har mast i det siste. Problemet er at alle pengene vi har, er de vi skulle ha til prøverør. Nå må vi ta av den kontoen for å kunne betale regningen. Såpass langt hadde han vist ikke tenk (noe som kan være vanlig til han at være, tenke etterpå). Uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...