Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hei, Jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, men kansje noen her kan ha noen gode råd? Jeg har termin i mars, og bf har ikke vært i bildet. Han nekter for at han er far.. Jeg vet han ikke ønsker å ha noe med barnet å gjøre.. Bør jeg respektere han på dette for å selv få et lettere liv? Jeg har snakket litt med noen som kjenner oss begge, og de sier han bør stille opp for barnet, men at han er redd for at jeg er ute etter å "ta" han. han har brukt de 2-3 siste årene på en samværssak der moren til hans andre barn kun har vært ute etter å lage dritt for han, og han har blitt ruinert økonomisk og psykisk. så jeg skjønner hvor frykten kommer fra. De som kjenner oss begge sier også at jeg ikke bør skrive han opp, og evt tvinge gjennom en test senere, fordi han er truende til å lage et sant helvete for meg, for å evt få omsorgen.. Dette skremmer meg veldig.. Jeg vet ikke om det har noe å si, men jeg er etablert med god utdannelse, jobb, økonomi og rekkehus.. Dette ble et rotete innlegg, men håper noen skjønner situasjonen og har råd til meg.. Anonymous poster hash: c9ce9...f89
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Ta ifra deg omsorgen får han ikke gjennomført. Dette har jeg vært igjennom selv,noe lignende.. Sett han som far. Du bør ikke ha kontakt med han. En vakker dag våkner han! Anonymous poster hash: ff8b2...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå