Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hvis venner har ringt deg og du ser dette på mobilen...er du flink å ringe opp igjen eller venter du til de ringer igjen? Anonymous poster hash: 6d350...3ee
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Ringer noen ganger opp og noen ganger venter jeg til de ringer tilbake. Kommer an på hvem som ringer det Anonymous poster hash: 89361...7d6
<3 2G <3 Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Som oftest ringer jeg opp igjen så fort jeg ser det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har stort sett alltid ringt opp igjen når det har passet. Men jeg har siste året blitt dårligere på det, fordi jeg ser at det aldri skjer andre veien. Når det stort sett alltid bare går en vei, så mener jeg at det sier noe om vennskapet. Jeg ser selvfølgelig den enkelte an, er det noen som er i en veldig travel og hektisk livssituasjon så har jeg laaang tålmodighet og forventer minimalt. Er det folk jeg vet har tid så er ikke tålmodigheten min så lang ift hvor lenge jeg gidder å ta kontakt. Men i utgangspunktet synes jeg det er en selvfølge å ringe opp igjen til noen som prøver å komme i kontakt med meg. Anonymous poster hash: 3009d...757
*Yuna* Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Ringer alltid opp. Normal høflighet mener jeg.
Mandala Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er dessverre dårlig både på å svare på mld og å ringe tilbake.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Takk for svar. Jeg ringer alltid opp, men har en venninne som ikke er flink til det...og jeg liker ikke å ringe to ganger. Tenker det blir mas...siden hun har sett jeg har ringt liksom ;-). Kanskje vi ikke er så gode venner som jeg tror :-p HI Anonymous poster hash: 6d350...3ee
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Ringer selvfølgelig opp igjen Anonymous poster hash: ecd80...d88
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Jeg sender heller melding. Jeg hater å prate i tlf, jeg blir nervøs og svett og urolig. Har sagt fra til alle vennene mine at jeg hater det, men enkelte respekterer det ikke. Anonymous poster hash: 94b06...1a0
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Kommer an på hvem det er. Om det er noen jeg har jevnlig kontakt med ringer jeg opp igjen. Ellers er jeg vel ganske dårlig på det. Har et navn som gjør at jeg står øverst på kontaktlista til mange og blir ofte oppringt ved feil eller om barna leker med telefonen etc. Anonymous poster hash: 07daf...db3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er dessverre elendig på det.. Det skjer så mye hele tiden at jeg glemmer det, og kommer alltid på det igjen på tidspunkt hvor det ikke passer å ringe opp igjen.. Jeg håper ikke folk tar seg nær av det.. Jeg regner med at de som kjenner meg godt vet hvordan jeg er:) Anonymous poster hash: a1eae...488
☆☆☆ Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Er ikkje av dei flinkaste, tenker ofte eg skal ringe "seinare" og så forsvinn det for meg. Men eg reknar med at anropet blir etterfølgt av sms eller ny oppringing seinare ved manglande svar om det er viktig.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Jeg sender heller melding. Jeg hater å prate i tlf, jeg blir nervøs og svett og urolig. Har sagt fra til alle vennene mine at jeg hater det, men enkelte respekterer det ikke. Anonymous poster hash: 94b06...1a0 Jeg har telefonangst og alle som kjenner meg vet dette. Jeg svarer ikke tlf hvis jeg ikke får opp hvem det er og jeg sender sms hvis jeg har misset et anrop. Beklager om dere syns jeg er uhøflig, men sånn er det nå for meg. Anonymous poster hash: 0dfe2...9a9
Kathrine. Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Ringer tilbake ja. Eller spør på melding kva det gjelder om det passer bedre.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Ringer aldri tilbake, forventer at folk ringer pånytt eller sender sms om det er noe som haster. I gamle dager visste man ikke hvem som ringte hvis man ikke tok telefonen, så for meg er det fortsatt naturlig at det er den som ringer som ringer om igjen. Endrer ikke handlingsmønster på dette bare pga ny teknologi... Anonymous poster hash: 2a414...dff
sug lut Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Nei, jeg er flink til å ikke ringe opp igjen. Er det viktig ringer folk sjøl.
Voilà Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Uansett om det går fem minutter eller fem timer, ringer jeg alltid opp igjen. Meldinger derimot... Hater å trykke på skjermtaster!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ringer dem ikke, men kan sende en sms og spørre hva det var. Det har ingenting med flinkhet å gjøre. Anonymous poster hash: e8176...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå