Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hei. Forrige uke hadde symfysemålet mitt begynt å flate seg litt ut, 35 cm i uke 37, så legen min sa det var fordi magen var sunket litt ned. Men nå i uke 38 var det pluttselig oppe på 37 cm.. Hva kan grunnen til det være? Samme person som målte. Er det normalt at det øker igjen med 2 cm på en uke, etter magen har begynt å synke? Anonymous poster hash: 70015...2db
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 kan bare være at barnet lå annerledes til enn ved forrige måling. Kanskje han/hun strakk seg osv. Ikke noe å stresse med Anonymous poster hash: 817cc...26b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Ok. Var så godt når magen sank litt, å jeg fikk puste litt lettere. Men nå er magen igjen opp under ribbena, å det er så vondt!! Anonymous poster hash: 70015...2db
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Er heldigvis ikke lenge igjen nå - lykke til med fødsel og kos deg med babynurk! Anonymous poster hash: 1cad4...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå