Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Nei. Eller, kanskje dersom Norge enten truer med å stoppe utbetalinger av bistandsmidler eller dersom Norge øker utbetalingene av bistandsmidler til Kongo. Skjer ikke det tror jeg at French vil lide samme sjebne som kameraten sin... Anonymous poster hash: c2afc...283
Musemora Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Nei forhåpentligvis ikke. Syns det er rettferdig at man soner i det landet man er dømt.
Gjest Pusikatt Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tror ikke han er skyldig, så jeg håper han blir utlevert.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Nei forhåpentligvis ikke. Syns det er rettferdig at man soner i det landet man er dømt. Når man ikke har fått en rettferdig rettssak og i tillegg har blitt dømt for å være spioner på oppdrag fra den norske kongen og den norske regjeringen så synes jeg ikke at man bør sone i et land der rettssikkerhet ikke eksisterer. Staten Norge ble også dømt for spionasje, men soner ikke i Kongo..... Anonymous poster hash: c2afc...283
Musemorbr / Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tror ikke det. Ikke så lenge Norge ikke betaler den usansynlig latterlige summen Kongo vil ha i erstatning etter "spionasjen."
juniprins2014 Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 han er en drapsmann.. han kan få lov til å råtne i kongo! egentlig skulle alle drapsmenn og voldteksmenn fått sone under samme forhold.. resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Nei, desverre tror jeg ikke det. Han kommer til å dø der, beklageligvis. Han er ikke i noe god form, og det er ikke mye gnist igjen i han ser det ut til håper jeg slipper å våkne til nyheter om at han er død, men jeg er redd det er sånn det blir Anonymous poster hash: 203fb...245
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Håper ikke det. Om så skjer burde alle utlendinger bli sendt ut for å sone i sine land. Anonymous poster hash: ede8e...eed
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Nei. For kongo tenker kun penger. Domme norge betaler. Anonymous poster hash: 12d0f...040
valkyrien Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tviler, det virker som om de trenerer saken, så jeg regner med at han og kommer til å dø der.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Håper han blir utlevert til Norge. Skyldig eller ei,han fortjener en rettferdig rettsak bygd på adekvate og fornuftige rettsprinsipper. Kongosaken bør være til stor varsko for øvrige verdensmestere som beslutter å dra gutte og verdensmesterdrømmen i overkant langt. Dessuten lider en hel familie for hans handlinger, vel viten om at sønnen soner i dette landet. Jeg hadde ikke sovet en dag, om dette var min sønn. Kongo vil aldri få positive assosiasjoner fra denne kanten igjen. De fremstår som en floppnasjon!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Nei, håper virkelig ikke det. Man må følge reglene i landet man er i, gjør man noe straffbart så får man ta konsekvensene av det og straffen i det landet man gjør det! De drepte en uskyldig mann så de kan bare sitte å råtne der! Mordere i Norge burde hatt det like jævlig, men her bor de jo på hotell.. Anonymous poster hash: b8cb3...0ac
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 han er en drapsmann.. han kan få lov til å råtne i kongo! egentlig skulle alle drapsmenn og voldteksmenn fått sone under samme forhold.. resten av livet. Han er ikke dømt for drap. Bare sånn til opplysning! Den dommen hadde Moland. Vil tro det er derfor de nå har snudd og anklager han for drap på Moland slik at de enklere kan holde på han. Anonymous poster hash: a7cfd...446
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Nei, håper virkelig ikke det. Man må følge reglene i landet man er i, gjør man noe straffbart så får man ta konsekvensene av det og straffen i det landet man gjør det! De drepte en uskyldig mann så de kan bare sitte å råtne der! Mordere i Norge burde hatt det like jævlig, men her bor de jo på hotell..Anonymous poster hash: b8cb3...0ac Hvilket nivå, hvilket nivå! Jeg er imponert over din forståelse av alminnelige rettsprinsipper. Anonymous poster hash: f3b5d...e16
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 han er en drapsmann.. han kan få lov til å råtne i kongo! egentlig skulle alle drapsmenn og voldteksmenn fått sone under samme forhold.. resten av livet. Han er ikke dømt for drap. Bare sånn til opplysning! Den dommen hadde Moland. Vil tro det er derfor de nå har snudd og anklager han for drap på Moland slik at de enklere kan holde på han. Anonymous poster hash: a7cfd...446 Det stemmer. French er dømt for å være spion på oppdrag fra kongen og regjeringen. Han fikk 4 dødsdommer for det. Moland ble dømt for spionasje og for drapet. Han fikk 4 dødsdommer for spionasjen og 1 dødsdom for drapet. Anonymous poster hash: c2afc...283
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 han er en drapsmann.. han kan få lov til å råtne i kongo! egentlig skulle alle drapsmenn og voldteksmenn fått sone under samme forhold.. resten av livet.Han er ikke dømt for drap. Bare sånn til opplysning! Den dommen hadde Moland.Vil tro det er derfor de nå har snudd og anklager han for drap på Moland slik at de enklere kan holde på han.Anonymous poster hash: a7cfd...446 Det stemmer. French er dømt for å være spion på oppdrag fra kongen og regjeringen. Han fikk 4 dødsdommer for det.Moland ble dømt for spionasje og for drapet. Han fikk 4 dødsdommer for spionasjen og 1 dødsdom for drapet. Anonymous poster hash: c2afc...283 Også ? Like langt kom vi med svaret. Det er kun PENG det er snakk om. Anonymous poster hash: 12d0f...040
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 han er en drapsmann.. han kan få lov til å råtne i kongo! egentlig skulle alle drapsmenn og voldteksmenn fått sone under samme forhold.. resten av livet.Han er ikke dømt for drap. Bare sånn til opplysning! Den dommen hadde Moland.Vil tro det er derfor de nå har snudd og anklager han for drap på Moland slik at de enklere kan holde på han.Anonymous poster hash: a7cfd...446 Det stemmer. French er dømt for å være spion på oppdrag fra kongen og regjeringen. Han fikk 4 dødsdommer for det.Moland ble dømt for spionasje og for drapet. Han fikk 4 dødsdommer for spionasjen og 1 dødsdom for drapet. Anonymous poster hash: c2afc...283 Også ? Like langt kom vi med svaret.Det er kun PENG det er snakk om.Anonymous poster hash: 12d0f...040 Også?? Det var et svar til de som kaller han morder; ganske vilt at noen får seg til å slenge ut av seg at mordere fortjener råtne når de er dømt for mord, også er det ikke fakta. Kanskje folk skal sette seg inn litt i saker før de uttaler seg? Ditt svar er "peng". Betyr det at ikke annet kan diskuteres her? Hadde alle holdt seg på ditt nivå hadde debatten vært enda mer hjernedød. Anonymous poster hash: a7cfd...446
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Jeg syns ikke utlendinger verken i Norge eller Kongo skal være til bry for skattebetalerne, så de bør sone i eget land. Enda verre blir det når hele Kongo er en vits, rettsaken var en farse og bør behandles deretter. At vi ikke har stoppet bistandspengene er meg en gåte, spesielt siden det endte så tragisk som det gjorde for Moland. Anonymous poster hash: 55b16...b72
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 ikke viktig for meg om han er dømt for medvirkning til drap eller drap... har han gjort noe ulovlig i kongo, så skal han få lov til å sone dommen sin i kongo.. og om d er dødsstraff.. ja vær så god... la han få sin straff.. ser ikke at vi hadde laga noe oppstyr av dette om han hadde vært viggo fra baneheia saken...vi alle ønsker jo at han skal få dødsstraff... synes ikke d er viktig hvilken alder vekdommende har drept eller hatt medvirkining til å drepe.. har man tatt et liv så kan man bøte med sitt eget..! uansett om navnet skulle vært viggo eller french..! de handlingene han og moland gjorde, gjorde mange barn farløs!!! om noen hadde drept din mann og far til dine barn så hadde vel du ønsket at vedkommende og den som hadde medvirkning til det hadde dødd også... Anonymous poster hash: f1bda...ae3
Gjest Julia1984 Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 ikke viktig for meg om han er dømt for medvirkning til drap eller drap... har han gjort noe ulovlig i kongo, så skal han få lov til å sone dommen sin i kongo.. og om d er dødsstraff.. ja vær så god... la han få sin straff.. ser ikke at vi hadde laga noe oppstyr av dette om han hadde vært viggo fra baneheia saken...vi alle ønsker jo at han skal få dødsstraff... synes ikke d er viktig hvilken alder vekdommende har drept eller hatt medvirkining til å drepe.. har man tatt et liv så kan man bøte med sitt eget..! uansett om navnet skulle vært viggo eller french..! de handlingene han og moland gjorde, gjorde mange barn farløs!!! om noen hadde drept din mann og far til dine barn så hadde vel du ønsket at vedkommende og den som hadde medvirkning til det hadde dødd også... Anonymous poster hash: f1bda...ae3 Vi alle ønsker at Viggo skal ha dødsstraff?? Nei, ikke jeg. For lettvint!
Gjest Kira Skrevet 6. januar 2014 #22 Skrevet 6. januar 2014 Tråden er moderert i henhold til reglen om krenkende uttalelser. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 #23 Skrevet 7. januar 2014 Har ikke peiling, jeg synes saken er merkelig. For en farse! Kanskje Kongo ennå ikke har glemt Jaglands hinsides tåpelige uttalelse om Bongo fra Kongo, og sier "takk for sist". Anonymous poster hash: 3d7b4...309
sug lut Skrevet 7. januar 2014 #24 Skrevet 7. januar 2014 Håper da ikke det. Ingen grunn til det. Jeg gidder ikke fø på ham.
Hjertefru Skrevet 7. januar 2014 #25 Skrevet 7. januar 2014 Håper det, tror det ikke. Den latterlige dommen levnet liten tillit til det kongolesiske rettssystemet, desverre. Den siste utviklinga bedret ikke der inntrykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå